Ei vieläkään VIP-pisteitä kauppaan saatika mitään vastausta!

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Ei vieläkään VIP-pisteitä kauppaan saatika mitään vastausta!

ViestiKirjoittaja Leriver » 24.10.2015 12:55

Morjesta. Raketin viime kuussa sen 600e pokerihuoneelle pokerisivujen kautta ja ongelmiahan siitä vain seurasi.

Rakeseuranta ei pelitä paskan vertaa sekä VIP pisteitä tai mitkään kampanjaedut eivät koskaan saavu ellei rautalangasta väännä. Välttäkää tätä paikkaa.

Laitoin viestiä asiasta aspaan jo kuun alussa. Nyt mennyt ~14pvä viimesestä viestistä ilman minkäännäkoistä vastausta tilanteeseen. Olen lähettänyt viestiä jo toistamiseen. Pokerisivujen taso laskenut huomattavasti viimeisen kahden vuoden aikana it seems. Ei voi yhtään luottaa. Välttäkää!
Leriver

Re: Ei vieläkään VIP-pisteitä kauppaan saatika mitään vastau

ViestiKirjoittaja zasga » 24.10.2015 15:07

Omasta mielestä parempi avata heti ketju tai kysyä jossain sopivassa ketjussa, jos kysyttävää on. Ei noi oikeen maileihin kyllä taida jaksaa vastailla.
zasga

ViestiKirjoittaja Jay82 » 24.10.2015 17:01

Jep, itellä oli monta kuukautta tuote tilauksessa jota ei loppujen lopuksi ollutkaan enää ja pisteet luvattiin palauttaa tilille, eipä oo niitäkää näkyny :) Ehkä ne joskus viel tulee :)
Jay82

ViestiKirjoittaja scorpio78 » 24.10.2015 17:26

Kuulostaa kyllä siltä että pisteistä ei ole täällä enää hurjasti iloa. Vissiin sit lopetin pistesaitilla pelaamisen sopivaan aikaan. On noissa aiemmissa ketjuissa kyllä jotain vastailtu kuitenkin.
scorpio78

ViestiKirjoittaja Jay82 » 24.10.2015 17:54

Joo siis ei itellä ollu pisteitä juur mitää mut sen verran et sai jotain tilattua et ei sillä mulle mitää merkitystä käytännössä ole, se vaan että jos pidetää tällästä systeemiä päällä niin pitäis sen toimiakin :) Monet muut tilailee vähä väliä tavaroita ja tekee rahaa sivuille mutta sit kuitenkin kairataan kakkoseen ruhtinaallisesti tälläsellä palvelulla :) Sen takia mäki jaksan mun vähistä pisteistä valittaa :)
Jay82

ViestiKirjoittaja Leriver » 25.10.2015 11:03

Jay, täsmälleen samat tuntemukset täällä. Vaatisin semmoista tämän kaltaiselta yritykseltä että joko hoitaa kampanjat ja hommat kunnialla tai lopettaa toimintansa ja kaikkien ajan haaskaamisen. Pistää vaan vituttaan ja oon valmis meneen ihan kuluttajaviranomaiselle tjs huijauksesta
Leriver

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 26.10.2015 15:00

Leriver kirjoitti:Morjesta. Raketin viime kuussa sen 600e pokerihuoneelle pokerisivujen kautta ja ongelmiahan siitä vain seurasi.

Rakeseuranta ei pelitä paskan vertaa sekä VIP pisteitä tai mitkään kampanjaedut eivät koskaan saavu ellei rautalangasta väännä. Välttäkää tätä paikkaa.

Laitoin viestiä asiasta aspaan jo kuun alussa. Nyt mennyt ~14pvä viimesestä viestistä ilman minkäännäkoistä vastausta tilanteeseen. Olen lähettänyt viestiä jo toistamiseen. Pokerisivujen taso laskenut huomattavasti viimeisen kahden vuoden aikana it seems. Ei voi yhtään luottaa. Välttäkää!

Pahoittelut että tämä asia on edelleen kesken, mutta valitettavasti me emme voi maksaa sinulle pisteitä muun tiedon kuin Pokerihuoneen raportista löytyvän raken mukaisesti. Kuten keskustelimme aiemmin, meille raportoidun raken mukaan olet pisteet saanut ja koska se on mielestäsi virheellinen, olen pyytänyt pokerihuonetta tarkistamaan viime kuun historiasi ja korjaamaan raken oikeaksi. Tulet kyllä saamaan pisteet varmasti oikean raken mukaan - heti kun saamme korjauksen.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 26.10.2015 15:01

Jay82 kirjoitti:Jep, itellä oli monta kuukautta tuote tilauksessa jota ei loppujen lopuksi ollutkaan enää ja pisteet luvattiin palauttaa tilille, eipä oo niitäkää näkyny :) Ehkä ne joskus viel tulee :)

Tämä tilauksen peruutus oli ihan suoraan sanoen minulta unohtunut :) Pahoittelut siitä, nyt päivitetty ja pisteet palautettu.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu