Lucky-River kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että paljonkos porukka noin suurinpiirtein voittaa pokerista / kk, jos mittarina käytettäisiin oman tason buy-inien määrää. Ittellä nyt viime aikoina pelipaikka vähä vaihtunu, kun oon boonuksia pelannu ni ei oo pahemmin määrää, mut tuli vaa mielee

Minä olisin kiinnostunut tietämään karkean arvion tuntipalkkakeskiarvosta ja mielellään tieto mitä tasoa ja muotoa
pelaat, ja vähän tietoa kuinka nopeasti tuo tuntipalkkakeskiarvo on noussut kuukausissa mitattuna. Itse aloin helmikuunpuolesta välistä tilastoida käsin exel-taulukkoon peleihin käytettyä aikaa ja päivän plusmiinus-saldoja. Ensi askeleena pyrin saavuttamaan 10$ per tunti, joka on tähän asti onnistunut tasoilla full NL20-NL50, jos rakebackit ja ensitalletusbonukset lasketaan mukaan. Käyn töissä, joten en ehdi pelata täyspainoisesti, mutta iltaisin ja viikonloppuisin sitäkin enemmän. Satunnaisesti rollia nostaa multiturnaus onnistumiset tasoilla 5-10$.
Kerro siis karkea arvio pokerituntiliksastasi ja taso jolla pelaat. Kerro myös montako pöytää pelaat kerralla ja oletko huomannut pöytämäärissä rajan, jonka ylityttyä pelit kärsivät. Itse pelaan yleensä 4-8 pöytää. Lisäksi kiinnostaisi tietää, onko tuntiliksasi noussut PokerOfficen tms. Trackkerin hankinnan jälkeen. Suositteletteko? Olisi kiva saada tilastoa paljonko parhaimmillaan voi voittaa milläkin tasolla keskimääräisesti. Olen etenkin kiinnostunut NL pelaajien tilastoista.
Limiittipeleihin taitaa olla omat BB/H arviot liksoista, tms...
:seam