PokerStars.es accountin luonti, ohjeita/kysymyksiä

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
6780000876

Re: PokerStars.es accountin luonti, ohjeita/kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja 6780000876 » 03 Helmi 2018, 18:16

Mulla tuli tänään popup ikkuna joka pyysi laittamaan uuden sähköpostin koska "tähän sähköpostiin ei mene viestit perille". Laitoin sitten uuden enkä alkanut vänkäämään siitä että kyllä dokkareiden vahvistusviesti, turnaustulokset jne tullut hyvin läpi :D

Western Daemon

Viesti Kirjoittaja Western Daemon » 03 Helmi 2018, 21:15

Kaiken kukkuraksi minä taisin laittaa väärän kuvan dokkarista kun se ei kelvannut, kamerani heitti valkoisen valon keskelle tietoja enkä sitten huomannut varmistaa esikatselusta tarkemmin että tietoja oli piilossa.
Tämä on Starsin kohdalla sellainen juttu että en tule ikinä tiliä saamaan auki.

taimouster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taimouster » 03 Helmi 2018, 21:53

Täällä meni kaikki hienosti läpi ilman mitään ongelmia. Tilikin vahvistettiin alle 12 tunnissa, kun laitoin dokkarit softan kautta. Myös asiakaspalvelu oli ystävällinen ja nopea kun otin yhteyttä liittyen käsihistorioihin.

Toivottavasti kaikki saitit toimisivat yhtä upeasti kuin Pokerstars.ES.

CopperMill
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja CopperMill » 05 Helmi 2018, 13:43

Pääsin nyt grindaamalla kulta-arkuille ja heitti ekasta 25€ käteistä,sitten kun sain toisen kulta-arkun niin 10€ käteistä+1000 starspistettä(jolla saa 10€ rahaa kaupasta) Tähän päälle ensidepobonukset niin netin parhaimpia "rakebackeja"

Kind31
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kind31 » 05 Helmi 2018, 15:48

Nyt tuli vastaus jäädytetystä accountista:

Hello XXX,
During a routine review, we have identified that you have created the following accounts:

XXXX
XXXX

Note that, as stated in our terms of service, only one Stars Account is allowed per player. The duplicate accounts are now closed.

Please do not attempt to create any other accounts as doing so is a violation of our terms of service. If we discover a new account it will be closed without notice, you will be liable for any loss that could occur and the remaining funds could be confiscated.

To avoid any future inconvenience, we ask you to read and abide by the terms of service published on our website at:

www.pokerstars.es/poker/room/tos/

Please be advised that on occasion, we may amend the terms of service and it is your responsibility to keep up to date with any changes made to them.

Aika jäätävä vastaus ja sinne jäi depotut rahat. Onkohan täs mitään tehtävissä

CopperMill
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja CopperMill » 05 Helmi 2018, 17:35

CopperMill kirjoitti:Pääsin nyt grindaamalla kulta-arkuille ja heitti ekasta 25€ käteistä,sitten kun sain toisen kulta-arkun niin 10€ käteistä+1000 starspistettä(1000 pojolla saa 10€ rahaa kaupasta) Tähän päälle ensidepobonukset niin netin parhaimpia "rakebackeja"
Kolmas kulta arkku toi 930 stars pojoa,25€ rahaa,tiketin 6K freerolliin.

Tämähän se rahasampo on PLO10 pelaajalle :D

Mattu

Viesti Kirjoittaja Mattu » 05 Helmi 2018, 17:50

Siis mikä juttu tää on? Saako sitä nyt olla Stars.eu tili ja Stars.es tili? Vai miksi ja mitkä tilit sulkivat?
Vittu kun vituttaa että pelaa itse täydellisesti mutta vittu pakka on rikattu

Kind31
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kind31 » 05 Helmi 2018, 18:30

Mattu kirjoitti:
Siis mikä juttu tää on? Saako sitä nyt olla Stars.eu tili ja Stars.es tili? Vai miksi ja mitkä tilit sulkivat?
Yksi stars tili saa olla, sulkivat .es tilin ja jäädytti rahat sinne. .com tili säily ennallaan..

Riku

Viesti Kirjoittaja Riku » 05 Helmi 2018, 20:56

Kind31 kirjoitti:
Mattu kirjoitti:
Yksi stars tili saa olla, sulkivat .es tilin ja jäädytti rahat sinne. .com tili säily ennallaan..
Itselläni tosiaan kävi sama homma jo alkuvaiheilla ennen kuin olin kerennyt depota, sain auki ottamalla yhteyttä support(at)starsaccount.es. Kerro miten homma etenee.

Western Daemon

Viesti Kirjoittaja Western Daemon » 06 Helmi 2018, 06:57

CopperMill kirjoitti:
CopperMill kirjoitti:Pääsin nyt grindaamalla kulta-arkuille ja heitti ekasta 25€ käteistä,sitten kun sain toisen kulta-arkun niin 10€ käteistä+1000 starspistettä(1000 pojolla saa 10€ rahaa kaupasta) Tähän päälle ensidepobonukset niin netin parhaimpia "rakebackeja"

Minä luulen että tämä on kaikilla alussa samanlaista, rahaa sain itsekin 15€ ja olen rakettanut max. 15€ eli ei se vaan voi näin jatkua. Enkä laskenut tohon sitä kun depoamalla 20€ sain 5€ päälle vielä... Näkee sitten kun olet pelannut jokusen kuukauden siellä että mitenkä nuo palautukset tippuu mutta ei muuta kuin grindamaan vielä kun on palautukset tuollaiset :D

Western Daemon

Viesti Kirjoittaja Western Daemon » 06 Helmi 2018, 06:58

Western Daemon kirjoitti:Kaiken kukkuraksi minä taisin laittaa väärän kuvan dokkarista kun se ei kelvannut, kamerani heitti valkoisen valon keskelle tietoja enkä sitten huomannut varmistaa esikatselusta tarkemmin että tietoja oli piilossa.
Tämä on Starsin kohdalla sellainen juttu että en tule ikinä tiliä saamaan auki.
Perun sanani, kelpasi korvaava kuva joka oli hyvin selkeä. Eipä olisi kelvannut .eu:lla eli nyt itselläkin tili kunnossa :)

kasvain

Viesti Kirjoittaja kasvain » 06 Helmi 2018, 23:41

Western Daemon kirjoitti:
CopperMill kirjoitti:

Minä luulen että tämä on kaikilla alussa samanlaista, rahaa sain itsekin 15€ ja olen rakettanut max. 15€ eli ei se vaan voi näin jatkua. Enkä laskenut tohon sitä kun depoamalla 20€ sain 5€ päälle vielä... Näkee sitten kun olet pelannut jokusen kuukauden siellä että mitenkä nuo palautukset tippuu mutta ei muuta kuin grindamaan vielä kun on palautukset tuollaiset :D
Palautukset tosiaan tippuu mitä enemmän pelaa. Platina-arkuista sain kympin jokaisesta + coinit ja pisteet. Ehkä neljä tuli avattua. Paskaa mäihää kai. Nyt kulta-arkku menossa ja se vaatii jo 18000 pistettä eli 180€ rakea. Kulta-arkun keskimääräinen value nettilähteen (ja oman kokemuksen) mukaan reilu 6€. Tuosta kun laskee niin mun RB 3,3%. Systeemi on kyllä hämmentävän mutkikas. Tuohon saa tietysti boostia ja in-game minibonareita tyyliin pari egee illassa. Mun RB ei kyllä yli 5% enää mene, jos firstdepo bonaria ei oteta huomioon. 6k freerollissa oli jotain 12k pelaajaa, eli value 0.5€. Ei ihan tuntipalkoille pääse.

CopperMill
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja CopperMill » 07 Helmi 2018, 00:52

Mulla kulta arkku aukeaa 3600 pojolla ja avatessa saa aina uuteen arkkuunki rewoja,tänään tuli 600 rewardsia uuteen arkkuun,15€ rahaa+1000 starspontsia eli kaupan kautta ja 25€ taas palautusta+bonusta vapautu 5€ ja uus kulta arkku aukeaa 3000 pojon päästä taas.

Näyttäs menevän mulla yli 100% "rakebackilla" nuo kulta arkut depobonarin kans.

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 16 Helmi 2018, 00:06

Onko mitään faktaa tuosta voiko olla .eu tili ja .es käytössä samaan aikaan? Onko kukaan saanut tuolta rahaa ulos?

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 16 Helmi 2018, 09:46

Voi olla, pelannu molemmissa yhtä aikaa.

Kotiutus täysin identtinen EU:n kanssa, Skrilliin pärähtää alta viiden minuutin. Ekan kanssa toki meni päivä, mutta normaali käytäntö joka saitilla.
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”