OHIVETO - avaudutko chattiin?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Chat-avautuminen

En avaudu chattiin koskaan
174
26%
Avaudun chattiin harvoin ja siististi
225
33%
Avaudun chattiin välillä ja melko karkeasti
180
27%
Avaudun chattiin melko usein ja törkesti
55
8%
Miksei chattiäni ole jo bannattu?
39
6%

Ääniä yhteensä: 673

Haazi

OHIVETO - avaudutko chattiin?

Viesti Kirjoittaja Haazi » 28 Marras 2007, 21:15

Haluaisin hieman kartoittaa, kuinka säälittävä, epäkorrekti ja lapsellinen olen aina silloin tällöin suorittamani chat-avautumisen kanssa. Joskus vain tulee pakottava tarve avautua ja purkaa omaa vitutusta pokeripöydän chattiin, eikä tästä tavasta tahdo päästä koskaan lopullisesti eroon. Jos vihulainen pelaa täysin gay-pokeria ja vetää pari kertaa täysin gay-pokerilla ohi esim ihme 2-parilla, niin voi veljet kun tekee tiukkaa olla kommentoimatta chattiin jotain. Omat vakkarikyykytykset ovat melko laimeat "f DONK", HORRIBLE PLAY" tai hieman suorempi "fu luckbox".
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

anttipoeka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttipoeka » 28 Marras 2007, 21:22

Enintään sarkastinen "nice" tai "yeah". Niitäkin niin harvoin, että ehkä tuo ensimmäinen on kuitenkin lähimpänä totuutta.

Rantzi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rantzi » 28 Marras 2007, 21:26

En oo kyl tähän päivään mennees kertaakaan avautunu kellekään. Yleensä tyydyn siihen, että hakkaan nyrkillä seinään ja annan lähellä olevien kuulla tämänkertaisesta biitistä. Chattiin kirjottelen harvemmin, mut sillon ku kirjotan, ni kannustan fisuja jatkaan samalla lailla. Välillä onnittelen niitä "hyvästä" pelistä, joka toivon mukaan kannustaa niitä jatkaan donkeilua.

Ironzzz

Viesti Kirjoittaja Ironzzz » 28 Marras 2007, 21:33

olen vähentänyt huomattavasti, mutta vielä tuollainen "pahe" löytyy. tuli joskus supportilta palautettakin kielenkäytöstä chatissa. onhan se niinkin tietenkin. näen tosin välillä avautumisia myös minulle vähintään yhtä rajusti (ei, en ole niin fisu), mutta ei jaksa kiinnostaa ilmoittaa siitä supporttiin.

ihan hyvä aihe josta riittää varmasti keskusteltavaa :)
(15:47:10) (@lettu) ei oo mitää tatsii paljo miski kuus o päivii :D
(15:47:17) (@lettu) joulun o vissii 31 vai 32

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 28 Marras 2007, 21:37

Itse en kitise/avaudu lainkaan esim muijalle tai muille ihmisille himassa, vaan oon hiljaa. Puhallan pari kertaa ulos kunnolla ja kierrän keittön lenkin ja palaan noin 10sec päästä koneelle. Sit naureskelen, että ei o todellista, ei o todellista. Huutamaan tai tuhoamislinjalle en ole koskaan lähtenyt.
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

JarnoV

Re: OHIVETO - avaudutko chattiin?

Viesti Kirjoittaja JarnoV » 28 Marras 2007, 21:43

Haazi kirjoitti:Haluaisin hieman kartoittaa, kuinka säälittävä, epäkorrekti ja lapsellinen olen aina silloin tällöin suorittamani chat-avautumisen kanssa.
Täysin säälittävä, todella epäkorrekti ja hirveän lapsellinen.

Ei ole mitään syytä avautua chattiin tällaisista asioista. Ei mitään. Miltei ainoa tilanne, jossa saatan sanoa jotain chattiin, jos joku vakkari tai muu rupeaa suoltamaan tällaista sontaa.

Ensinnäkin, miksi ihmeessä jonkun pitäisi joutua kuulemaan solvauksia pelattuaan huonosti? Eikö jokainen saa pelata ihan niin kuin lystää? Sinä tiedät, että niin ei pitäisi pelata, mutta ei voi olettaa, että vastustaja välttämättä tietäisi. Ja hyvä niin.

En kyllä usko, että kukaan huonosti pelaava varsinaisesti ottaa onkeensa tällaisista kommenteista ja rupeaa harjoittelemaan paremmaksi, mutta pitemmän päälle hän voi todeta, että on parempaakin tekemistä kuin kuunnella muiden solvauksia ja vie rahansa muihin touhuihin. Ja ihan syystä. Jos haluaa viihtyä jännittävän pelin parissa, niin se ei varmasti onnistu, jos joku solvaa, kiroilee ja vittuilee. Ne hupipelaajat ovat voittavien pelaajien tärkein rahanlähde. Jos niiltä ottaa huvin pois, niin ne voivat viedä rahansakin pois. (Toki poikkeuksiakin on.)

Lajiin tosissaan suhtautuvan taitoihin kuuluu se, että osaa olla välittämättä, tai ainakin ilmaisematta, näistä lajiin olennaisesti kuuluvista "epäoikeudenmukaisuuksista". Tämän tietysti itsekin tiedät, mutta toistetaan nyt, että jos tuurilla ei olisi niin suurta osuutta tuloksiin, niin tuskin kukaan olisi valmis häviämään niin isoja summia kuin mitä pokerissa. En ole kuullut amatööreistä esimerkiksi shakissa, jotka olisivat haastaneet Kasparovia shakkipeliin satojen tuhansien panoksilla.

Lucky-River

Viesti Kirjoittaja Lucky-River » 28 Marras 2007, 21:43

Harvoin sitä tulee chattiin avauduttua mitään, mutta, jos erehdyn jotain laittamaan niin siististi. Melko yleinen on tyylii "wp m8", jos vihu pelannu todella huonosti. Semmosta suoraa vittuilua en harrasta chatissa koskaan, syystä, että kyseinen tominta on mielestäni lapsellista ja kertoo paljon vihusta ihmisenä. [-X

Itse sanoisin näille avautujille vinkin. Kirjoittakaa sinne chattiin vain se mitä olisitte valmiita sanomaan livepelissä vastustajalle kasvotusten.
Viimeksi muokannut Lucky-River, 28 Marras 2007, 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rantzi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rantzi » 28 Marras 2007, 21:47

Itse en kitise/avaudu lainkaan esim muijalle tai muille ihmisille himassa, vaan oon hiljaa.
Jos viittasit tällä muhun, ni en tarkottanut että raivoaisin ihmisille asiasta, vaan että kerron ihan rauhallisesti mitä just tapahtu.

HartShark

Viesti Kirjoittaja HartShark » 28 Marras 2007, 21:58

Itsehän avaudun melkein välittömästi kun softa aukea, sen verran kestotilessä olen kokoajan. :D No ei nyt ihan mutta itseltäni pääsee lähes aina ohivedon sattuessa chattiin teksti "amazing" tai "truly amazing", mikä tuntuu ainakin velipoikaa jo naurattavan. :lol:

Edit: Ja tästä tavasta haluaisin oikeastaan päästä eroon. :-k

Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa » 28 Marras 2007, 22:05

Ennen tuli auottua päätä jatkuvalla syötöllä (varsinkin pienissä kaljoissa) kunnes tajusin, että oma peli menee sekaisin kun pitää keskittyä vihujen arvostelemiseen pelaamisen sijaan. Samalla meinasi aina mennä vati kumoon näiden what u had vonkaajien kanssa sekä all your money on a draw? vihujen kanssa joten laitoin koko sätin kiinni. Vaikka voi kuulostaa uskomattomalta niin oma peli parani hieman kun ei voi huudella vihuille eikä vastaavasti kuunnella heidän kotkotustaan. Kun vielä oppisi ottamaan saman linja oluen kanssa niin tästä voisi tullakin jotain.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world - Kenna James.

http://www.pokerista.fi/stefa

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 28 Marras 2007, 22:07

JarnoV,

Kiitos palautteesta. Itse suhtaudun jo lähtökohtaisesti hieman kevyemmin koko pokeri-chattiin. Eli antaa ihmisten kirjoittaa about mitä vaan lystää, eihän niitä tarvi ees lukee. Itseäni lähinnä naurattaa, jos joku piikittelee mun pelisuoritusta tai avautuu jonkun toisen pelistä.. pidän sitä lähinnä harmittomana viihteenä sitä lukeville. Kaikki saa tietty pelata ihan miten lystää ja eihän kukaan peliään oikeasti paranna jonkun pikkukuittailun seurauksena. Itse saatan jo minuutin päästä omasta avautumisesta kirjoittaa chattiin jtn "Am I lady or what with my angry management..lol". Läppää, läppää ja loppujen lopuksi hyvällä fiiliksellä.

Overhouse

Viesti Kirjoittaja Overhouse » 28 Marras 2007, 22:08

Vastasin tuon kakkosen, koska joskus tulee kirjoitettua n1 tai nh vihun vedettyä ohi. Miks niitä opettas pelaamaan, tiedä vaikka ajattelisivat seuraavalla kerralla... Eikä niille varsinkaan kannata vittuilla, tyytyväinen asiakas kuitenkin maksaa parhaiten :yes:
Take what you can! Give nothing back!

Pokerisivut123
Site Admin
Viesti:

v

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut123 » 28 Marras 2007, 22:09

Itse en avaudu koskaan chattiin. Siihen on yksinkertainen syy: musta se on hienoa jos joku pelaa huonosti, enkä mä halua että se alkaa pelaamaan paremmin.

Zuffle

Viesti Kirjoittaja Zuffle » 28 Marras 2007, 22:16

Chatti bannattiin noin vuosi sitten :lol: ... Toisaalta se ei johtunut varsinaisesti avautumisesta ohivedosta tai vastaavasta vaan lähinnä pienestä kielimuurista josta ei sitten sen enempää. Sen jälkeen chattiin on tullut harvemmin kirjoiteltua ylipäätään yhtään mitään (chatti ei siis enään ole bannittynä). Pienistä ohivedoista en valita ja jos niin iso ohiveto sattuu kohdalle että pitäisi jollekkin avautua niin poistun enemmin pöydästä ja menen muualle päästelemään höyryjä :)... Ja muuten tuo vinkki tuolla aikaisemmin että sanokaa chatissa ihmisille mitä voisitte sanoa livenäkin heille oli mielestäni aika hyvä
Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen tulee tehdä töitä

Mylperi

Viesti Kirjoittaja Mylperi » 28 Marras 2007, 22:20

Hyvin harvoin vittuilen vihulle ohivedon jälkeen useimmiten tulee sanottua "unbelievable" tai "ridiculous". Sit kiroilen ääneen ja välillä lyön pöytään. Ajattelin että vois hankkia nyrkkeilysäkin ni sais aina vähän päästellä höyryjä hakkaamalla säkkiä hetki ja sitten takas pöytään. Kuntokin nousis samalla mukavasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”