Helposti huorattava bonus hakusessa.

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Anja

Viesti Kirjoittaja Anja » 21 Marras 2007, 08:41

Jaahas siellä on pokersavvylla taas noussut noi Noblepokerin vaatimukset. Nyt savvypojoihin tarvii 1000 kruunua. Joudunkohan nyt hankkimaan noi 1000 kruunua vai riittääkö se 600 kun alotin sillon kuin se oli vielä voimassa?

Vaikka eipä sillä väliä, hetkessä noi joka tapauksessa tulee. :roll:

nakkenakuttaja

Viesti Kirjoittaja nakkenakuttaja » 21 Marras 2007, 08:48

Anja kirjoitti:Joudunkohan nyt hankkimaan noi 1000 kruunua vai riittääkö se 600 kun alotin sillon kuin se oli vielä voimassa?
Riittää 600:n pisteen kerääminen.

asikainl

Viesti Kirjoittaja asikainl » 21 Marras 2007, 17:12

Noihin Pokersavvyn bonuksiin liittyen tein blogiini vertailun, mitä rakebackia mikäkin bonus vastaa ja siis mitkä on sitä kautta kannattavimpia. Ja siis myös mitkä kannattaa jättää väliin ja millä tavalla ensitalletussummilla kikkailemalla saa kaikista bonuksista maksimi rahallisen hyödyn irti. Asia kun ei ole aivan yksinkertainen saittien eri tavoista jakaa vaadittavia pisteitä johtuen (täytyy osata lukea T&C:t ja tuntea eri verkkojen pisteidenkertyminen suhteessa maksettuun rakeen).

Olen ehtiny arvioinneissa käydä läpi 10 ensimmäistä, käyn loputkin läpi huomisiltaan mennessä ja täydennän blogikirjoituksen.

EDIT: Kaikki bonukset nyt käyty läpi ja arvioitu blogissa.
Viimeksi muokannut asikainl, 21 Marras 2007, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

lainelauta

Viesti Kirjoittaja lainelauta » 21 Marras 2007, 20:29

asikainl kirjoitti:Noihin Pokersavvyn bonuksiin liittyen tein blogiini vertailun, mitä rakebackia mikäkin bonus vastaa ja siis mitkä on sitä kautta kannattavimpia ja mitkä kannattaa jättää väliin ja millä tavalla ensitalletussummilla kikkailemalla saa kaikista bonuksista maksimi rahallisen hyödyn irti. Asia kun ei ole aivan yksinkertainen saittien eri tavoista jakaa vaadittavia pisteitä johtuen (täytyy osata lukea T&C:t ja tuntea eri verkkojen pisteidenkertyminen suhteessa maksettuun rakeen).

Olen ehtiny arvioinneissa käydä läpi 10 ensimmäistä, käyn loputkin läpi huomisiltaan mennessä ja täydennän blogikirjoituksen.
Hyvä blogi. Toivottavasti jaksat päivittää jatkossakin. Itse aloitin eilen pokersavvylla tavoitteena huorata wii. Ainakin noblen bonus kertyy suht helposti jo NL10 tasolla. Kuukauden pituisesta ja ensimmäisestä kunnon downswingistäkin pääsin eroon sivustoa vaihtamalla. Ei enää koskaan pokerimaata [-(

Anja

Viesti Kirjoittaja Anja » 22 Marras 2007, 08:55

"Paradise - Reikkikäsi on käsi, jossa pelaaja on contribuoinut pottiin, eli blindi tai mikä tahansa betti riittää."

Näin siis blogisi mukaan. Olen ollut siinä luulossa, että Paradisella reikkikädeksi lasketaan koura, josta on raketettu jotain 0,25$ tai 0,50$. Eli tämä on väärä luulo ja reikkikouraksi riittää että contribuoi?

jayes76

Viesti Kirjoittaja jayes76 » 22 Marras 2007, 09:49

Anja kirjoitti:"Paradise - Reikkikäsi on käsi, jossa pelaaja on contribuoinut pottiin, eli blindi tai mikä tahansa betti riittää."

Näin siis blogisi mukaan. Olen ollut siinä luulossa, että Paradisella reikkikädeksi lasketaan koura, josta on raketettu jotain 0,25$ tai 0,50$. Eli tämä on väärä luulo ja reikkikouraksi riittää että contribuoi?
Mun kokemuksen mukaan näyttäs tulevan noita reikkikäsiä limitistä riippumatta, eli taitaa riittää. Eri asia sitten saanko savvypojoja koskaan; mulla ei natsannu rekisteröinnin träkkäys savvyyn vaikka ohjeiden mukaan menin, ja nyt saa sitten tapella savvyn supportin kanssa..

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 22 Marras 2007, 09:57

nieminen kirjoitti:Nyt kantsii tehdä tili Pokersavvyn kautta Titan Pokerille, nimittäin jos viielä tänään tekee Pokersavvyn kautta tilin Titanille, pääsee lauantaina pelattavaan ilmaisturnaukseen.
Bonuswhores.com'in kautta on mielestäni heiman parempi bonus tarjolla TitanPoker'ille. 200$ 4000:lla pisteellä.
Lisäksi heidän kauta on myös 200$ reload bonus 22,5pistettä/$...

asikainl

Viesti Kirjoittaja asikainl » 22 Marras 2007, 17:15

lainelauta kirjoitti:
asikainl kirjoitti:Noihin Pokersavvyn bonuksiin liittyen tein blogiini vertailun, mitä rakebackia mikäkin bonus vastaa ja siis mitkä on sitä kautta kannattavimpia ja mitkä kannattaa jättää väliin ja millä tavalla ensitalletussummilla kikkailemalla saa kaikista bonuksista maksimi rahallisen hyödyn irti. Asia kun ei ole aivan yksinkertainen saittien eri tavoista jakaa vaadittavia pisteitä johtuen (täytyy osata lukea T&C:t ja tuntea eri verkkojen pisteidenkertyminen suhteessa maksettuun rakeen).

Hyvä blogi. Toivottavasti jaksat päivittää jatkossakin. Itse aloitin eilen pokersavvylla tavoitteena huorata wii. Ainakin noblen bonus kertyy suht helposti jo NL10 tasolla. Kuukauden pituisesta ja ensimmäisestä kunnon downswingistäkin pääsin eroon sivustoa vaihtamalla. Ei enää koskaan pokerimaata [-(
Kiitti.

Juu on tarkoitus päivittää ja tällaista muutakin hyödyllistä sisältöä lukijalle kuin vaan tavallista omista peleistä kertomista (toki sitäkin).

vookeli

poker savvy

Viesti Kirjoittaja vookeli » 22 Marras 2007, 22:14

onko kellään tietoa kuinka nopeasti clearattu bonus savvyn kautta näkyy savvyn sivuilla
saletissa on hyvä pelata

asikainl

Re: poker savvy

Viesti Kirjoittaja asikainl » 22 Marras 2007, 23:47

vookeli kirjoitti:onko kellään tietoa kuinka nopeasti clearattu bonus savvyn kautta näkyy savvyn sivuilla
48h sisään normaalisti. Yleensä 24h sisään.

Anja

Viesti Kirjoittaja Anja » 23 Marras 2007, 16:39

Saa kyllä ihmeellisesti säätää näiden bonuskoodien kanssa. Pokersavvy sanoo, että Paradiselle rekisteröidyttäessä pitää käyttää koodia "psavvy". Mutta kuinkas käytät kun missään vaiheessa eteen ei tule minkäänlaista bonuskoodikenttää?

Mites on Paradisen hoitaneet tän selvittänyt?

nakkenakuttaja

Viesti Kirjoittaja nakkenakuttaja » 23 Marras 2007, 16:50

Anja kirjoitti:Saa kyllä ihmeellisesti säätää näiden bonuskoodien kanssa. Pokersavvy sanoo, että Paradiselle rekisteröidyttäessä pitää käyttää koodia "psavvy". Mutta kuinkas käytät kun missään vaiheessa eteen ei tule minkäänlaista bonuskoodikenttää?

Se pitää siinä vaiheessa syöttää kun siirtää rahaa vedonlyönti-puolelta pokeripuolelle, elikkä siis silloin kun avaat pokerisoftan.

Anja

Viesti Kirjoittaja Anja » 23 Marras 2007, 19:47

nakkenakuttaja kirjoitti:
Anja kirjoitti:Saa kyllä ihmeellisesti säätää näiden bonuskoodien kanssa. Pokersavvy sanoo, että Paradiselle rekisteröidyttäessä pitää käyttää koodia "psavvy". Mutta kuinkas käytät kun missään vaiheessa eteen ei tule minkäänlaista bonuskoodikenttää?

Se pitää siinä vaiheessa syöttää kun siirtää rahaa vedonlyönti-puolelta pokeripuolelle, elikkä siis silloin kun avaat pokerisoftan.
No niinpä näyttää, tulinpa taas katsoneeksi asiaa tarkasti. Mites sitten jatkossa kun avaa ohjelman ja on rahojen siirto edessä, pitääkö se koodi laittaa aina uudestaan / onko sen laittamisesta haittaa?

silakkasose

Viesti Kirjoittaja silakkasose » 23 Marras 2007, 20:00

Tähän täytyy nyt lisätä Mansionin bonus joka on minusta helpoimpia mitä itse olen pelannut ja tulee osissa tilille. Unohtui tämä kun kaikki puhuu vain pokersavvysta :)

Mutta tällä hetkellä kyllä Mansionilla aika paljon häikkää ja noita mainoksia pukkaa postiin koko ajan joissa ei ole mitään järkeä.
Cant get lucky all the time .. but you can be smart every day.

You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war.
Napoleon Bonaparte

nakkenakuttaja

Viesti Kirjoittaja nakkenakuttaja » 23 Marras 2007, 20:27

Anja kirjoitti:Mites sitten jatkossa kun avaa ohjelman ja on rahojen siirto edessä, pitääkö se koodi laittaa aina uudestaan / onko sen laittamisesta haittaa?
Itse kirjottelin jokaisella kerralla tuon koodin, viisaammat kirjoittivat kerran ja saivat savvyt myös.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”