Itse striimaan niin, että minulla on 4 pöytää tilessa. Apuna käytän Mosaic table organizator ohjelmaa. Myöskin Stack&Tile sopii tähän varmasti hyvin. Tähän mennessä ei ole katsojat valittaneet, että näkyisi liian pienenä.Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Kiitokset Miikalle ensimmäisestä lähetyksestä ja tietysti kaikille katsojille!
Pyrimme huomioimaan mahdollisimman paljon katsojien ideoita ja toiveita, joten niitä kannattaa tähän ketjuun ehdottomasti lähettää.
Samoin jos itselläsi on halukkuutta hostata lähetystä tai mielessäsi on joku halukas ruutuun, niin kommenttia vaan tänne.
Tuosta pöytien päällekkäisyydestä myös kommentteja lisää. Olen itse katsonut lähetyksen jossa on kaikki pöydät koko ajan näkyvillä ja siinä en saanut mitään selvää numeroista kuten stäkki- ja panoskoot. Voi olla tosin että ko. lähetyksessä oli huono reso tms. mutta en oikein tiedä kumpi on pahempi, tuo osittainen pöytien päällekkäisyys vai se ettei pöydistä saa kunnolla selvää. Kertokaa jos on hyviä kokemuksia jostakin tavasta.
Kiitti tästä. Ootko streamannut nimenomaisesti Partylla? Niiden softassahan on käytännössä ainoa isompi ongelma (mielestäni) se, että stäkkikoot sun muut on ihan jäätävän pienellä fontilla eikä sitä pysty suurentamaan. Ennen pystyi skinchanger-softalla mutta sekään ei toimi enää. Tämä oli syy miksi itse pidin eilen pöytiä isompana ja overlapilla, mutta täytyy katsoa vielä jälkilähetyksestä miltä tuo näytti. Itse olen myös lähtökohtaisesti sitä mieltä että overlap on vähän ärsyttävää katsoessa ja tile ois huomattavasti parempi.peteyy kirjoitti: Itse striimaan niin, että minulla on 4 pöytää tilessa. Apuna käytän Mosaic table organizator ohjelmaa. Myöskin Stack&Tile sopii tähän varmasti hyvin. Tähän mennessä ei ole katsojat valittaneet, että näkyisi liian pienenä.
Toinen tapa mitä striimaajat tuntuvat käyttävän on se, että ruudulla näytetään aina kerrallaan yksi pöytä koko ruudun vievässä tilassa, ja striimaaja sitten vaihtelee siinä näytöllä näkyvää pöytää. Teknisesti en ole ottanut selvää miten tuo yhden pöydän vaihtelu toimii, mutta luultavasti siellä on jotain scenejen vaihtelua pikanäppäimillä taustalla.
En itse striimaile mitään, mutta ihmettelinki miksei hud ollut näkyvissä niin mietin, että eikö sitä pysty kaapata näytöltä normaalisti ja HEMin foorumeiltä löytyikin: "You will need to use Monitor Capture and Capture Layered Windows to see the HUD on stream."yksinäinen_ravustaja kirjoitti: Tietääkö kukaan muuten saako HEMin statsit jotenkin näkymään twitchissä? Itselläni siis näkyy normisti pöydissä mutta jostain syystä ei näkynyt tuossa streamissa. Monet kyseli niiden perään mistä olin jopa vähän yllättynyt, mutta toki laitan ne mielelläni ens kerralla näkyviin jos jotenkin keksin miten.