10e hävis pelitililtä

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Wild_Thing

10e hävis pelitililtä

Viesti Kirjoittaja Wild_Thing » 20 Tammi 2007, 12:42

Pelaan sporting betillä bossin verkossa, eilen kun lopetin pelaamisen oli peli tililläni noin 755e. Äskön kun menin pelaamaan huomasin että rolli oli pienentynyt 742 euroon. Lähetin viestiä sporting betille, sieltä ei ole kuulunut vielä mtään.

Olisiko kenelläkään jonkin laista tietoa mitä on voinut käydä?

Itse en usko että ketään olisi käynyt pelaamassa minun tunnuksilla, mutta vaihdoin salasanan varmuudeksi.

Pluffi
Viesti:

Re: 10e hävis pelitililtä

Viesti Kirjoittaja Pluffi » 20 Tammi 2007, 13:09

Wild_Thing kirjoitti:Pelaan sporting betillä bossin verkossa, eilen kun lopetin pelaamisen oli peli tililläni noin 755e. Äskön kun menin pelaamaan huomasin että rolli oli pienentynyt 742 euroon. Lähetin viestiä sporting betille, sieltä ei ole kuulunut vielä mtään.

Olisiko kenelläkään jonkin laista tietoa mitä on voinut käydä?

Itse en usko että ketään olisi käynyt pelaamassa minun tunnuksilla, mutta vaihdoin salasanan varmuudeksi.
onko ne rahat dollareina tilillä ? jos kurssi on vaihtunut niin vaikuttaa ehkä ton verran euro saldoon..

LimeSoda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LimeSoda » 20 Tammi 2007, 13:55

Siis menit pokericlientista pois ja kun tulit takaisin pokericlienttiin niin sinulla oli 10 euroa vähemmän?

Ihan äkkiä tuohon ei selitystä löydy, mutta tuo Pluffin arveleva dollarinvaihtokurssi voisi olla selitys, koska pokericlientissa summa on siis dollareita ei euroa. Jos esimerkiksi ovat muuttaneet dollarikurssia esim. 1,26 -> 1,25 hieman alaspäin (dollari vahvistunut) niin silloin sinulla on vähemmän tilillä kun seuraavan kerran kirjaudut vaikka et olisi tehnyt mitään. Tämän väliajan rahat kun ovat siellä euromääräisellä tilillä.

Esimerkin mukaan, sinulla tilillä 750 dollaria ja kirjaudut ulos -> tilillä 595,23 euroa. Kun kirjaudut kurssin muututtua 1,25:een takaisin niin sinulla on pokericlientissa -> 744,04 dollaria

Suomenkielinen asiakaspalvelu ei muuten todennäköisesti vastaa ennen maanantaina.
"Olen kokeillut kaikki variaatiot agressiivisesta löysästi lypsävään." Kata Kärkkäinen

hellrisers
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellrisers » 20 Tammi 2007, 13:59

Wild_Thing kirjoitti:Pelaan sporting betillä bossin verkossa.
Et pelaa Bossin verkossa vaan Paradisen.

LimeSoda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LimeSoda » 20 Tammi 2007, 14:32

hellrisers kirjoitti:
No tuo taas riippuu ihan siitä, millä clientilla pelaa. Kaikki uudet pelaajat ohjataan suoraan Paradise Pokeriin, mutta jos vanhoilla asiakkailla on se vanha clientti koneessa niin sekin toimii ihan normaalisti (vielä ainakin). Eli sillä vanhalla pääsen minä ainakin pelaamaan Bossin verkkoon.
"Olen kokeillut kaikki variaatiot agressiivisesta löysästi lypsävään." Kata Kärkkäinen

Wild_Thing

Viesti Kirjoittaja Wild_Thing » 20 Tammi 2007, 15:08

LimeSoda kirjoitti:
hellrisers kirjoitti:
No tuo taas riippuu ihan siitä, millä clientilla pelaa. Kaikki uudet pelaajat ohjataan suoraan Paradise Pokeriin, mutta jos vanhoilla asiakkailla on se vanha clientti koneessa niin sekin toimii ihan normaalisti (vielä ainakin). Eli sillä vanhalla pääsen minä ainakin pelaamaan Bossin verkkoon.
Joo, siis vanhalla clientilä pelaan bossin verkossa. Kenelläkään muuten tietoa kauan se toimii vielä?

Toi kurssi juttu on varmaan se mitä on käyny. Kuulostaa ainakin todennäköseltä vaihtoehdolta..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”