Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Maikki

Re: Pokerisivujen Twitch lähetykset - infoketju

Viesti Kirjoittaja Maikki » 21 Heinä 2020, 16:19

Sharkien streamissa viimeksi mainitsin asiasta että Kissyltä tuli vähän satikutia juttujen tasosta joten koitetaan korjata omalta osalta ainakin suurin hölmöily pois. Itseä on Kendon jutut lähinnä naurattaneet ja mukava kaveri kaikin puolin! Mutta ymmärän täysin ettei kaikkiin pissa kakka huumori uppoa. Hyvä että asia tuli nyt kuitenkin puheeksi ja toivottavasti nyt nekin ketkä tämän tskia ovat jättäneet katsomatta tai kirjoittamatta niin aktivoituisivat uudelleen! Streamaajalle myös vinkkinä voisi ohjata keskustelua oikeaan suuntaan! Pahoittelut vielä omalta osalta , vaikka harvakseltaan tulee nykyään streamejä katseltua ja chattiin avauduttua.

turpauuno2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja turpauuno2 » 21 Heinä 2020, 16:34

Ja joo...kyllähän mäkin heitän välillä ihan levotonta läppää(kukapa ei)mut joku roti...kyllähän tässä on tiettyä ?sinkku?naista esim tullu pokailtua yksityisviesteillä ym ym muuta paskaa mut pidetään nyt joku pien taso ees tossa sätissä ni kaikki viihtyy:)

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 21 Heinä 2020, 18:39

turpauuno2 kirjoitti:
21 Heinä 2020, 14:16
Okei,kirjotin äsken väärään paikkaan mut sanoma silti sama...nyt perkele vähän tsemiä kendo tohon sättiin...luulisin et oot aikuinen mies kuitenki....
Kyllä tässä ihan aikuinen ihminen ollaan. Elämän ehtoopuolella jo voisi sanoa.

Tsempataan chatissa ja ollaan korrekteja jatkossa. Vaihtoehtoisesti annan itselleni omaehtoisia ottelurangaistuksia ja olen täten pilaamatta muiden iltaa :)

Kauris84

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 21 Heinä 2020, 20:17

Detru kirjoitti:
21 Heinä 2020, 09:18
Kauris84 kirjoitti:
21 Heinä 2020, 06:45
(suorastaan narsisti) joecool tulee vittuilemaan asiasta jossa ei edes ole olemassa absoluuttisia faktoja. Vielä moderaattorina, antaa todellakin hyvän kuvan niille jotka ovat vaihtamassa heti toiselle kanavalle ja tämä sallitaan. Henkilöstä se on kiinni, ei jutuista...
Viittaat nyt toistamiseen johonkin yksittäiseen muutaman minuutin jäähyyn, josta on aikaa niin kauan ettei Twitchin lokitiedotkaan enää löydä kyseistä ajankohtaa. Mikäli asia vieläkin harmittaa, niin keskustele asianomaisen kanssa juttu läpi.

Kuluvana vuonna olet saanut yhden (1) jäähyn kun kommentoit Antoniuksen haastattelun aikana "näytät aspergerilta", joka menee juurikin mainitsemasi vittuilun puolelle tuntematta henkilöä alkuunkaan. Vaikka moderointitoimet tuntuvat pahalta kun ne osuvat omaan nilkkaan on niihin aina erityisen painava syy olemassa.

Mikäli chatissa on selkeää dissausta tai syrjintää, eikä siihen jostain syystä puututa ko. hetkellä, niin screenshot ylös ja asia varmasti hoituu.
Minä viittaan nyt 12 tapaukseen josta mulla on kuvakaappaukset ja ne on jo lähettetty twitchille. Vielä ei ole kynnystä ylitetty.

Asperger ei ole vittuilua, se on kyky jonka avulla ihminen voi tehdä asioita joita tavallinen ihminen ei voisi. Mutta kysymys oli väärässä paikassa ja pahoittelin sitä jo.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

RamiRandom

Viesti Kirjoittaja RamiRandom » 21 Heinä 2020, 21:29

Kauris84 kirjoitti:
21 Heinä 2020, 20:17
Minä viittaan nyt 12 tapaukseen josta mulla on kuvakaappaukset ja ne on jo lähettetty twitchille. Vielä ei ole kynnystä ylitetty.

Asperger ei ole vittuilua, se on kyky jonka avulla ihminen voi tehdä asioita joita tavallinen ihminen ei voisi. Mutta kysymys oli väärässä paikassa ja pahoittelin sitä jo.
Ymmärsinkö nyt oikein, että olet tehnyt valituksen twitchille noista tapauksista? Onko mahdollista, että otat vähän turhan vakavasti tuon chatin? Ja kyllä ihmisen kutsuminen aspergeriksi on vittuilua kerran kerrasta. Tavallinen ihminen juuri ja juuri tietää sen olevan jonkin asteen kehitys(?)vamma eikä tosiaan kyvyksi tehdä jotain paremmin.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 21 Heinä 2020, 22:09

RamiRandom kirjoitti:
21 Heinä 2020, 21:29
Kauris84 kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein, että olet tehnyt valituksen twitchille noista tapauksista? Onko mahdollista, että otat vähän turhan vakavasti tuon chatin? Ja kyllä ihmisen kutsuminen aspergeriksi on vittuilua kerran kerrasta. Tavallinen ihminen juuri ja juuri tietää sen olevan jonkin asteen kehitys(?)vamma eikä tosiaan kyvyksi tehdä jotain paremmin.
Luulee. Kuten sinäkin.

Ko. henkilö on tehnyt tuota jo vuosia eikä mulla ole mitään käsitystä miksi, mitähän pahaa olen hänellekin tehnyt.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 22 Heinä 2020, 15:02

Kauris84 kirjoitti:
Mitä tarkoitat kahdellatoista tapauksella? Varmasti voi löytyä 12 erillistä viestiä, jotka voit itse tulkita dissaavaksi tai miten haluatkaan, mutta Twitchille niitten lähettely ei edistä asiaa juuri mitenkään, vaikka oikeus sinulla siihen luonnollisesti on. Tuo jatkossa ne julki vaikka tässä ketjussa heti kun tapahtuvat eikä takautuvasti, joista osa on tapahtunut vuosia sitten. Tunnut vetävän koko orastaneen keskustelun Twitchistä ja moderoinnista aina täysin itseesi, kun siihen vain paikka tulee.
Kauris84 kirjoitti:
Asperger ei ole vittuilua
Kyseessä on nyt sinun mielipiteesi ja yksittäinen jäähy ei ole mielipidekysymys tai huutoäänestys ottaen huomioon löysähkön moderointilinjan ainakaan tässä näin selvässä tilanteessa.
Kauris84 kirjoitti:
Ko. henkilö on tehnyt tuota jo vuosia eikä mulla ole mitään käsitystä miksi, mitähän pahaa olen hänellekin tehnyt.
Värittelet ja mustamaalaat JoecoolX:ä niin rajusti, ettei tätä oikein voi katsoa hyvällä varsinkaan, kun et ole häneen ollut itse henkilökohtaisesti yhteydessä vaan namedroppailet häntä julkisella foorumilla syrjimisestä ja dissaamisesta. Asianomainen tekee Twitch-hommia päivätöikseen, niin mitä todennäköisimmin hän olisi jo saanut kenkää kaikilta striimereiltä, mikäli syytöksissäsi olisi pohjaa.
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

6780000876

Viesti Kirjoittaja 6780000876 » 22 Heinä 2020, 16:40

.
Viimeksi muokannut 6780000876, 22 Heinä 2020, 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jepperi
Pokerisivut - striimaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jepperi » 22 Heinä 2020, 19:03

Ottamatta kantaa käynnissä olevaan keskusteluun.

Tänään striimaillaan WSOP turnauksia klo 21.00 alkaen, mukana vieraana Niki Nurmisto.

Nähdään kanavalla !

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 22 Heinä 2020, 20:30

Porukka ei muka oikeasti muista joecoolin sanoja striimeissä: " ole hiljaa kun et mistään mitään tiedä" tai "älkää uskoko mitään mitä kauris opettaa" tai "ole hiljaa kun lauot pelkkiä itsestään selvyyksiä" ja kymmenen vastaavaa muuta. Jos en ihan väärin muista niin kannuhannun striimeissä ainakin oli tätä ja sitä aiemmissa.
Tähän vielä lisäksi viimeisin eli se HRC-keissi. Mä olin taas se joka puhuu paskaa ja ei mitään perusteluja edes, muuta kuin se että joku jota hän fanittaa sanoi toisin.

Tämän olen oppinut: mun pitää olla a) absoluuttisen oikeassa pokerista, b) ei saa sanoa itsestään selvyyksiä, c) pro joka osaa kaiken, ei saa olla vasta-alkaja koska tyhmästä kysymyksestä saat heti dissauksia, d) kaikkeen sanomaan pitää olla tieteellinen tai käytännöllinen todiste.

Sitten ihmetellään miksi chatissa ei voi puhua mitään. Siksi että se on aivan pirun vaikeeta kun on olemassa faktantarkistaja joka käy kimppuun heti kun paikka on.

Koko jutun pointti on se että onko eräällä modella oikeasti vähän turhan isot valtuudet syrjiä ja dissata ihmisiä kun itse sattuu olemaan tilteissä tai pelit ei suju (mikä lie syy)? Se jos mikä on väärin tässä skenessä on just se, että kaveria puolustetaan vaikka hän hakkaisi puolustuskyvytöntä. Munatonta sakkia.

Tämähän on kokonaan mun mielipide ja näkemys eli en ihmettele että Detrukaan ei siinä näe mitään pointtia.

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 22 Heinä 2020, 21:05

Kauris84 kirjoitti:
Minä viittaan nyt 12 tapaukseen josta mulla on kuvakaappaukset
Kauris84 kirjoitti:
22 Heinä 2020, 20:30
Jos en ihan väärin muista niin kannuhannun striimeissä ainakin oli tätä ja sitä aiemmissa.
Päivässä screenshotit siis vaihtuivat muisteluihin? Kovinkaan vakavasti tätä kirjoittelua ei oikein voi ottaa, jos mitään näyttöä ei ole antaa.
Kauris84 kirjoitti:
Tämän olen oppinut: mun pitää olla a) absoluuttisen oikeassa pokerista, b) ei saa sanoa itsestään selvyyksiä, c) pro joka osaa kaiken, ei saa olla vasta-alkaja koska tyhmästä kysymyksestä saat heti dissauksia, d) kaikkeen sanomaan pitää olla tieteellinen tai käytännöllinen todiste.
A) Tämän kuvittelet itse
B) Tämän kuvittelet itse
C) Tämän kuvittelet itse
D) Varmasti tämän perään kysytään mikäli väittää jotain yleistä konsensusta vastaan
Kauris84 kirjoitti:
Sitten ihmetellään miksi chatissa ei voi puhua mitään.
Kukaan ei ainakaan tässä ketjussa ole ihmetellyt miten chatissa ei saisi puhua "mitään" ja sinunkin nimimerkillä löytyy helposti nelinumeroinen määrä viestejä, joten puhetta on riittänyt, mikä on vain hyvä asia.
Kauris84 kirjoitti:
Se jos mikä on väärin tässä skenessä on just se, että kaveria puolustetaan vaikka hän hakkaisi puolustuskyvytöntä. Munatonta sakkia.
Skenessä otetaan huomioon syyttömyysolettama ja suhteellisuudentaju.
Kauris84 kirjoitti:
Detrukaan ei siinä näe mitään pointtia.
Niin pitkään kun syytökset perustuvat muistin varaiseen tarinaan vuosien takaa on pointtia erittäin vaikea nähdä lisäten sen, että olet ainoa tähän mennessä joka on koko neljän vuoden aikana koskaan kertonut mistään dissaamisesta.
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 22 Heinä 2020, 21:09

Detru kirjoitti:
22 Heinä 2020, 21:05
olet ainoa tähän mennessä joka on koko neljän vuoden aikana koskaan kertonut mistään dissaamisesta.
Syystäkin. Kaikki ei jaksa vaivautua. Moderaattorista vielä vähemmän.

Niinkun vähän arvelin niin tämä lähti ihan vaan puolustuskannalle ja itse asian ydin katosi.

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 22 Heinä 2020, 22:13

RamiRandom kirjoitti:
Ja kyllä ihmisen kutsuminen aspergeriksi on vittuilua kerran kerrasta. Tavallinen ihminen juuri ja juuri tietää sen olevan jonkin asteen kehitys(?)vamma eikä tosiaan kyvyksi tehdä jotain paremmin.
Tämä on tosiaan juuri vähän miten sen lukija/kuulija ottaa ja mitä asiasta tietää, moni nimittelee jossain Ylilaudallakin tuntemattomia autisteiksi tai burgereiksi viitaten aspergeriin tietämättä vittuakaan mitä se edes tarkoittaa tai mistä asiassa oikeasti on kysymys. Asperger on autismikirjon häiriöihin kuuluva kehityksellinen neuropsykiatrinen häiriö tai humaanisti ilmaistuna erityispiirre, kehitysvamma on vähän eri asia vaikkakin ne sekotetaan keskenään. Ei siis kehitysvamma vaan enemmänkin juuri erityisyyttä tai erilaisuutta (tavallisen tuulipuvun nykytietämyksellä outoutta tai juuri kehitysvammaisuutta) muistuttava ominaisuus tai monimuotoset ominaisuudet yksilössä, se voi olla heikkoutta/alisuoriutumista jossain alueella tai aiheessa ja vastaavasti taas joidenkin aiheiden parissa yksilö voi lapsenakin olla vaikka muihin ikätasonsa "tavallisiin" jamppoihin nähden aivan ylivertainen tai edistyneempi, vaikka esim. matemaattisessa ajattelussa tai sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Jollain voi olla olematon määrä elämää hankaloittavia liitännäisoireita ja joillain niin vaikeita että tuki on ympärivuorokautista niin että edes lapsuusiästä selviytyy. En pysty parissa rivissä tai jaksa edes avata enempää koska aihe on niin perkeleen laaja ja siitä tiedetään täällä vähän vaikkakin tieto olisi ihan saatavilla siinäkin asiassa. Ihmisiä harvemmin kiinnostaa tutustua ilmiöihin jolla ei ole henk. koht. kosketusta omassa elämässä tai todellisuudessa. Näitä on muistaakseni alettu diagnosoimaankin Suomessa vasta tällä vuosituhannella joten ei oo mitenkään epätavanomaista että tämän päivän aikuisikäisillä olisi edes mitään tietoa siitä että heillä olisi esim. ADHD/ADD tai Asperger kun diagnostiikkaa ei täällä vielä ollut eikä tutkimuksiin osattu ohjata kun ei tiedetty mitä oireet tarkoittaa. Nykyään näitä kartoitetaan jo tarpeen vaatiessa parivuotisneuvolasta alkaen jos on syytä koska nepsyhommat on yleistyneet Suomessa ymmärryksen myötä ja diagnoosit lisääntyy aikuisillakin ja sillä on vahva periytyvyys jälkipolveen. En halua puhua kenenkään puolesta mutta luulen vain koska en läsnä ollut että ehkäpä Kauris yrittänyt perimmäisenä tällä asperger -kysymyksellä viitata Paten lahjakkuuteen lajin parissa, eikä tarkoitus välttämättä edes missään kohtaa ollut edes vittuilla, enkä edes ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi vittuilla Pyhälle Patrikille. :no:

Offtopic mutta oli helvetin tylsää, anteeksi. Älkää kinastelko. Make love not warcraft. [-X

P.S. Yritin itseasiassa jokunen kuukausi sitten selvitellä hieman tätä ilmiötä pokeriskenessä ja löytyikin muutama ihan mielenkiintoinen threadi 2+2:sta liittyen nimenomaisesti pelaajien omakohtaisiin kokemuksiin autismikirjonhäiriöstä/Aspergerista + pokeri -asetelmasta. Det blir intressant. KVG.
Viimeksi muokannut vlarmrghulis, 22 Heinä 2020, 22:48. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 22 Heinä 2020, 22:27

vlarmrghulis kirjoitti:
22 Heinä 2020, 22:13
RamiRandom kirjoitti:
Ja kyllä ihmisen kutsuminen aspergeriksi on vittuilua kerran kerrasta. Tavallinen ihminen juuri ja juuri tietää sen olevan jonkin asteen kehitys(?)vamma eikä tosiaan kyvyksi tehdä jotain paremmin.
Tämä on tosiaan juuri vähän miten sen lukija/kuulija ottaa ja mitä asiasta tietää, moni nimittelee jossain Ylilaudallakin tuntemattomia autisteiksi tai burgereiksi viitaten aspergeriin tietämättä vittuakaan mitä se edes tarkoittaa tai mistä asiassa oikeasti on kysymys. Asperger on autismikirjon häiriöihin kuuluva kehityksellinen neuropsykiatrinen häiriö tai humaanisti ilmaistuna erityispiirre, kehitysvamma on vähän eri asia vaikkakin ne sekotetaan keskenään. Ei siis kehitysvamma vaan enemmänkin juuri erityisyyttä tai erilaisuutta (tavallisen tuulipuvun nykytietämyksellä outoutta tai juuri kehitysvammaisuutta) muistuttava ominaisuus tai monimuotoset ominaisuudet yksilössä, se voi olla heikkoutta/alisuoriutumista jossain alueella tai aiheessa ja vastaavasti taas joidenkin aiheiden parissa yksilö voi lapsenakin olla vaikka muihin ikätasonsa "tavallisiin" jamppoihin nähden aivan ylivertainen tai edistyneempi, vaikka esim. matemaattisessa ajattelussa tai sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Jollain voi olla olematon määrä elämää hankaloittavia liitännäisoireita ja joillain niin vaikeita että tuki on ympärivuorokautista niin että edes lapsuusiästä selviytyy. En pysty parissa rivissä tai jaksa edes avata enempää koska aihe on niin perkeleen laaja ja siitä tiedetään täällä vähän vaikkakin tieto olisi ihan saatavilla siinäkin asiassa. Ihmisiä harvemmin kiinnostaa tutustua ilmiöihin jolla ei ole henk. koht kosketusta´omassa elämässä tai todellisuudessa. Näitä on muistaakseni alettu diagnosoimaankin Suomessa vasta tällä vuosituhannella joten ei oo mitenkään epätavanomaista että tämän päivän aikuisikäisillä olisi edes mitään tietoa siitä että heillä olisi esim. ADHD/ADD tai Asperger kun diagnostiikkaa ei täällä vielä ollut eikä tutkimuksiin osattu ohjata kun ei tiedetty mitä oireet tarkoittaa. Nykyään näitä kartoitetaan jo tarpeen vaatiessa parivuotisneuvolasta alkaen jos on syytä koska nepsyhommat on yleistyneet Suomessa ymmärryksen myötä ja diagnoosit lisääntyy aikuisillakin. En halua puhua kenenkään puolesta mutta luulen vain koska en läsnä ollut että ehkäpä Kauris yrittänyt perimmäisenä tällä asperger -kysymyksellä viitata Paten lahjakkuuteen lajin parissa, eikä tarkoitus välttämättä edes missään kohtaa ollut edes vittuilla, enkä edes ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi vittuilla Pyhälle Patrikille. :no:

Offtopic mutta oli helvetin tylsää, anteeksi. Älkää kinastelko. Make love not warcraft. [-X
No vittu, aivan sanasta sanaan näin!!! Mä en osaa tota noin sanoiksi muuttaa... Koska asperger ja sen tuoma heikkous.
Oikeesti iso kiitos tuosta.

Mutta mä tajusin itse liian myöhään että muut ihmiset ei tätä tajua vaan ottaa sen aspergerin vittuiluna, se oli todellakin my bad ja se case on ihan ok, siinä ei ole mitään ongelmaa.
Mä näin sellasia piirteitä just että miehessä on jotain samanlaista ja kun itse omaan aspergerin, tiedän mitä se on ja mitä se voi olla.
Liian nopeat kädet ja ajatus myöhässä.

JOECOOLx

Viesti Kirjoittaja JOECOOLx » 22 Heinä 2020, 23:50

@Kauris
Mä vastailen tähän nyt täällä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Enemmän kuin mielelläni jatkan privana/puhelussa tms. jos asia vielä painaa mieltä - lisää JOECOOLx#2355 Discordissa.

Aloitetaas ihan alusta. Allekirjoittanut oli aika aktiivinen psivujen streameissa ja varmasti on tullut kirjoiteltua vuosien varrella kaikennäköstä niin asiakommenteista trollailuihin kuin valistuneista arvauksista aivan paskapuheeseen pokerin osalta. Moni varmasti ihmetellyt miten se hero jaksaa olla välillä äänessä (Paken kuvaus kun tavattiin ekaa kertaa Tallinnassa: kirjottaa niin nopeesti että chatti vilisee silmissä). Suun vois varmasti pitää välillä kiinni niin sisältö ois herollakin laadukkaampaa, mutta kiusaajaksi tai moderaattorioikeuksien abuseejaks kukaan ei ole vielä tullut sanomaan. Päinvastoin, itse ainakin hyvin kiitollisena monista hyvistä kaverisuhteista mitä täältä on tarttunut mukaan ja välillä jopa ihmetellytkin, miten suomiskene näin mukavaa porukkaa vs ehkä tietyt piirit ulkomailla, mitä päässyt todistamaan vierestä. Ja joskus jopa kiitostakin saanut, kun jeesaillut vapaaehtoisesti streamin parissa työhommien päälle, jotta saadaan suomiskene urilleen.

Anyways, tapaus Kauris. Mä en oo streameissa kerennyt pyörimään ~puoleen vuoteen, enkä tosiaan henkkoht ikinä sun kanssa jutellut (?), joten vähän ihmetytti kun täällä kaivellaan auki vuosien takaisia patoumia silmät trendikästä cancel-kulttuuria kiiluen, ohimennen viitaten johonkin älyttömiin Twitchille lähetettyihin valituksiin ja suoranaisesti mustamaalataan heroa. Ensinnäkin pahoittelut on selvästi paikallaan, kun mun viestit on jäänyt sua kaivertamaan. Tämä ei ole mun minkään viestin tarkoitus ollut. Naljailua on varmasti ollut molemmin puolin, mutta jokainen tuolla chatissa enemmän aikaa viettänyt kyllä on huomannut et välillä vittuilen/trollailen kun aihetta on, ihan hyvissä mielin ilman mitään henkilökohtasta. Jos on tullut joskus sanottua "oos nyt hiljaa" -tyylistä, siihen vaaditaan kontekstia ympärille - eikä tässä virheettömiä todellakaan olla.

Ja jos streameri kysäsee mielipiteitä jostain hanskoista, ei se mun mielestä tarkoita sitä, että keskustelua chatin ehdotuksista ei saisi tulla. Yleensä näissä haetaan loppupäätelmänä teoriapohjaista näkemystä, jos joku on sattunut pyörittelemään vastaavaa spottia enemmän vaikka mainitussa HRC:ssä tai muuten peliteoreettisesti. Tällä päästään kuitenkin lähimmäs oikeaa vastausta, josta lähdetään sitten tarvittaessa soveltamaan. Arvailulla ei pitkälle pötkitä lähtökohtaisesti. Näin sitä opitaan, ja itse ainakin otan vaan oppina jos joku asiaa enemmmän tutkaillut avaa sanaista arkkuaan. Kuuluu asiaan, että saatan randomisti ottaa vaikka jonkun basistin käden esille ilman että siitä oli mitään kysymyksiä ja olla täysin eri mieltä siitä miten sen pelaisin.

Ilmeisesti nää sun patoumat johtaa juurensa jonnekkin kauas vuosien taakse. Muistan yhden streamin, kun erittäin tervetullut uusi pelaaja & katsoja alkoi kyselemään neuvoja chatissa. Jotain aika peruskamaa, ja puheeksi tuli tyyliin paras saitti MTT-aloittelijalle pienellä kassalla. Tästä päästiin sitten juttelemaan miksi olisi järkevää pelailla pienen fieldin micropelejä pehmeissä verkoissa, kun näitä suositeltiin useemman toimesta chatissa. Olit kuitenkin täysin toista mieltä, suositellen omaan korvaan absurdisti (täysin sen mukaan miten muistan) 11d pelejä 200d kassalla ja nimenomaisesti megafieldejä. Tosta muistan näpäyttäneeni, enkä ollut yksin mielipiteeni kanssa. Siinä hetkessä se näytti siltä, kun trollaisit tai haluaisit vaan nähdä uuden pelaajan menevän poikki. Mutta tästä on tosiaan helvetin monta vuotta aikaa, joten en lähde jotain yksittäistä keskustelua kaivelemaan enempää. Aikaa kulunut ja ymmärrän, että silloin varmasti yritit auttaa vain omalla tavallas. Mutta jäi vaan jotenkin mieleen se, miten sun kanssa argumentointi on todella raskasta, kun jatkuvasti uhriudut, jos sun mielipidettä tai neuvoa lähtee haastamaan. Sulla on täydet oikeudet kirjoitella täysin mitä lystää ja omia mielipiteitäs, ei niitä kukaan oo sensuroimassa. Mutta joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Jos puhdasta argumentointia ei pysty harrastamaan, kannattaa varmasti miettiä miten usein voi lähteä laukomaan kommentteja ilman, että voi myöntää olevansa väärässä. Mun mielestä nykykulttuurissa argumentointi ja keskustelutaito on pikkuhiljaa hävinnyt taustalle, ja tilalle on tullut nimenomaan tahalleen väärinymmärtämistä ja uhriutumista. Sääli.
---
:offtopic:
Tosta "-0,15 kuuluu virhemaginaaliin eli maksetaan" HRC-keskustelusta sen verta, että toit kirjaimelliseti esiin vanhan koutsisi kun kysyin perusteluja sun pointtiin, ja mä totesin siihen että uskon sen sijaan BBZ:n tapaan lukea HRC:tä enemmän kuin kenenkään muun tässä skenessä. Koutsini "fanituksen" sijaan voitaisiin tuoda esiin relevantimmat pointit esim. hänen 100% omistuksesta pisimpään pystyssä olleesta steikkitallista (johon betsaa vuosittain miljoonia), pitkä ura high stakes SNG-harjana ja varsinkin, että hänet tunnetaan pokeriappien HRC/PIO jne. edelläkävijänä ja yhtenä eniten näitä softia pyöritelleenä yksittäisenä henkilönä. Jos BBZ sisällöissään ottaa +0,1 spotit ja jättää aina ottamatta -0,01, se riittää mulle. Saman tiedon voi käydä kuuntelemassa $300/h hinnalla ja jatkaa eri mieltä olemista.

---

Kuten täällä muutkin totesivat, psivujen chatin moderointipolitiikka on varmasti Twitchin löysimmästä päästä eikä sensurointia juuri tapahdu. Et tainnut väittääkään, mutta en mielestäni ikinä sua timeoutannut. Ja jos olen, se on tapahtunut asperger-kommentin tapaisesta (edit: ed. viesti selventääkin tätä casea) henkilökohtaisuuksiin menosta enkä nyt ainakaan abusena. Muutenkin tää sun mandaatti "modeoikeuksien väärinkäytöstä" on hyvin kummallinen, kun niitä en varsinkaan itse mitenkään käytä. Eikä juuri kukaan muukaan. Jos sua koko ajan tuolla mykistettäis ja sensuroitais, olis varmasti ihan paikallaan julkinen keskutelu moderoinnin linjasta. Mutta mitään tämmöistä ei tosiaan oo tapahtunut. En tänne tosiaan enää vastaile kun koko case lähti suorilta yksipuoliseks mustamaalaamiseks, jatketaan privana jos haluat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”