Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 15.04.2016 10:42

Kiitos Miikka taas hyvästä lähetyksestä!

Lähetys on katsottavissa jälkilähetyksenä Pokerisivujen Twitch kanavalla

https://www.twitch.tv/pokerisivut_twitch/profile
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 15.04.2016 21:46

Joo eilen oli kyllä hyvä vetäisy vaikka itse sanonkin, oli tähdet oikeassa asennossa ja streamaaja tikissä. Voitin obv kans vikan turnauksen, ei vaan kyennyt enää jatkamaan sitä loputtoman syvää ft:tä loppuun yli 7h lähetyksen jälkeen.

Ensi torstaina jatkumoa klo 20 eteenpäin, nyt pakko lopettaa viimeistään klo 01 elämän kiireiden takia joten tulkaahan ajoissa paikalle!
Clear eyes, full hearts, can't lose
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 19.04.2016 8:43

Miikalle toive torstaille tai jollekin muulle kerralle: streamaa hillo-turnausta. Tuo on pelimuoto, jossa on todella paljon valueta osaavalle, mutta opetusmateriaalia on aika niukasti tarjolla. Itse tykkään pelata noita ja olisi mukava päästä näkemään missä asioissa oma, puhtaasti itseopiskeltu pelityyli on pahiten metsässä.
GNAGL

ViestiKirjoittaja comakid » 19.04.2016 15:08

Katsoin jalkilahetyksena ja oli kylla torkean hyva tuo Miikan streami. Pelillisesti mielenkiintoinen ja kun sosiaaliset taidot on myos top-notch niin harvinaista herkkua overall ja ainutlaatuista suomeksi.

Mun makuun ehka valilla tarinoita pohjustettiin liian kaukaa / vahan liikaa jaarittelua mutta kasittamattoman hyvin punainen lanka pysyi kasissa ja pointtiin paastiin vaikka sitten 5min myohemmin.

Pisteet myos siita etta ainakin joskus annetaan krediittia myos vihujen pelista tyyliin Phil Galfond. Se antaa herosta paljon asiantuntevamman ja balansoidun vaikutelman.
comakid

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 20.04.2016 19:56

GNAGL kirjoitti:Miikalle toive torstaille tai jollekin muulle kerralle: streamaa hillo-turnausta. Tuo on pelimuoto, jossa on todella paljon valueta osaavalle, mutta opetusmateriaalia on aika niukasti tarjolla. Itse tykkään pelata noita ja olisi mukava päästä näkemään missä asioissa oma, puhtaasti itseopiskeltu pelityyli on pahiten metsässä.

Hyvä että diggasit! Oon vetänyt aiemmissa lähetyksissä hi/lo jonkun verran ja voin varmasti tulevaisuudessakin (en tosin nyt huomenna). Samaa mieltä että erittäin hieno ja valuekas pelimuoto.

Katsoin jalkilahetyksena ja oli kylla torkean hyva tuo Miikan streami. Pelillisesti mielenkiintoinen ja kun sosiaaliset taidot on myos top-notch niin harvinaista herkkua overall ja ainutlaatuista suomeksi.

Mun makuun ehka valilla tarinoita pohjustettiin liian kaukaa / vahan liikaa jaarittelua mutta kasittamattoman hyvin punainen lanka pysyi kasissa ja pointtiin paastiin vaikka sitten 5min myohemmin.

Pisteet myos siita etta ainakin joskus annetaan krediittia myos vihujen pelista tyyliin Phil Galfond. Se antaa herosta paljon asiantuntevamman ja balansoidun vaikutelman.

Kiitti! =) Parhaani yritän. Oon itekin huomannut että menee vähän jaaritteluksi välillä, ihan ei aina pysy ajatus kasassa kun yrittää pelata + selostaa samaan aikaan, ja monesti just joku asia jonka selostamiseen oletin että menee 30s meneekin 5min. Etenkin ajatus katkeaa semisti usein just jos tulee kesken tarinan joku olennainen käsi ja pitää vaihtaa lennosta aihetta edestakaisin. Mutta eiköhän tuossakin kehity.

Asiaa huomisesta streamista:

Pääsin uuteen kämppään mutta en oo aivan vakuuttunut netin riittävästä toimivuudesta. Aika 50-50 ja selviää vasta huomenna klo 20 onko streamauskelpoinen. Sovittiin kuitenkin PS kanssa että yritän streamata ja katotaan mitä tapahtuu - parempi yrittää ja epäonnistua kuin olla yrittämättä. Lähetys alkaa klo 20, voi olla että klo 20:10 on todettu että ei pelitä ja no can do. Joka tapauksessa koska huomenna on ihan kohtalainen riski että lähetys peruuntuu, niin en suosita nyt huomenna ketään feidaamaan esimerkiksi hääpäivää streamin takia. Jos kurkkaatte vähän kasin jälkeen linjoille ja oon edelleen selostamassa niin sit lienee normaali lähetys luvassa.

Peace
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 21.04.2016 18:54

Hyvin futaa, kohta lähtee!!
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 25.04.2016 11:36

https://www.twitch.tv/pokerisivut_twitch/v/61960965

10:02 1 pöytä 99 pelkkä setmine vai oisitko jatkanut johonkin muuhun kuin tyyliin 876 T87 boardeihin esim jos tulee 832 T42r tms

14:36 2 pöytä AJ standard fold?

https://www.twitch.tv/pokerisivut_twitch/v/61960965

1:02:28 1 pöytä TT. Itellä nää väriboardien pelaamiset tuntuu jotenkin epämiellyttäviltä. Mitä ite kelasit täs kädes? Jos vihu checkkaa turn peräs ni pyritkö vaan checkkaan päätyyn esim jos suoraa ei tuu. Miten pelaisit flopilla

a) KdQh
b) KdJh
c) AQ ei diamonds

Ja jos vihun housuissa niin minkälainen cbet range tossa ois hyvä/mitä check backkaat flopil ja perustelut miks?
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 25.04.2016 18:56

1) Toi 99 vähän nihkee koska vihun sizing on pre niin iso (kuten pitää noin deep ollakin). En imo voi ihan foldata pre koska ei oo pelkkä setmine. Jatkaisin kaikkiin boardeihin missä ylipari tai oesd/gutari (JT8 J87 QT8, en toki KQJ KQT KJT kuitenkaan <-- edit: QT8 varmaan vois foldata koska J vois olla aika kalliiks tuleva kortti). Toki aika usein menee niin et vihu saa silti painettua pakkaan turnilla. Kippaisin 88 pre ja TT selkee maksu, 99 just rajatapaus imo, mut toi on niin syvää + random partyvihut et voinee just ottaa, tyyliin 50% setmine 50% toivotaan suotuisaa boardia ja varaudutaan silti kippaamaan.

2) 3,5x open shortilta, AJo imo joo. AJs voinee maksaa / AQ 3bcallata

3) Toi TT on supernihkee, en mitenkään vihais jopa fold flop jos vihu tarpeeks tiukka. Turn fold on kans todella siinä ja siinä. En rehellisesti osaa yhtään sanoa että mikä tossa on optimi multa, mut foldasin lähinnä siks et aika synkeet reverse implarit - jos tulee ruutu riveriin melkein pakko ottaa sekin kun on vihulle niin hyvä pillikortti, vaikka vihulla on rangessa kaikki AxKd AxQd KQdd jne. Voidaan siis hyvin vetää jo kuollutta ja inhoan spotteja mis meillä ei oo oikein mitään selkeitä outteja. Tossa kai vois outiksi laskea lähes aina ne suoran tekevät ei-ruudut mut pelkästään sen vetämiseen ei taas turnilla outit riitä. On toi musta kai suht standard miten sen vetäisin, mut luulen et aika monet auto-maksaa turnin koska "niin paljon outteja" vaik oikeesti outiks laskettavat on suht vähissä ja toivotaan toivotaan-outteja onkin sit enemmän jotka saattaa vaan tulla kalliimmaks. Lisäks vihu UTG joten board osuu sen rangeen paljon paremmin kuin mun. Mulla on kyllä sinänsä enemmän flopattuja värejä, mut sillä kuitenkin varmaan cr flop ~aina, joten kun meen checkcall-linjalla vihulla alkaa olee jo todella iso etu.

Vihuna noin syvillä imo ei oo järkeä checkbackata kauheesti reaaleja. Jos ois ohuemmat ois perusteltua checkbackata esim AxKd AxQd KdKx joskus. Ja vihulla on niin iso range-etu et voi imo cbetata tyyliin 100% avausrangesta. Cbettaan ite vähemmän kuin useimmat mtt-regut (cbet% alle 50 overall kun viimeks kattelin) mut tohon nimenomaiseen spottiin en nää kauheesti valoa checkbackailla juuri mitään käsiä. Jos haluisin tohon jotain checkbackata niin varmaan sit QdQx, KdKx? Ei varmaan oo ranges kuitenkaan AxTd kun UTG avaa eli aika vähän noita käsiä lopulta on. Niillä huonommil käsillä taas on hyvä painaa 2-3 katua, mulla on kuitenkin niin paljon jotain random nappi+huono värinveto jotka joutuu kippaa useampaan kuten tässäkin nähtiin.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Maikki » 26.04.2016 9:36

Maikki on sen verran tykännyt sun streemeistä =D> , joten olen ajatellut tarjota sinulle tilaisuuden streemata Maikin kanssa kun palaudut suomeen. :wink:

Löytyisi varmasti hyvä opetus value katsojille kun joutuisit kyllä selittämään noita tilanteita auki , jotta Maikkikin ne tajuaisi.
Maikki

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 26.04.2016 17:55

Maikki kirjoitti:Maikki on sen verran tykännyt sun streemeistä =D> , joten olen ajatellut tarjota sinulle tilaisuuden streemata Maikin kanssa kun palaudut suomeen. :wink:

Löytyisi varmasti hyvä opetus value katsojille kun joutuisit kyllä selittämään noita tilanteita auki , jotta Maikkikin ne tajuaisi.

Haha, sopii mulle. Oon toukokuun lopusta eteenpäin käytettävissä.

Hyvin epävarmaa tuleeko tällä viikolla streamia, yritin tilata joltain firmalta mokkulan joka tekee bisnesmatkailijoille palvelua tilapäisnetin saamiseksi, en oo saanu vielä vastausta natsaako. Jos ei napsu niin vapun jälkeen seuraavan kerran puikoissa. Raportoin tähän ketjuun heti kun selviää.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Maikki » 26.04.2016 18:36

Hieno homma. :-D
Maikki

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 27.04.2016 18:41

Ei streamia tällä viikolla, vedetään ennemmin sit kun on netti joka futaa. Oletettavasti ensi viikolla allekirjoittanut puikoissa, päivä ei viel saletti, ilmoitan täällä mut saattaa olla aiemmin kuin perinteinen torstai.

Tällä viikolla perjantaina Nikkipen vegaskampanjastreami klo 21, muistakaa väijyä!
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 05.05.2016 19:24

Kansa vaatii Polin twitchiä!
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 11.05.2016 4:05

sharkie kirjoitti:Kansa vaatii Polin twitchiä!

Kansan toiveisiin vastataan torstaina klo 21. :)
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Maikki » 11.05.2016 11:10

Hienoa!
Kovasti olen jo odotellutkin. :)
Maikki

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu