Luovun moderaattorin tehtävistäni - uudet haasteet odottavat

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
LimeSoda
Viesti:

Luovun moderaattorin tehtävistäni - uudet haasteet odottavat

Viesti Kirjoittaja LimeSoda »

Osa foorumin lukijoista varmaan huomasikin jo jokin aika sitten viestini koskien irtisanoutumistani. En silloin vielä tarkemmin tiennyt mitä tulisin jatkossa tekemään, mutta asioiden eteneminen toisaalla näytti jo niin hyvältä, että jo osittain sen perusteella uskalsin tehdä ratkaisun ja jättää irtisanomisilmoituksen.

Vuoden ajan olen "harrastanut" pokeria enemmän tai vähemmän ja oppinut paljon. Itse pelissä olen tosin vielä harrastelija muiden yhtä pitkään pelanneiden joukossa, mutta kiinnostukseni ei olekaan koskenut vain pelkkää peliä vaan kaikkea sen ympärillä. Samalla se monen muunkin pelaajan haave työstä pokerin parissa on käynyt mielessäni. Pokerisivut.com on jo itsessään antanut mahdollisuuden harrastusmielessä palkkatöiden ohessa tehdäkin tätä "työtä", jota en edes työksi koe. Nyt ensi viikolla aloitan työt pokerin parissa ja täytän kai samalla eräänlaisen haaveen, koska pystyn yhdistämään niin ansiotyön kuin harrastuksenkin.

Koska työni tulevat liittymään pokeriin ja erääseen määrättyyn pelisaittiin, joudun samalla myös luopumaan moderaattorin tehtävistäni pokerisivuilla. Kirjoittelua en tosin lopeta mihinkään, mutta moderaattorina en voi toimia samalla, kun tulevaisuudessa edustan vain yhtä pelisaittia, pokerisivuilla kun on useita yhteystyökumppaneita, joilla ei ole ylläpitäjien keskuudessa erityisasemia.

Ensimmäiset työviikot tulevat varmasti olemaan paljolti uuden opiskelua ja asioihin perehtymistä. Varsinaisiin tehtäviin pääsen mukaan hieman myöhemmin, jolloin myös asemani tarkemmin tullaan "julkistamaan". Sitä ennen en valitettavasti voi asioista tarkemmin kertoa tai kysymyksiin vastata. Kerron kyllä sitten kun aika on, missä pyrin tarjoamaan parhaan mahdollisen pelielämyksen pokerinpelaajille.

Hyvää uutta vuotta!
"Olen kokeillut kaikki variaatiot agressiivisesta löysästi lypsävään." Kata Kärkkäinen
saapasmono

Viesti Kirjoittaja saapasmono »

Harmi että luovut näistä "hommista". Kiitokset kuitenkin, hyvät uudet vuodet ja onnea jatkoon!
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet
hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck »

Noh.. oma "työn" määrä täällä kasvaa sitten, mutta tässähän nämä menee sivussa :) Onnea ja menestystä sinulle uuteen toimenkuvaasi, mitä se sitten ikinä onkaan. =D>
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Noni onnea uusien tuulien kanssa! :) hyvää uuttavuotta
Vieras

Onnea vain uuteen työhön ja uudelle vuodelle muutenkin.

Toivottavasti ennätät vielä kirjoittelemaan, vaikka nyt virkasuhde vaihtuukin raa'an businessmaailman meininkiin.
Vieras

Kävipäs vähän mielessä että taitaa lime tämmöstä työtä löytää :wink: oli nyt työnkuvasi mikä hyvänsä niin toivottavasti pääset vaikuttamaan edes jotenkin asioihin, koska sulla on varmasti selkeä mielikuva siitä miten pelaaja haluaa asioiden toimivan!
Vieras

Pittääpä heittää villi arvaus: Liittyisköhän jotenkin Sportingbetin Suomen toimintoihin. Ei muutakuin onnea uudella uralla pokerin parissa!
Absinthe

Viesti Kirjoittaja Absinthe »

Hyvää uuttavuotta ja ennenkaikkea onnea uuteen duuniin. Toivotaan että viihdyt uudessa työssäsi ja koitahan toteuttaa itseäsi, kun näin harrastukseesi liittyvän työn sait. Nyt kippis kaikille :)
Vastaa Viestiin