Miten niin? jos flopin jälkeen mennään all-in siinä on aika varmaan jotain muuta kuin ässiä kyseessä.jaakaappi kirjoitti:Aika selvä aa aa
Pahahan tuossa on Doylen peliä ruveta arvostelemaan kun on itse "hieman" eri tasolla. Tosi outo käsi kyllä. En olisi itse nimenomaan Goldia vastaan päässyt kädestä enää turnilla eroon, olisi siellä sitten ollut nutsit tai ei. Vähän ihmetyttää se, että Doyle varmaan tajuaa että Gold haluaa vain bluffata näitä oikeita huippuja, mutta silti kippaa. Toisaalta ehkä hän vei ajattelun tasoa syvemmälle, ja ajatteli, että Gold ajattelee, että hän ajattelee, että Gold bluffaa kuitenkin, ja tekee tuollaisia overbettejä nimenomaan nutseilla. Jos noinkin syvälle päästiin ajatteluprosessissa, niin kaikki propsit Goldille loistavasta pelistä.Case kirjoitti:Doyle foldaa.
Pidättekö peliä liian heikkona? Itse olen vähän kahden vaiheilla... Toisaalta se että vastassa on Gold pistää sanomaan "kyllä tuossa pitäisi uskaltaa katketa", mutta toisaalta Doyle sai selvästi riidin siitä että Jamiella on nutsit. Tässä tilanteessa Jamie varmaan pitikin kättään nutseina. Kunnioitus Doylelle hyvästä riidistä joka tapauksessa, ja tällainen foldi kyllä osoittaa että kyseessä on maailmanluokan pelaaja. Kysymys onkin pelasiko Doyle liikaa vanhan kaartin tottumusten mukaisesti ("tuollainen reraise ei voi olla kuin teh nuts")?
Jos Jamiella olisi ollut isompi väri niin Doyle olisi nero. Nyt hän taas on weak. Mitä mieltä muut?
En muuten pidä Jamien pelistä ollenkaan. Tuollainen puhe, tuollainen overbetsi... Olisi edes rereissannut jonkun järkevämmän summan, kuten ~75-85k.
Kyllä, Doylehan luki Jamien täysin oikein: "Sillä on nutsit". Jamie olettikin oman kätensä olevan tuossa tilanteessa nutsit ja Doyle ei välttämättä osannut tulkita tätä oikein... Goldille kun olisi nutseiksi kelvannut varmaan mikä tahansa väri tuossa tilanteessa. Doyle päätti kuitenkin olla pelaamattaa 400 big blindista kun sai selkeän riidin. Tämä on selkeä merkki huippupelaajasta.Interpol kirjoitti: Vähän ihmetyttää se, että Doyle varmaan tajuaa että Gold haluaa vain bluffata näitä oikeita huippuja, mutta silti kippaa. Toisaalta ehkä hän vei ajattelun tasoa syvemmälle, ja ajatteli, että Gold ajattelee, että hän ajattelee, että Gold bluffaa kuitenkin, ja tekee tuollaisia overbettejä nimenomaan nutseilla. Jos noinkin syvälle päästiin ajatteluprosessissa, niin kaikki propsit Goldille loistavasta pelistä.
Nuo moneen kertaan jakamiset vois tosiaan kieltää, oishan tuo ollu paljon parempaa viihdettä, jos oltais jaettu normaalisti. (ei se kyllä mikään bad beat ollu, Goldihan vie tuo potin joka neljäs kerta)redeye1986 kirjoitti:Ois ollu vähä kovempi Bad Beat jos ois jaettu jako normaalisti loppuun. Hyi hyi