Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 10.03.2016 13:33

Valitettavasti tämän illan Twitch lähetys joudutaan perumaan striimaajan sairastumisen vuoksi :(

Hyvinä uutisina kerrottakoon että korvaava lähetys tulee näillä näkymin sunnuntaina, tiedotellaan ajasta vielä tarkemmin tässä ketjussa.

Ja vielä muistutuksena, käykää nyt hyvät ihmiset ilmoittautumassa mukaan Twitch kisaan! Vegas paketti menossa tällä hetkellä kuuden osallistujan kesken. Mistä helpommin?!

viewtopic.php?p=436097#p436097
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 13.03.2016 16:21

Tänään noin klo 20:30 Pokerisivujen Twitch kanavalla Leppäsen Juuso hyökkää Unibetin PLO pöytiin!
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 13.03.2016 20:31

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Tänään noin klo 20:30 Pokerisivujen Twitch kanavalla Leppäsen Juuso hyökkää Unibetin PLO pöytiin!

Striimaajalla huomattavia teknisiä ongelmia, toivotaan että saadaan kuitenkin lähetys käyntiin.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 13.03.2016 20:43

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Tänään noin klo 20:30 Pokerisivujen Twitch kanavalla Leppäsen Juuso hyökkää Unibetin PLO pöytiin!

Striimaajalla huomattavia teknisiä ongelmia, toivotaan että saadaan kuitenkin lähetys käyntiin.

Ongelmat mahdollisesti ohi ja striimi alkamassa ennen yhdeksää.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 24.03.2016 11:52

Pokerisivujen Twitch lähetykset (ei Vegas kisa) jatkuvat sunnuntaina 27.3.2016!

Pääsiäisen kunniaksi saamme jälleen paljon toivotun isännän linjoille ja sunnuntain Twitch lähetyksessä nettiturnausten pariin hyökkää Miikka Anttonen!

Lähetys alkaa noin kello 20:00 suomen aikaa.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 27.03.2016 9:39

Streamataan tänään klo 21 (huom: ei siis 20 kuten aiemmin ilmoitettiin), johtuen siitä että vaikka Suomi siirtyi kesäaikaan niin Unibetin serverit ei. Ohjelmassa sunnuntaimajoreita ja muuta hauskaa.

PS. Allekirjoittanut atm suht tiukassa kuumeessa/kurkkukivussa joten ulosanti saattaa olla hieman normaalia hiljaisempaa, mut ei anneta sen häiritä :yes:
Clear eyes, full hearts, can't lose
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 27.03.2016 16:25

Nyt näyttää kyllä todella huonolta, sen tason kaktus kurkussa etten tiedä saanko pihaustakaan ulos itsestäni :no: pyysin äsken jos ois hommattavissa varahevonen tilalle, joten ei kannata tehdä iltasuunnitelmia allekirjoittaneen naamaa odotellessa. Syvät pahoittelut mutta no can do, hyppään lauteille kyllä heti jahka oon toipunut.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ralliromu » 27.03.2016 20:04

Onko tulossa striimiä?
ralliromu

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 27.03.2016 20:21

Käsittääkseni ei ollenkaan (multa ei ainakaan). Haluaisin vielä kerran pahoitella, kun kävin ~12h sitten nukkumaan olin vielä optimistinen että saisin tän hoidettua, mutta nyt on kyllä sen luokan samuraimiekka kurkussa ettei kertakaikkiaan oo fyysisesti mahdollista. Hyppään lauteille varmasti ens viikon aikana vielä.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja STI85 » 31.03.2016 2:23

Aina ne samat kurkkuivut ja muut yhtäkkiä. Ei kannata jatkaa jos ei tosissaan jatka, ihan tasapuolisesti :)
STI85

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 31.03.2016 4:04

STI85 kirjoitti:Aina ne samat kurkkuivut ja muut yhtäkkiä. Ei kannata jatkaa jos ei tosissaan jatka, ihan tasapuolisesti :)

Lol anteeks mitä. Oon ollut nyt 5vrk aivan saatanallisessa kuumeessa. Yritin parhaani mukaan kyetä vetämään sunnuntaina kuten oltiin alunperin sovittu koska en todellakaan halunnut feidata ja vielä 12h ennen lähetystä olin hamstrannu tänne kämpän täyteen kipulääkkeitä, kurkkupastilleja ja kofeiinijuomia että saisin lähetyksen jotenkin vedettyä. Siinä vaiheessa kun totesin että ääni on käytännössä mennyt ja pelkkä nieleminenkin sattuu niinkuin ois kaktus kurkussa oli pakko viheltää peli poikki. Se jos joku ei ois ollut "tosissaan vetämistä", sen kerran kun teen jotain haluan tehdä sen kunnolla ja tätä ei kyllä pysty tekemään kunnolla jos ei pysty esim puhumaan. Ja muutenkin en halua vetää jotain puolivillaista esitystä kun aivot ei toimi ja pelaan huonosti, ennemmin vedän kun pystyn pelaamaan ja "esiintymään" kunnolla.

Ja en ole aivan varma mihin viittaat "aina ne samat kurkkukivut"-kommentilla, mutta sinänsä ei ole eka kerta varmasti kun olen peruuttanut jotain kurkkukipujen takia. Mulla on ylisuuret nielurisat joita ei koskaan skidinä leikattu vaikka ois pitänyt ja oon kroonisesti noin viikon per ~2kk aina kurkkukivussa/kuumeessa. Voin vakuuttaa että ei ole kovin mukavaa, aivan kaikki mahdolliset konstit on yritetty eikä siihen auta yhtään mikään. Jos haluat voin ottaa tulipunaisista nielurisoistani vaikka valokuvia seuraavan kerran kun tapahtuu.

Miikka
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja STI85 » 31.03.2016 22:50

Älä nyt loukkannu, tarkoitus on vain muistuttaa että on varmaan satoja, ellei tuhansia jotka odottavat moisia lähetyksiä ja mitä oma kokemus kertoo, aika moni on feilannut siihen ettei ole tarpeeksi €€ tekemästä striimaustyöstä tai sitten vain kyllästyvät. Koitahan parantua :)
STI85

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 01.04.2016 3:04

STI85 kirjoitti:Älä nyt loukkannu, tarkoitus on vain muistuttaa että on varmaan satoja, ellei tuhansia jotka odottavat moisia lähetyksiä ja mitä oma kokemus kertoo, aika moni on feilannut siihen ettei ole tarpeeksi €€ tekemästä striimaustyöstä tai sitten vain kyllästyvät. Koitahan parantua :)

Mulla ei oo mitään sopimusta Pokerisivujen kanssa eli jos kyllästyn streamaamaan niin voin kyllä ihan vain lopettaa sen. Itseäni oli todella vaikea suostutella tähän alunperin koska arvelin että tulis paskaa niskaan paljon enemmän, mutta tää on itse asiassa ollut todella hauskaa ja teen sitä oikein mielelläni.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja shi0ne » 01.04.2016 4:56

Jopa harvinaisen typera kommentti stikasivitoselta =D>
Toivottavasti streami on yhta viihdyttava kuin farserin, vaikka hattugamessa taitavat kaikki jaada kakkoseksi.
shi0ne

ViestiKirjoittaja STI85 » 02.04.2016 0:06

yksinäinen_ravustaja kirjoitti:Mulla ei oo mitään sopimusta Pokerisivujen kanssa eli jos kyllästyn streamaamaan niin voin kyllä ihan vain lopettaa sen. Itseäni oli todella vaikea suostutella tähän alunperin koska arvelin että tulis paskaa niskaan paljon enemmän, mutta tää on itse asiassa ollut todella hauskaa ja teen sitä oikein mielelläni.

Oikea asenne! :)
STI85

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu