Midnight Sun jälkibileet...

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Veepee82

Midnight Sun jälkibileet...

Viesti Kirjoittaja Veepee82 »

Jälkipelit vissiinkin sit siellä. Minkälainen paikka toi lux on? Kuinka paljon / ketä tulossa? Ja ketkä kaikki illan tarjoo? Olen ymmärtänyt että pokerisivut/pokerheaven...? Pitää vissiin jättää ne mainin voitto rahat kassulle ettei tuu heiteltyy coinflippijä sit illalla :D
Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Re: Midnight Sun jälkibileet...

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut »

Veepee82 kirjoitti:Jälkipelit vissiinkin sit siellä. Minkälainen paikka toi lux on? Kuinka paljon / ketä tulossa? Ja ketkä kaikki illan tarjoo? Olen ymmärtänyt että pokerisivut/pokerheaven...? Pitää vissiin jättää ne mainin voitto rahat kassulle ettei tuu heiteltyy coinflippijä sit illalla :D

Kyseessä on Pokerisivut.comin jäsenten ensimmäiset yhteiset bileet. Poker Heavenille on annettu lupa kutsua muutama heidän suuri suomalainen pelaajansa. Paikalle on kutsuttu Pokerisivut.comin tärkeimpiä foorumilaisia (Eli nimimerkkejä, jotka ovat kirjoittaneet tasaisin väliajoin fiksuja tekstejä), Midnight Sun -tiketit voittaneet pelaajat, SM-skabojen menestyjät, isoimpia reikkaajia, pokerijulkkiksia ja suomalaisia pokerihuippuja. Tapahtuma on yksityistilaisuus johon on tarkoin valittu ihmiset.

Niille jotka eivät nyt päässe mukaan, niin ei kannata huolestua, samankaltaisia tapahtumia on varmasti useita vielä edessä :). Jonkunlainen karsinta on aina pakko tehdä ja varmasti ulkopuolelle jää myös sellaisia jotka olisivat kutsun omasta mielestään ansainneet.

Jos jonkun mielestä on tapahtunut suuri vääryys, niin voi laittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@pokerisivut.com viestin otsikolla "VIP-BILEET" ja perään perustelut, miks pitäs kutsu napsahtaa.

Bileet järjestetään ens pe upouudessa Luxin Möet Lounge VIP -tilassa. (http://www.luxnightclub.fi/)
Thinh86
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thinh86 »

mitään tietoo mihin asti se midnight main eventti kestää? jos niin pitkälle siis selviää :lol: . Pitää kyllä tulla kattelee minkälaiset pirskeet siel luxis on :D
JapaJ

Viesti Kirjoittaja JapaJ »

Oli mennyt sähköpostin spämmiin tuo kutsu. sais perjantain nyt vaan vapaaksi niin lähtisin kyllä tuonne, pahalta näyttää, mutta pitää huomenna neuvotella pomon kanssa.. Ois mukava päästä hiukan solmimaan kontakteja jne ja katselemaan meininkiä.. Ja muutenkin ois oikein hyvä veruke pitää pientä lomaa ja käydä moikkaamassa broidia ja siskoa samalla.

Näytti kyllä netistä katottuna hienolta paikalta tuo lux. Sedun omistuksessa tais olla vielä.
It's gonna be legen-
hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck »

Itse kanssa katselin että on kyllä kirotun komean näköinen paikka, sen perusteella mitä kuvista näki. Eikä kuvissa ymmärtääkseni ollut kuin yleisesti kuvia sieltä, ei vielä edes VIP-tiloista.

Itsekin mietin sitä että miten tuo main event sitten.. eikö finaalipöytä ole vasta lauantaina, vai miten?? Jos näin, niin turnauksessa mukana olevat pitkälle päästessään missaavat vuoden parhaat bileet :lol:

Mitä ajatuksia yleisesti ottaen tälläiset järjestettävät tempaukset aiheuttavat käyttäjissä?? Omasta mielestäni tämmöiet ovat aina hienoja juttuja kun joku näitä viitsii järjestää, vievät yhteisöllisyyden aina ihan uudelle tasolle.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
JuliusSart

Viesti Kirjoittaja JuliusSart »

On ollut jo jonkun aikaa sellanen olo että olisi hieno nähdä naamoja näiden nimimerkkien takana. Hienoa että näitä järjestetään. =D>
"They hate if you're clever and despise a fool"
- John Lennon
peluri_80

Viesti Kirjoittaja peluri_80 »

Upeeta et tälläsiä järjestetään! Mutta kysymys kuuluu mistäs tunnistetaan nimimerkkien takana olevat pelaajat. Hardluckin punaisesta kesähatusta (?) ei voine erehtyä ja Limellä varmaan huppari silmillä mut mites muut..?
Vihdoin löytyi kalastusmuoto, jolla VOISI tienata.
hardluck
Viesti:

peluri_80 kirjoitti:Upeeta et tälläsiä järjestetään! Mutta kysymys kuuluu mistäs tunnistetaan nimimerkkien takana olevat pelaajat. Hardluckin punaisesta kesähatusta (?) ei voine erehtyä ja Limellä varmaan huppari silmillä mut mites muut..?
Ja ketut!! Minä luulen että olen joutunut kansainvälisen huijaus-ryöstön uhriksi!! Nimittäin niin mystisesti on minun rakas kesähattuni kadonnut :-k

Vuoden sisällä mennyt kaksi hyvää kesähattua perskeles. Viime vuonna juuri ennen pokerimestaria rotat söivät minun lempihattuni (keltaisen hiukan vastaavan kuin se punainenkin) ja nyt sitten tämä keikaus! Voin kuvitella kuinka parin vuoden päästä nähdään leffateattereissa Ocean Sixteen - Operation Hat!

Niin ja tuo toinen juttu. Sinäällään ei tarvitsekaan tunnistaa toisia, olemmehan kaikki (valtaosa ainakin) kykeneviä puhumaan, ja näin ollen sitä voi kyllä selvittää kuka kukin on :D Toisaalta ei ikinä tälläisissä tapahtumissa ole pahitteeksi että rinnuksiin tulee jonkunnäköinen nimilappu, mutta tälläisessä hienossa paikassa.. viekö se hohtoa pois? :roll:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

seam

Viesti Kirjoittaja seam »

Heip,

Pukukoodina on SMART CASUAL. Nettinörttinä nämä termit ovat mulle hieman outoja. Voisko joku avittaa hieman, jotta tiedän millaista kledjua lähden kaupasta etsimään...

EDIT: puruja jo mahassa, mukava nähdä naamoja! :)

:Seam
Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

seamountain kirjoitti:Heip,

Pukukoodina on SMART CASUAL. Nettinörttinä nämä termit ovat mulle hieman outoja. Voisko joku avittaa hieman, jotta tiedän millaista kledjua lähden kaupasta etsimään...

EDIT: puruja jo mahassa, mukava nähdä naamoja! :)

:Seam
Itse mietin tuote dresscodea myös, ja netistä/kavereilta saaduista vastauksista sain kuvan että about näin:

Suorat housut (tai siistit farkut tilanteesta riippuen, joskus smart casual tarkoittaa nimenomaan että farkut ei kelpaa)
siistit kengät (ei lenkkarit)
kauluspaita (ei t-paita)

Mitäs mieltä muut? Itse tälläisenä tavallisena kaduntallaajana saatan olla täysin hakoteillä... :oops:
Cash game rules everything around me
JuliusSart

Viesti Kirjoittaja JuliusSart »

Itse ymmärrän tuon näin:
- Ei rikkinäisiä vaatteita
- Ei urheiluvaatteita (huppari,lenkkarit,shortsit)
- Ei törkeitä printtejä

En usko että kauluspaita on "pakollinen" vaikka sellaisen luultavasti laitan. Esim mitä laittaisit päälle jos tiedät että on palaveri töissä tuttujen yhteistyökumppaneiden kanssa.
"They hate if you're clever and despise a fool"
- John Lennon
hardluck
Viesti:

Noh, onhan tuo ymmärtääkseni kuitenkin aika väljä käsite

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pukeutumisohje

Siitä kohta viisi :)

Zami80

JuliusSart kirjoitti:Itse ymmärrän tuon näin:
- Ei rikkinäisiä vaatteita
- Ei urheiluvaatteita (huppari,lenkkarit,shortsit)
- Ei törkeitä printtejä

En usko että kauluspaita on "pakollinen" vaikka sellaisen luultavasti laitan. Esim mitä laittaisit päälle jos tiedät että on palaveri töissä tuttujen yhteistyökumppaneiden kanssa.
Itse en juurikaan käy palavereissa yhteistyökumppaneiden kanssa niin en tiedä mitä sellaiseen laitettaisiin. Korkeintaan palaveeraataan joidenkin firmojen tietokonejamppojen (duunaireiden, ei tietohallinnon) kanssa ja silloin on kaikilla päällä mitä nyt komerosta sattunut käteen osumaan... :D
seam

Viesti Kirjoittaja seam »

Kiitos vastauksista. Käyn siis ostamassa verskat ja lenkkarit, niin tunnistatte mut! :-Q

Witsi, witsi. :D Ajattelitteko laittaa pikkutakin vai pelkän kauluspaidan? Eikö jokin
"olevinaan hieno" T-paita käy, jollain älyttömän trendikkään ja kalliin valmistajan
logolla tms.?

:seam
Zami80

seamountain kirjoitti:Kiitos vastauksista. Käyn siis ostamassa verskat ja lenkkarit, niin tunnistatte mut! :-Q

Witsi, witsi. :D Ajattelitteko laittaa pikkutakin vai pelkän kauluspaidan? Eikö jokin
"olevinaan hieno" T-paita käy, jollain älyttömän kalliin valmistajan logolla tms.?

:seam
Käy varmaankin, ei se kauluspaita kai mikään ehdoton ole. Itse ajattelin laittaa suorat byysat ja kauluspaidan, ja jostain pitää kaivaa jotkut kengät...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”