Miks pitäis? Onko joku niin päättänyt?lammas kirjoitti:Eikös pokerin pitäs olla herrasmiesten peli?
E: Itse en siis tuommoista käyttäytymistä puolusta, mutta siis tuo kommentti oli vain hauska.
Varmasti pokeria tosissaan seuraavat tuntee. Jos tarkoitat näitä jotka kerää tietämystä osaamalla nimetä suunnilleen niitä hemmoja jotka ovat istuneet WPT:n finaalipöydässä niin tuskinpakirmake kirjoitti:Ilarin pelitaidoista en sano mitään, mutta jätkä on ainakin omasta mielestään maailmanluokan pelaaja.
Mutta tunteeko sitä kukaan Suomen ulkopuolella?
Itse olen katsellut, mutta en kommentoisi. Jos se on jonkun mielestä wank wank touhua, niin KYYNEL. Mielestäni on ainakin ihan jees katsella kun 100k:n potit vaihtaa omistajaa, samalla kun itse grindaa pienemmäs pöydäs. Matusovin itkui jaksaa aina kuunnella=)Zami80 kirjoitti:En itse ole noita koskaan katsellut, mutta jos katselisin niin pitäisin ainakin naamani ummessa 8)Harbo kirjoitti:Just pari tuntia sitten sanoin meilissä frendille ettei ole mitään säälittävämpää kuin runkata ja lässyttää kattoen muiden peliä netissä. Ei kyllä hirveästi ole respektii äijiä kohtaan jotka tuolla jaksaa fanittaa tai wannabe vittuilla sessiosta toiseen. Hyvä Gus, siitäs sait Ilari senkin kakara tai toisin päin. En ummarra mikä iskee jonkun speden railaamaan noita.Fokker101 kirjoitti:Naurattaa noi suomalaiset rail birdit jotka ei saa ilarista tarpeekseen. wank wank.
Joo eihän Gus osaa mitään, tuurilla se pelaaLooney1978 kirjoitti:Jahas, menin vyönalle kerta kaverin tunnet. No se on mielipitees ja mulla on oma. Ei näköjään ainoo täälä kuitenkaan koska sen kiukuttelu muitakin ärsytti. En oo mikään kaveria arvosteleen henkilökohtasella tasolla kun en tunne, mut tän perusteella se on kitisevä kakara. Ja tää koko topiccihan sitä käsittelee, ÖIKÖ ? Että miten se käyttäänty tossa. Yhdytkö ilarin mielepiteeseen et Gus on paska pelaaja ja yliarvostettuhomo ja muuta vastaavaa...???
Tää topicci luotiin käsitteleen ilarin sekoomista siinä ottelussa, sä voit tehdä uuden topicin kuin hyvä ja mukava jätkä se Ilari on. Voin tulla sinne sit lukeen ja kommentoimaan sitä
JA EN TODELLAKAAN OLE YKSI NIISTÄ KETKÄ ARVOSTELEE TURNAUSMERIITEILLÄ PELAAJAA...KAI GUS ON MUUTAKIN ?
PLO käteispeli. Ilari 6 Gus 0Looney1978 kirjoitti:ilari 0 Gus 6.