Pokerisivut palaa (ensin paloi palvelimet)

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Kauris84

Re: Pokerisivut palaa (ensin paloi palvelimet)

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 01 Joulu 2019, 10:16

Ihan selkeältä näyttää, kaikki löytyy helposti.
Tumma teema olisi kyllä mukava. Tulee itse käytettyä sitä eniten kun alkaa jotain pidempää tekstiä lukemaan. Ehkä vielä se että teeman vaihto pitäisi olla nopea jos se on mahdollista saada ihan napin painalluksena, eikä 15 valikon taakse.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

Angelarch

Re: Paska päivitys

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 01 Joulu 2019, 17:39

Yksinkertainen, &, hyvä, että Pyysingi on päässyt kolummin kanssa myös tänne, koska Tiedon päivityksien jälkeen, en ole siellä vieraillut kuin 2 - 3 kertaa,

Detru
Moderaattori

Re: Paska päivitys

Viesti Kirjoittaja Detru » 02 Joulu 2019, 09:41

PS uutistoimitus kirjoitti:
30 Marras 2019, 14:23
Näppärä modesetähän voi vaikka yhdistää ketjut yhdeksi O:)
Ketjut yhdistetty, joten jatketaan keskustelua sivustosta nyt tässä ketjussa kootusti :)
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

PS uutistoimitus

Viesti Kirjoittaja PS uutistoimitus » Eilen, 04:22

Etusivun "Lisää uutisia" -nappi ei toistaiseksi toimi. Tässä kuitenkin oikotie oikeaan linkkiin, jonka takaa pääsee lukemaan vanhempia uutisia.

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » Eilen, 17:22

Vaikka tämä onkin väliaikainen layoutti, minusta tämä on nyt selkeämpi kuin vanha foorumi. Sieltä oli tosi vaikea löytää mitään. Nyt on selkeä valikko sivun ylälaidassa, mikä on hyvä.

Toisin kuin muut, itse en tykännyt tummasta ja harmaasävyisestä layoutista. Vähän vaaleampi / valoisampi nettisivusto miellyttää enemmän itseä, tosin tuo tämän hetkinen taustakuviokaan ei aivan ihanteelliselta näytä. Mutta väliäkö tuolla kun on väliaikainen.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » Tänään, 05:00

Tummalle layoutille (tai vähintään optiolle vaihtaa itse tummaan layoutiin) myös täältä ääni. Kun sivuston kohderyhmä on 50h viikossa ruutua tuijottavat nörtit (kuten minä itse) niin tämmöinen ybervaalea teema on pitemmän päälle aika raskas silmille.

Muutenhan tämä uudistus on imo oikein onnistunut ja varsinkin puhelimella operoidessa löytyy uudet viestit helpommin ja muutenkin tuntuu jotenkin "kevyemmältä" vanhaan verrattuna :beer2:

Kan1s

Viesti Kirjoittaja Kan1s » Tänään, 17:59

Semmonen pikku homma mikä oli vanhassa sivustossa ja näyttää olevan vielä uudessakin, eli kun joku laittaa blogiinsa linkin niin painamalla linkkiä se avaa sen linkin samantien ja vie pois pokerisivuilta kun normaalisti(ainakin useimmilla foorumeilla) linkin pitäisi avautua uuteen välilehteen.
Ei nyt välttämättä sinänsä virhe, mut itseä toi jonkin verran ärsyttää.

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 17 minuuttia sitten

KissMyBass81 kirjoitti:
Tänään, 05:00
Tummalle layoutille (tai vähintään optiolle vaihtaa itse tummaan layoutiin) myös täältä ääni.
Tälle +1. Puhelimella oli myös jotenkin näppärämpi selailla kuin aiempaa ja muutenkin alkaa tähän tottumaan mutta tummempi tausta vaihtoehdoksi niin olisi jees.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”