voittoa / kk?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Lucky-River

voittoa / kk?

Viesti Kirjoittaja Lucky-River » 29 Touko 2007, 13:06

Tuli vaan mieleen, että paljonkos porukka noin suurinpiirtein voittaa pokerista / kk, jos mittarina käytettäisiin oman tason buy-inien määrää. Ittellä nyt viime aikoina pelipaikka vähä vaihtunu, kun oon boonuksia pelannu ni ei oo pahemmin määrää, mut tuli vaa mielee :)

hellrisers
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellrisers » 29 Touko 2007, 13:26

-2500 - +6600$ ei mitään kiinteää KK summaa voi olla jos tosissaan pelaa.

Rabbendahl

Viesti Kirjoittaja Rabbendahl » 29 Touko 2007, 13:57

Semiammattilaisten perus strategia on kotiuttaa joka kuussa ainoastaan rb:t ja bonukset. Sitä kautta rolli kasvaa (toivottavasti) ja ylimääräistä rahaa tulee pari tonnia kuussa pankkitilille.

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 29 Touko 2007, 14:05

4-5k/kk tähän mennessä 8-[

seam

Re: voittoa / kk?

Viesti Kirjoittaja seam » 29 Touko 2007, 14:10

Lucky-River kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että paljonkos porukka noin suurinpiirtein voittaa pokerista / kk, jos mittarina käytettäisiin oman tason buy-inien määrää. Ittellä nyt viime aikoina pelipaikka vähä vaihtunu, kun oon boonuksia pelannu ni ei oo pahemmin määrää, mut tuli vaa mielee :)

Minä olisin kiinnostunut tietämään karkean arvion tuntipalkkakeskiarvosta ja mielellään tieto mitä tasoa ja muotoa
pelaat, ja vähän tietoa kuinka nopeasti tuo tuntipalkkakeskiarvo on noussut kuukausissa mitattuna. Itse aloin helmikuunpuolesta välistä tilastoida käsin exel-taulukkoon peleihin käytettyä aikaa ja päivän plusmiinus-saldoja. Ensi askeleena pyrin saavuttamaan 10$ per tunti, joka on tähän asti onnistunut tasoilla full NL20-NL50, jos rakebackit ja ensitalletusbonukset lasketaan mukaan. Käyn töissä, joten en ehdi pelata täyspainoisesti, mutta iltaisin ja viikonloppuisin sitäkin enemmän. Satunnaisesti rollia nostaa multiturnaus onnistumiset tasoilla 5-10$.

Kerro siis karkea arvio pokerituntiliksastasi ja taso jolla pelaat. Kerro myös montako pöytää pelaat kerralla ja oletko huomannut pöytämäärissä rajan, jonka ylityttyä pelit kärsivät. Itse pelaan yleensä 4-8 pöytää. Lisäksi kiinnostaisi tietää, onko tuntiliksasi noussut PokerOfficen tms. Trackkerin hankinnan jälkeen. Suositteletteko? Olisi kiva saada tilastoa paljonko parhaimmillaan voi voittaa milläkin tasolla keskimääräisesti. Olen etenkin kiinnostunut NL pelaajien tilastoista.
Limiittipeleihin taitaa olla omat BB/H arviot liksoista, tms...

:seam

peluri_80

Viesti Kirjoittaja peluri_80 » 29 Touko 2007, 14:37

Nykyisellä tasolla (NL100) olen päässyt parhaimmillaan noin 25*BI kk-ansioihin. Tuntiansioiden keskiarvon ollessa parhaina kuukausina 1 BI/tunti.

5 max shortissa 4 pöytää vallan mainio, 5:s alkaa jo häiritsemään keskittymistä. PT ja PO tasoitus edelleen vihuilla, olkoon, ainakin toistaiseksi.
Vihdoin löytyi kalastusmuoto, jolla VOISI tienata.

overdog

Viesti Kirjoittaja overdog » 29 Touko 2007, 14:37

Omat excel-viritykset tilastointia varten ovat turhaa vaivaa kun sitä varten on olemassa office tai tracker. Itsellä office käytössä NL-puolella (ostettu ensin), omahatilastoinia varten on omahatracker.

Tuntiansion sijaan on parempi puhua BB/100 -arvosta. Jos tämä on pitkässä juoksussa 5, olet jo suht hyvä voittava pelaaja. Huipuilla luku on varmasti korkeampi. Officen mukaan oma BB/100 NL400 tasolla (enimmäkseen full ring) on 5.42, mikä tarkoittaa, että olen voittanut keskimäärin 0.43 dollaria per pelaamani käsi tuolla tasolla. Otos on hieman yli 40000 kättä. Nyt opettelen shorttia NL200 tasolla tavoitteena siirtyä NL400 shorttiin mikäli 50000 käden jälkeen BB/100 on vähintään 6. Shortissa on mielestäni mahdollisuudet parempaan tuottoon, mutta kassan tulee kestää suurtakin varianssia.

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 29 Touko 2007, 14:45

Mistä noi officen ja trackerin voi ostaa ja paljonkos ne kustantaa?

UcAncAll

Viesti Kirjoittaja UcAncAll » 29 Touko 2007, 16:36

Eiska kirjoitti:Mistä noi officen ja trackerin voi ostaa ja paljonkos ne kustantaa?
http://www.pokertracker.com/

http://www.pokeroffice.com/

huom. kumpikaan ei taida tukea bossin verkkoa

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 29 Touko 2007, 17:10

Voittoa per KK? Tuleehan sitä, aina kuhan floppiin ei tuu A tai vihulla ole AA. aika huonosti jos ei kurkoilla pääse voitolle.
Nojoo aika huono. Ite en vielä pääse kehuskelemaan kuukausivoitoilla, sitten vasta kun joskus tulevaisuudessa elätän itseni pokerilla Nyt on vielä pääasia se että jää voitolle eikä tappiolle. 8)
Cash game rules everything around me

Lucky-River

Re: voittoa / kk?

Viesti Kirjoittaja Lucky-River » 29 Touko 2007, 17:30

seamountain kirjoitti:
Lucky-River kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että paljonkos porukka noin suurinpiirtein voittaa pokerista / kk, jos mittarina käytettäisiin oman tason buy-inien määrää. Ittellä nyt viime aikoina pelipaikka vähä vaihtunu, kun oon boonuksia pelannu ni ei oo pahemmin määrää, mut tuli vaa mielee :)

Minä olisin kiinnostunut tietämään karkean arvion tuntipalkkakeskiarvosta ja mielellään tieto mitä tasoa ja muotoa
pelaat, ja vähän tietoa kuinka nopeasti tuo tuntipalkkakeskiarvo on noussut kuukausissa mitattuna. Itse aloin helmikuunpuolesta välistä tilastoida käsin exel-taulukkoon peleihin käytettyä aikaa ja päivän plusmiinus-saldoja. Ensi askeleena pyrin saavuttamaan 10$ per tunti, joka on tähän asti onnistunut tasoilla full NL20-NL50, jos rakebackit ja ensitalletusbonukset lasketaan mukaan. Käyn töissä, joten en ehdi pelata täyspainoisesti, mutta iltaisin ja viikonloppuisin sitäkin enemmän. Satunnaisesti rollia nostaa multiturnaus onnistumiset tasoilla 5-10$.

Kerro siis karkea arvio pokerituntiliksastasi ja taso jolla pelaat. Kerro myös montako pöytää pelaat kerralla ja oletko huomannut pöytämäärissä rajan, jonka ylityttyä pelit kärsivät. Itse pelaan yleensä 4-8 pöytää. Lisäksi kiinnostaisi tietää, onko tuntiliksasi noussut PokerOfficen tms. Trackkerin hankinnan jälkeen. Suositteletteko? Olisi kiva saada tilastoa paljonko parhaimmillaan voi voittaa milläkin tasolla keskimääräisesti. Olen etenkin kiinnostunut NL pelaajien tilastoista.
Limiittipeleihin taitaa olla omat BB/H arviot liksoista, tms...

:seam

Omasta määrästä en osaa sanoa, kun en oo mitää kirjaa pitäny, mutta nl25 tai nl50:tä pelannu 2-3 pöytää kerralaan. Pokerofficen mukaa jääny n. 10-15bb/100 kättä voitolle (hyvä, huono?) kunnes alkoi kyseinen softa bugittamaan. Nyt ei oo mitää kirjanpitoa / softaa käytössä eikä mitään hajuu.

tormu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tormu » 29 Touko 2007, 19:51

Excelissä hieman seurantaa kokonaistilanteesta, ensi kuussa liityn empire pokeriin tahkoamaan 20% bonusta 500$ depolla. Tuosta pitäisi saada myös poker tracker, joten katellaan sitten mitä se sanoo :)
Tässä on n. 9-10kk tullu pelailtua ja voitolla n. 950e, joten aika tasan huntin verran kuussa, eli täysin harrastetoimintaa. Viime kuussa plussaa oli yli 200e ja tämäkin kuu todennäköisesti kevyesti yli 200e Pokerihuone.comin 100% bonuksen turvin.

arsuFIN
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsuFIN » 29 Touko 2007, 20:07

Kyllähän KK:lla melko monesti voittaa :lol:
F.T.R - %&+# The River!
Kc Qc

Remmi

Viesti Kirjoittaja Remmi » 30 Touko 2007, 02:51

Eiska kirjoitti:Mistä noi officen ja trackerin voi ostaa ja paljonkos ne kustantaa?
http://www.thepokerbay.com tai oliko se org, sinner reg ja hakuun pokeroffice

funkaho

Viesti Kirjoittaja funkaho » 30 Touko 2007, 06:55

Remmi kirjoitti:
http://www.thepokerbay.com tai oliko se org, sinner reg ja hakuun pokeroffice

Eikos tuollaiset linkit ole vahan foorumin tapojen vastaista eika niin laillisiakaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”