Dirty Dozen Jackpot sit n go ja pään aukominen?

Keskustelua Internetpokerihuoneilla järjestettävistä turnauksista
Vieras

Dirty Dozen Jackpot sit n go ja pään aukominen?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sain sähköpostilla tiedon että on ilmainen sisäänpääsy kyseiseen Dirty Dozen Jackpot sit n go turneeseen. Meninpä sitten tässä muutama tunti pelaileen. Voitin ekan. Hävisin tokan. Ja sitten voitin neljä putkeen :D

Jep, siin vaiheessa tietty oli fiilikset katossa. $2000 on ihan hyvä buusti mun rolliini.

Lähetin sähköpostilla tiedot turneista niinkun live-helpistä neuvottiin. Sen jälkeen ajattelin kuitenkin mennä tarkastamaan Terms and conditionsit. Okei kaikki kuulosti menneen oikein, kunnes... Kohdassa 7. tuli pala kurkkuun.

"7. The use of offensive language at the Sit ‘N’ Go tournament will disqualify a player from winning a Jackpot prize. "

Muistin siinä sitten että olikohan 2. tai 3. turneessa oli yks mukava vekkuli joka pelaili vähän kaikki kädet, ja tapani mukaan sitten kun se vei mua riverillä, niin heitin muutaman kommentin chattiin. En sillä että olisin kuumennut, vaan innostaakseni kaveria pelaamaan lisää mua vastaan, luullessaa että mä kuumenen. En mitään hirveen pahaa heittänyt. Tyyliin "lucky moron/donkey", "how does it feel to be a loser" tai jotain tällästä.

Veiköhän tämä nyt sitten tsäänssit saada toi pari donaa? Harmi jos näin käy, sillä aika yleistähän tuo on. Ja itse olen huomannut että se kannustaa ko. sankareita pelaamaan huonosti. Lähes aina tällä tapaa toimin.

Veikkauksia?
kaskelotti

Re: Dirty Dozen Jackpot sit n go ja pään aukominen?

Viesti Kirjoittaja kaskelotti »

jizo1 kirjoitti:Veiköhän tämä nyt sitten tsäänssit saada toi pari donaa?
Toivottavasti, saisitpahan maksaa kalliimmanpuoleisesti idioottimaisista heitoista jotka pilaavat pokeripöydän tunnelman. Nettipokerissa ei juuri muu ärsytä kuin sankarit jotka luulevat vahvan lähtökäden olevan jotenkin etuoikeutettu voittamaan jokaisen potin, ja sitten itkevät kun joku meneekin roskalla ohi. Monesti tämä myös karkoittaa pöydän suurimman kalan toisille vesille, ja tämähän on suoranainen katastrofi. Jotenkin tuo vittuilu on meillä suomalaisilla veressä, sillä selvä enemmistö pöydissä nähdyistä pullistelijoista on ollut suomalaisia ja monesti on tullut kirottua kun rahasampo karkotetaan yhden pienen ohivedon takia.
jizo1 kirjoitti:En mitään hirveen pahaa heittänyt. Tyyliin "lucky moron/donkey", "how does it feel to be a loser" tai jotain tällästä.
Kyllä tuo on jo tarpeeksi pahaa. Monet pelaavat pokeria huvikseen eivätkä välitä häviävätkö vai voittavatko ja tekevät järkyttäviä tempauksia ja useimmiten häviävät, mutta sitten kun he kerran vastineeksi pöytiin syytämästään rahasta sattuvat voittamaan jonkun hassun potin ohivedolla, täytyy alkaa haukkumaan ja kukkoilemaan. Vie monelta pelaajalta mielenkiinnon jatkaa ko. pöydässä ja pilaa tunnelman aika tehokkaasti. Ihan suotavaa on sanoa esimerkiksi "2 outer did it again", mutta tuollainen läpitunkevan ärsyyntynyt vittuilu on lapsellista ja idioottimaista.

Siitäs sait.
Zami80

Re: Dirty Dozen Jackpot sit n go ja pään aukominen?

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

kaskelotti kirjoitti:
jizo1 kirjoitti:Veiköhän tämä nyt sitten tsäänssit saada toi pari donaa?
Toivottavasti, saisitpahan maksaa kalliimmanpuoleisesti idioottimaisista heitoista jotka pilaavat pokeripöydän tunnelman. Nettipokerissa ei juuri muu ärsytä kuin sankarit jotka luulevat vahvan lähtökäden olevan jotenkin etuoikeutettu voittamaan jokaisen potin, ja sitten itkevät kun joku meneekin roskalla ohi. Monesti tämä myös karkoittaa pöydän suurimman kalan toisille vesille, ja tämähän on suoranainen katastrofi. Jotenkin tuo vittuilu on meillä suomalaisilla veressä, sillä selvä enemmistö pöydissä nähdyistä pullistelijoista on ollut suomalaisia ja monesti on tullut kirottua kun rahasampo karkotetaan yhden pienen ohivedon takia.
jizo1 kirjoitti:En mitään hirveen pahaa heittänyt. Tyyliin "lucky moron/donkey", "how does it feel to be a loser" tai jotain tällästä.
Kyllä tuo on jo tarpeeksi pahaa. Monet pelaavat pokeria huvikseen eivätkä välitä häviävätkö vai voittavatko ja tekevät järkyttäviä tempauksia ja useimmiten häviävät, mutta sitten kun he kerran vastineeksi pöytiin syytämästään rahasta sattuvat voittamaan jonkun hassun potin ohivedolla, täytyy alkaa haukkumaan ja kukkoilemaan. Vie monelta pelaajalta mielenkiinnon jatkaa ko. pöydässä ja pilaa tunnelman aika tehokkaasti. Ihan suotavaa on sanoa esimerkiksi "2 outer did it again", mutta tuollainen läpitunkevan ärsyyntynyt vittuilu on lapsellista ja idioottimaista.

Siitäs sait.
Jossain määrin samaa mieltä, itseäkin on ärsyttänyt monta kertaa kun pöydästä poistuu lahjoittaja siksi kun joku "sharkki" aukoo päätään yhdestä ohivedosta. Itsekin olen joskus syyllistynyt päänaukomiseen mutta sitä on aina edeltänyt vihun päänaukominen... Turnauksissa nuo ohivedot ärsyttää tietysti enemmän kun rahapöydässä, turnauksessa ei (yleensä) voi ostaa stäkkiä takaisin ja jatkaa peliä fisun kanssa...
Cash game rules everything around me
Vieras

Kyllä jenkitkin on aika pahoja aukoon päätä, mut niitä on niin paljon et sinne mahtuu väkisinkin muutama kusipää. Tein elämäni callin turnauksessa A-hailla, kun luin oikein vastustajan missatun värinvedon. Voi voi sitä tekstitulvaa tältä sankarilta. Tuntuu et jos ei pelaa silleen ku telkkarissa on opetettu, niin joku jenkki aukoo päätänsä huonosta pelityylistä. Yleensä kuittaan vittuilut vaan: "u must be an american, cuz u know everything about poker." Usein on loppunu vittuilu siihen.
Vieras

Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan juuri tuolla tavoin mitä ketjun aloitusviestissä mainittiin. Tämä olikin uutta tietoa itselleni =D>
Vieras

sen enempää ottamatta kantaa tuollaisen toiminnan tarpeellisuuteen voisin sanoa oman mielipiteeni ettei esimerkissä mainittu "avautuminen" lukeudu offensive languageksi. Tää on siis minun tuumani asiasta, veikkaan että tuolla tarkoitetaan enemmän kaiken kaltaista kiroilua tms. Ilmoile kun saat tietoa.
Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi »

overdog kirjoitti:Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan juuri tuolla tavoin mitä ketjun aloitusviestissä mainittiin. Tämä olikin uutta tietoa itselleni =D>
Samaa mieltä.

Ahistaa ne idioottimaiset huutelut pöydässä. Varsinkin kun itse en pysty olemaan kommentoimatta niiden juttuja.. Pitäis varmaan laittaa koko chatti kiinni..

Eilen sattui rinkipöydässä juuri sellainen tilanne. Maksoin kaverin all in lyönnin vetokädellä. Mulla oli As 7s käsi ja floppi oli 3s 4s 5h. Laskin että vaikka kaverilla olis ollu KK niin olin suosikki. Riveristä pamahti ässä ja alko hirveä huutelu.

Yritä siinä sitten puolustella omaa maksua kun kaveri huutelee tyyliin : OMG. I hope u fakking fish die!

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

Pluffi kirjoitti:
overdog kirjoitti:Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan juuri tuolla tavoin mitä ketjun aloitusviestissä mainittiin. Tämä olikin uutta tietoa itselleni =D>
Eilen sattui rinkipöydässä juuri sellainen tilanne. Maksoin kaverin all in lyönnin vetokädellä. Mulla oli As 7s käsi ja floppi oli 3s 4s 5h. Laskin että vaikka kaverilla olis ollu KK niin olin suosikki. Riveristä pamahti ässä ja alko hirveä huutelu.

Yritä siinä sitten puolustella omaa maksua kun kaveri huutelee tyyliin : OMG. I hope u fakking fish die!
KK:ta vastaan 17 outtia kahdesti...(tai 16 jos hepulla oli Ks) Olit reilusti edellä, veikkaan ettei vihusi itse edes ymmärtänyt tuota vaan kuvitteli että kyseessä on kamala biitti :)
Cash game rules everything around me
Vieras

Oho, tulinpas tuomituksi.. :| Onkohan kyseessä juuri ne kaverit keiden rahat on viety pienen jutustelun avulla ??

Harvoin olen ketään pöydästä karkoittanut, päinvastoin usein saan jutustelulla reloadaamaan. Ja joskus on käynyt niinkin että vaikka rahat on loppu niin chattaamaan on kaveri jäänyt pitkäksi aikaa.

Pahoittelen etten noudata pokerin "herrasmies"-etikettiä ja käyttäydy kaikkia kohtaan respectillä. Jotkut tekevät niin ja se on hienoa, itsekin tekisin live-peleissä varmasti sillä tavalla. Nettipokerissa pidän chat mahdollisuutta yhtenä osana strategiaa. Ja nämä kommentit "Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan...." kertovat että siinä voi jotain ideaakin olla.

Mutta, itsekin tietysti toivon että "offensive language" ilmauksella tarkoitetaan juuri kirosanoja, termejä jotka joudutaan chatissa sensuroimaan. Omia kirjoituksiani ei sensuroitu. Ilmoittelen kun tulee tietoa. Ja pahoittelen jos vittuiluni pöydässä oikeasti närkästyttää ihmisiä.
Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi »

jizo1 kirjoitti:Onkohan kyseessä juuri ne kaverit keiden rahat on viety pienen jutustelun avulla ??
jizo1 kirjoitti:Nettipokerissa pidän chat mahdollisuutta yhtenä osana strategiaa. Ja nämä kommentit "Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan...." kertovat että siinä voi jotain ideaakin olla.
Ainakin mun rahat viet saletisti noin nerokkalla strategialla..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mokkajay »

maukkaat tupinat... saanen udella josko kyseessä oli noble pokerin sittarit ja onnea voitosta..
Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki »

jizo1 kirjoitti: Nettipokerissa pidän chat mahdollisuutta yhtenä osana strategiaa. Ja nämä kommentit "Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan...." kertovat että siinä voi jotain ideaakin olla.
Joo, jokainen haluaa lahjoittaa rahansa mahdollisimman pian vittuilijalle. #-o

Itselläni oli välillä kaikilla saiteilla chatit pois päältä moisien päänaukojien takia, mutta nykyään pistän ne pois päältä vain tarvittaessa. Siis silloin kun useampi urpo on yhtä aikaa pöydässä aukomassa toisilleen päätään. Ensin tietenkin chatista kopipastet, että saadaan naureskella messengerissä räyhääjille.
Vieras

jizo1 kirjoitti: Pahoittelen etten noudata pokerin "herrasmies"-etikettiä ja käyttäydy kaikkia kohtaan respectillä. Jotkut tekevät niin ja se on hienoa, itsekin tekisin live-peleissä varmasti sillä tavalla. Nettipokerissa pidän chat mahdollisuutta yhtenä osana strategiaa. Ja nämä kommentit "Mainio homma että noita pöytien vittuilija-ass-holeja rangaistaan...." kertovat että siinä voi jotain ideaakin olla.
Pikku vinkkinä rahantienuuseen: mun peli menee aina aivan sekaisin kun joku vastustajista syö kotona omaa paskaansa. Mää niinku vaistoon sen jotenkin, ei sun tarvi sitä erikseen edes kertoa. Että ann' mennä vaan jos samaan pöytään satutaan, eihän rahantuloa sovi estellä.
Vieras

Oma pointtini oli tässä se, että on mielestäni aivan OK, että typerästä käyttäytymisestä nettipokeripöydässäkin saa sanktioita. Ja juuri esimerkin kaltainen sanktio on mitä mainioin, voi sitten kaveri miettiä jälkeen päin, että oliko kahden tonnin arvoista aukoa päätään. Tietenkin sanktioiden pitää sitten olla tasapuolisia kaikille.

Itseäni päänaukomiset ei hetkauta ja jos hetkauttaisi, niin laittaisin chatin off-lineen, mutta siihen en ole nähnyt tarvetta, koska chätin perusteella saa kuitenkin aina silloin tällöin hyvää infoa. Itse en keskusteluihin osallistu juuri koskaan, kun ei ole oikein aikaa jos useita pöytiä kerrallaan veivaa.
Vieras

Mites tota muuten ton jackpotin voittamisen kanssa.. mitä kaikkee noi ehdot pitää sisällään..?
Onko ketään vielä saanu rahojaan tai voittanu tota 2000$ jackpottia.
Oon kuullu et sen eteen pitäs tehä paljon, pelata paljon? Vai miten on? 8-[
Vastaa Viestiin