+1 soittaa

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
hellrisers
Viesti:

+1 soittaa

Viesti Kirjoittaja hellrisers » 13 Helmi 2008, 19:28

joskus nuo pokerihuoneet soittaa mitä kummemmista numeroista,tänään tuli puhelu numerosta +1 (en ehtinyt vastaamaan)

takaisin soittaessani puhelimessa lukee vain "pyyntöä lähetetään" ja sitten "tunnistamaton palaute",ei muuta numeroa kuin vain tuo +1

onkos muille pelaajille tullut tuollasia?

Saekki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saekki » 13 Helmi 2008, 19:34

juup, mulle tuli parikin kertaa ja toisella "uskalsin" vastata (kerkesin siis), Sunpoker oli ainakin minulla työ kyseinen numero ja jotain lontoota se nainen selitti jostain freerollista ja deposit bonarista mutta kieltäydyin kauniisti ja puhelu loppuikin sitten siihen. Siis juurikin tosta +1 numerosta tarkennuksen vuoksi.

Lucky-River

Viesti Kirjoittaja Lucky-River » 13 Helmi 2008, 19:56

Mullekin tuli muutama päivä sitten "+1":stä soitto ja lontoota sieltä alettiin puhumaan. En kuitenkaan jaksanut alkaa kuuntelemaan tarkemmin, kun asian luonne oli jo tiedossa. :D

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 13 Helmi 2008, 19:56

Sunpoker häirinnyt muakin jo ainakin kolmesti :x

Eipä ois ikinä ptänyt siihen ilmaiseen kymppiin koskea!

Viimeks murjaisin sinne jotain painokelvotonta tekstiä..
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.

JuliusSart

Viesti Kirjoittaja JuliusSart » 13 Helmi 2008, 20:10

Miten niin häirinnyt? kolmesti on kertonut freerolleista joihin pitäisi ensin kerätä MPP pisteitä. Ei sitä ihan joka päivä pääse englantia haastamaa. Hyvää harjoitusta. En tiedä teille soittaneesta mutta tällä joka minun perään kyselee on todella hauska jamaikalainen aksentti.
"They hate if you're clever and despise a fool"
- John Lennon

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 13 Helmi 2008, 20:14

JuliusSart kirjoitti:Miten niin häirinnyt? kolmesti on kertonut freerolleista joihin pitäisi ensin kerätä MPP pisteitä. Ei sitä ihan joka päivä pääse englantia haastamaa. Hyvää harjoitusta. En tiedä teille soittaneesta mutta tällä joka minun perään kyselee on todella hauska jamaikalainen aksentti.
Sähköpostikin on keksitty!

Ja eiköhän ne näe sieltä ettei allekirjoittanut ole paljoa sunilla pelannut..enkä pelaa!

F52507280

Viesti Kirjoittaja F52507280 » 13 Helmi 2008, 20:16

JuliusSart kirjoitti: Ei sitä ihan joka päivä pääse englantia haastamaa. Hyvää harjoitusta. En tiedä teille soittaneesta mutta tällä joka minun perään kyselee on todella hauska jamaikalainen aksentti.
Meitsille soittava neiti (?) puhuu mitä mainiointa lontoota itä-blokin korostuksella ja ei tajua senkään vertaa keskustelusta kuin minä koska hänen head-set kuulokkeet särisee ja rahisee :lol: :)

josiljosil

Viesti Kirjoittaja josiljosil » 13 Helmi 2008, 20:42

Mulle soitti kans "numerosta" +1. Neiti esitteli itsensä ja sanoin, että en mä missään Fun Pokerilla halua pelata ja kysyi, että mikset ja sanoin, että en vaan halua pelata Fun Pokerilla ja löin luurin. Muutama sekunti myöhemmin tajusin, että kuullunymmärtämiseni on juuri niin hyvä kuin yo-kirjoitusten tulos antaa odottaa. Sai taas repeillä ittellensä :lol:

JuliusSart

Viesti Kirjoittaja JuliusSart » 13 Helmi 2008, 21:01

Aanselmo kirjoitti:
JuliusSart kirjoitti:Miten niin häirinnyt? kolmesti on kertonut freerolleista joihin pitäisi ensin kerätä MPP pisteitä. Ei sitä ihan joka päivä pääse englantia haastamaa. Hyvää harjoitusta. En tiedä teille soittaneesta mutta tällä joka minun perään kyselee on todella hauska jamaikalainen aksentti.
Sähköpostikin on keksitty!

Ja eiköhän ne näe sieltä ettei allekirjoittanut ole paljoa sunilla pelannut..enkä pelaa!
Sanelet sähköpostisi?! :P
"They hate if you're clever and despise a fool"
- John Lennon

Siimahanska

Viesti Kirjoittaja Siimahanska » 13 Helmi 2008, 21:45

Minkä takia laitatte oikeat puhelinnumerot ?

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 13 Helmi 2008, 21:47

Siimahanska kirjoitti:Minkä takia laitatte oikeat puhelinnumerot ?
hyvä pointti :-k

joskus ku huorannut loputtomiin no-depoja niin viimeisiin tileihin laitettu jo koirien nimet yms. :lol:

Fungahz

Viesti Kirjoittaja Fungahz » 13 Helmi 2008, 22:05

Mulle on soitellu tuntemattomasta numerosta joku nainen intialaisen aksentin kera partyn puolesta. Eli yhtäkkiä joku tuntematon nainen alkaa tentata, että "What is your first car?!" tms. Tuli hieman surrealistinen olo.

Netellerin taholta on kans otettu yhteyttä.. Eli kuin salama kirkkaalta taivaala yks päivä soittivat (Neteller) ja ilmoittivat, että mun tili on taas aktivoitu ja kysyttiin, että "olihan balance XYZÅ€?".

Sinänsä ihan mielenkiintosta, että en koskaan huomannut tilin olleen jäissä tai mitään.

:-s
Lean, mean, SNG-grinding machine.
Säännöllisiä arpajaisvoittoja 12/05-6/09.

Mijoku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mijoku » 13 Helmi 2008, 22:49

Heh, ihmettelinkin äsken et mikäs vitun numero se tuo...

juide82

Viesti Kirjoittaja juide82 » 14 Helmi 2008, 01:29

Mulle tuli pari viikkoa sitten +1 numerosta soitto, en kylläkään vastannu ku oli niin erikoinen numero! Pienessä nousuhumalassa yritin kaverin painostuksen jälkeen soittaa takas niin luki just puhelimessa että: "pyyntöä lähetetään, tunnistamaton palaute",

barred

Viesti Kirjoittaja barred » 14 Helmi 2008, 02:07

Minulle on myös soiteltu Absolute Pokerilta useasti. Itse asiassa aina kun olen ottanut rahat pois kyseiseltä saitilta niin ovat tarjonneet hyviä deposit-bonuksia ja ilmaisia turnauslippuja. Tarjouksia olen koittanut, harmi vaan että asiakaspalvelu on niin heikkoa että turnauslippujen kanssa on ollut melkoisia vaikeuksia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”