Kun mikää ei tunnu toimivan...=(

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Hukkanen

Re: Kun mikää ei tunnu toimivan...=(

Viesti Kirjoittaja Hukkanen » 29 Maalis 2012, 16:04

Pitkästä aikaa todella kova pelimotivaatio ja käsiä kertyy MUTTA ei saatana mitä paskaa sataa niskaan! Ei sen puoleen ei tässä tappiollakaan olla suuresti. Olisi vaan huomattavan paljon mukavampi jos kädet edes hiukan kestäisivät. 25% tai alle vastustajalla niin JOKA kerta ohi. Kummallisisissa tunnelmissa koko päivän ollut. Enää ei vituta kun hiukan purki tuskastumista jo. KYllä se tästä kai.

Olen kuin Job. Vielä pari päivää koetellaan ankarimman kautta mutta huhtikuun koittaessa armahdus koittaa ja VOITTO on oleva MINUN! Jumalauta! 1000 biniä tavoite huhtikuuksi. Hulluja siunataan..

Kuuma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuuma » 29 Maalis 2012, 23:03

Olin tos broidilla taas pelaamassa ja siel tuli taas profitta casheista ja turneista ihan jees mut sitte...jumalauta ku tulin omille kämpilleni nii ei helvetti, semmonen vitun doomswitch on taas painettu päälle ettei tätä usko kukaan! Siis tällä paska IP:llä ei vaan voi voittaa vaikka olis 6 kertaa parempi ku Ivey. Mut yks hehkutuksen aihe löytyy, nimittäin about 12h päästä tulee uus netti ja sit lähtee saatana! :)

LouisstWulf

Viesti Kirjoittaja LouisstWulf » 29 Maalis 2012, 23:06

Hieno sessio, pelasin huonosti ja jakaja voitti.
Liitteet
einiin.jpg
* * * I got lost somewhere between here and now. * * *

janske

Viesti Kirjoittaja janske » 30 Maalis 2012, 00:37

Nojj kiitti vitusti ongame.. Koko kuukaus grindattu kiltisti ja sitte pitää saataana kattella tällästä paskaa koko ilta. Sessiossa normisti 10x 100bb.tä dunkkuun kun kädestä löytyy AKs,AA,KK,TT,JJ,KK,QQ,AK,nutfd ja about joka vitun kerta ne löyti sieltä pöydästä vaan hävinneenä..
Ens kuu vaikka primalla ihan läpällä..
"Even if I miss, I can't miss"

Kevytmaito

Viesti Kirjoittaja Kevytmaito » 30 Maalis 2012, 15:19

Perkele ku oppis pelaamaan omahaa. Joku voisi opettaa miten minä saan ton tuloskäyrän nousemaan? Ev-käyrän osaan kyllä saada nousemaan, mutta saisi jotenki tuloskäyrän seuraamaan sitä. Vinkkejä otetaan vastaan. Olen yrittänyt runnata paremmin, mutta se ei vain onnistu.

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 30 Maalis 2012, 17:02

Kevytmaito kirjoitti:Perkele ku oppis pelaamaan omahaa. Joku voisi opettaa miten minä saan ton tuloskäyrän nousemaan? Ev-käyrän osaan kyllä saada nousemaan, mutta saisi jotenki tuloskäyrän seuraamaan sitä. Vinkkejä otetaan vastaan. Olen yrittänyt runnata paremmin, mutta se ei vain onnistu.
Entraction, any AAxx riippumatta onko 10% vai 50% sisällä niin flopista riippumatta kaikki sisään kun kyylätty
120 kättä. En ole nähnyt kaverien tolla taktiikalla häviävän. Siinä ei rattaat ja wrap auta kun on kuiva AA vastassa.
Starsilla any four ja Partylla bonarin alkuvaihe on hjuva. Kun lähestyy clousaus niin doomswitch ei ole edes pahasti
peitelty. Mahd. iso bonari siis sisään ja voitot ulos puolessa välissä.

T:tinahattuspede eikun foliohattu tai jottain
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-

IMMROT

Viesti Kirjoittaja IMMROT » 30 Maalis 2012, 17:55

Kevytmaito kirjoitti:Perkele ku oppis pelaamaan omahaa. Joku voisi opettaa miten minä saan ton tuloskäyrän nousemaan? Ev-käyrän osaan kyllä saada nousemaan, mutta saisi jotenki tuloskäyrän seuraamaan sitä. Vinkkejä otetaan vastaan. Olen yrittänyt runnata paremmin, mutta se ei vain onnistu.
Hei phelle, sulle ois nyt ihan varta vasten oma ketjuki pystytetty. http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 30#p376030
Mees ny hakeen sitä peliseuraa ku niin saatanan kovana jätkänä vingut ettet sitä muuten saa.

Joonaksekses

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 30 Maalis 2012, 20:57

IMMROT kirjoitti:
Hei phelle, sulle ois nyt ihan varta vasten oma ketjuki pystytetty. http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 30#p376030
Mees ny hakeen sitä peliseuraa ku niin saatanan kovana jätkänä vingut ettet sitä muuten saa.

Ei vittu sua immrot. Anna mielummin sen sua sormettaneen enon numero vaikka poliisille,mut häivy jo vittuun koko sivustolta. Sun viihdearvo 0. Sun strategia-arvo 0. Tulis sota ja tappas tollasen. :yes:
Tule raha,täällä on pysäkki!

känniääliö

Viesti Kirjoittaja känniääliö » 31 Maalis 2012, 02:34

hahahahhaa päissäään upitin, jollain muulla ei varmaa ntoimi paistit!!!!

Kevytmaito

Viesti Kirjoittaja Kevytmaito » 31 Maalis 2012, 12:17

Sit-out sit-out sit-out sit-out run run run run sit-out sit-out sit-out VITTU mulla menee järki tähän peliin. Miten helvetissä sä pystyt voittaa koko pelistä, jos jätkä munkittaa sulta 1000bb sit voitat sen 100bb takas nii äkkiä karkuun ja nopeesti. HYI VITTU miten oksettavia pelaajia

Mandingo

Viesti Kirjoittaja Mandingo » 31 Maalis 2012, 12:37

Kevytmaito kirjoitti:Sit-out sit-out sit-out sit-out run run run run sit-out sit-out sit-out VITTU mulla menee järki tähän peliin. Miten helvetissä sä pystyt voittaa koko pelistä, jos jätkä munkittaa sulta 1000bb sit voitat sen 100bb takas nii äkkiä karkuun ja nopeesti. HYI VITTU miten oksettavia pelaajia
:D Millä logiikalla kellään olis pakko jäädä häviämään voittojaan takas? Tuohan on aika viisasta toimintaa jos 10binin verran eka MUNKITTAA ni tajuaa lähteä kun runi kääntyy :-'

IMMROT

Viesti Kirjoittaja IMMROT » 31 Maalis 2012, 14:19

Joonaksekses kirjoitti: Ei vittu sua immrot. Anna mielummin sen sua sormettaneen enon numero vaikka poliisille,mut häivy jo vittuun koko sivustolta. Sun viihdearvo 0. Sun strategia-arvo 0. Tulis sota ja tappas tollasen. :yes:
Eipä siin, ei sullakaan hirveesti oo annettavaa tänne, paitsi toi ruma pärstäs.. tosin sitä tuskin kovin moni haluu nähä vapaaehtosesti, joten jos tekisit palveluksen ja valelisit ittes bensalla, hyppäisit monttuun ja sytyttäsit ittes. En jää kaipaa :P

Luckky

Viesti Kirjoittaja Luckky » 01 Huhti 2012, 22:25

Voimasanoja toistensa perään!!

Taaas unibet openin finaalista ulos!! Kaverit osu kahdesti gutarillaan putkeen. Ja out !!! Ensi viikolla taas uudestaan.

mazagan

Viesti Kirjoittaja mazagan » 02 Huhti 2012, 12:44

IMMROT kirjoitti:
Joonaksekses kirjoitti: Ei vittu sua immrot. Anna mielummin sen sua sormettaneen enon numero vaikka poliisille,mut häivy jo vittuun koko sivustolta. Sun viihdearvo 0. Sun strategia-arvo 0. Tulis sota ja tappas tollasen. :yes:
Eipä siin, ei sullakaan hirveesti oo annettavaa tänne, paitsi toi ruma pärstäs.. tosin sitä tuskin kovin moni haluu nähä vapaaehtosesti, joten jos tekisit palveluksen ja valelisit ittes bensalla, hyppäisit monttuun ja sytyttäsit ittes. En jää kaipaa :P
Konkoontti kosiintti kolluttuntti koostantti kosäänsintti köalläyntti :-k
Viimeksi muokannut mazagan, 03 Huhti 2012, 00:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

dstrd

Viesti Kirjoittaja dstrd » 02 Huhti 2012, 18:59

Hyvä KalPa. Jäkis pelattu läpi. Tämä ratkas sen etten ens vuonna enää sm-liigaa seuraa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”