Nettipokerin SM 2007

Keskustelua Internetpokerihuoneilla järjestettävistä turnauksista
villentti579

Nettipokerin SM 2007

Viesti Kirjoittaja villentti579 » 21 Maalis 2007, 07:44

Onko mitään tietoa siitä, aiotaanko tuota turnausta järjestää lainkaan ??? Taisi olla vain sähköpostiosoitteiden keruukampanja ? Komiat bannerit täälläkin sivustolla vielä on, mutta.... Näkis vaan ja kuulis huminaa...

:-'

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Re: Nettipokerin SM ?!?!?

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 21 Maalis 2007, 09:03

ville@ntti kirjoitti:Onko mitään tietoa siitä, aiotaanko tuota turnausta järjestää lainkaan ??? Taisi olla vain sähköpostiosoitteiden keruukampanja ? Komiat bannerit täälläkin sivustolla vielä on, mutta.... Näkis vaan ja kuulis huminaa...

Järjestelyt on loppusuoralla, tiedotamme piakkoin enemmän.

SK-ravintoloiden kanssa tehtävä Live-kiertue siirtynee kesäkuukausien puolelle.

sps

Viesti Kirjoittaja sps » 31 Maalis 2007, 11:13

millä pokerihuoneella pääsee pelaa tätä smpokeria :|

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 31 Maalis 2007, 11:17

sps kirjoitti:millä pokerihuoneella pääsee pelaa tätä smpokeria :|
Alkavan kuukauden aikana julkaistaan kaikki tiedot Nettipokerin SM-tapahtumasta.

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 02 Huhti 2007, 13:43

Näitä SM-kisoja järjestettäessä voitaisiin hiukan matkia oi niin "toimivaa" Veikkauksen Vakioveikkauksen SM-kisaa.
Eli kun tässä Veikkauksen skabassa ei pelattu leikki/oikealla rahalla valitsemalla systeemi riveineen, vaan käskettiin kaikkien arvata voittajia muutamalla vaihtomerkillä (siten vain että kenellä osuu eniten vaikka voittorivi olisi 1euron arvoinen on "paras")niin voittaja ei ole kertaakaan ollut se joka olisi voittanut vakiosta eniten rahaa(tai osaisi yleensäkään veikata) kun kaikkien rivit ovat olleet Chelski, Manu, Arska, Pool......
Tähän tyyliin voidaan nämä pokerin SM-kisatkin pitää siten että kaikille osallistujille jaetaan 200 kättä ilman puheoikeuksia missään vaiheessa ja katotaan kuka voitti eniten käsiä vain jakamalla aina käsi riveriin asti =).

LimeSoda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LimeSoda » 02 Huhti 2007, 13:48

Harbo kirjoitti:Näitä SM-kisoja järjestettäessä voitaisiin hiukan matkia oi niin "toimivaa" Veikkauksen Vakioveikkauksen SM-kisaa.
Eli kun tässä Veikkauksen skabassa ei pelattu leikki/oikealla rahalla valitsemalla systeemi riveineen, vaan käskettiin kaikkien arvata voittajia muutamalla vaihtomerkillä (siten vain että kenellä osuu eniten vaikka voittorivi olisi 1euron arvoinen on "paras")niin voittaja ei ole kertaakaan ollut se joka olisi voittanut vakiosta eniten rahaa(tai osaisi yleensäkään veikata) kun kaikkien rivit ovat olleet Chelski, Manu, Arska, Pool......
Tähän tyyliin voidaan nämä pokerin SM-kisatkin pitää siten että kaikille osallistujille jaetaan 200 kättä ilman puheoikeuksia missään vaiheessa ja katotaan kuka voitti eniten käsiä vain jakamalla aina käsi riveriin asti =).
Kuulostaa ihan RAY:n peliltä..

SM-kilpailut ja kädet arvottaisiin; todellakin antaisi hyvän kuvan pokerista jos vähänkin joku ulkopuolinen asiasta kuulisi.
"Olen kokeillut kaikki variaatiot agressiivisesta löysästi lypsävään." Kata Kärkkäinen

finkki

Viesti Kirjoittaja finkki » 02 Huhti 2007, 17:27

Harbo kirjoitti:Näitä SM-kisoja järjestettäessä voitaisiin hiukan matkia oi niin "toimivaa" Veikkauksen Vakioveikkauksen SM-kisaa.
Meikä äänestää, että tämän jätkän kaikki ehdotukset koskien nettipokerin SM-kisoja heitetään suoralta kädeltä romukoppaan.

Touho6v
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Touho6v » 02 Huhti 2007, 17:52

pojilla sarkasmi hukassa..? :-k

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 02 Huhti 2007, 18:30

Touho6v kirjoitti:pojilla sarkasmi hukassa..? :-k
=)
Nää onkin semmosia karjuja että jos sandbagittaa niin tulee dunkkuun. Sanotaan mitä
tarkoitetaan eikä kieroilla. Perkules ;)
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-

MaunoAhonen

Viesti Kirjoittaja MaunoAhonen » 02 Huhti 2007, 19:26

Jep. Järjestetään kisa Veikkauksen ja RAY:n malliin. Eli jokainen osanottaja antaa Veikkaukselle rahoistaan 55% ja RAY:lle 35 %. Loppu arvotaan osallistujien kesken, siis isoimman kortin saanut voittaa.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 02 Huhti 2007, 22:14

Niin, tai jos nyt vain pelataan vallan normaalisti. Mutta ne ketkä aikoo lähteä tuohon hommaan pelleilemään vain ja tekemään pelistä niin jättäkää suosiolla väliin, niin muilla on mahdollisesti mukava turnaus ;)

Jonka luonnollisesti voitan (mikäli ei huomioida ensimmäistä 99,5 % pelaajista jotka sijoittuvat minua paremmin)
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

villentti579

Re: Nettipokerin SM ?!?!?

Viesti Kirjoittaja villentti579 » 24 Huhti 2007, 12:13

Pokerisivut kirjoitti:
ville@ntti kirjoitti:Onko mitään tietoa siitä, aiotaanko tuota turnausta järjestää lainkaan ??? Taisi olla vain sähköpostiosoitteiden keruukampanja ? Komiat bannerit täälläkin sivustolla vielä on, mutta.... Näkis vaan ja kuulis huminaa...

Järjestelyt on loppusuoralla, tiedotamme piakkoin enemmän.

SK-ravintoloiden kanssa tehtävä Live-kiertue siirtynee kesäkuukausien puolelle.
Hahhahhaa !!! Järjestelyt loppusuoralla... =D> Todella mielenkiinnolla odotan turnausta ! Varmaan on pöytiintarjoilu tiedossa, kun näin kauan on kestänyt "järjestely" ?

Mutta spostiin siis tulee edelleen tarkemmat tiedot ?

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 24 Huhti 2007, 12:59

Sikäli mikäli olen oikeilla hajuilla, niin nämä olisi kait tarkoitus järjestää toukokuun aikana. Ainahan saattaa tulla jotain muutoksia tms, mutta tässä uskossa minä olen :roll:

Malttia vain malttia vain :)
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

RiverMaker

Viesti Kirjoittaja RiverMaker » 24 Huhti 2007, 15:38

Pystyykö vielä ilmoittautumaan, ja millä huoneella pystyy pelata?
RiverMaker- "I'm going nuts!"

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 24 Huhti 2007, 16:12

Tämänkin sivun alalaidassa on Banneri kyseiselle kilpailulle, eiköhän sieltä selviä tarvittava :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Online-turnaukset”