Nettipokerin SM 2007

Keskustelua Internetpokerihuoneilla järjestettävistä turnauksista
deimos

Viesti Kirjoittaja deimos »

...ja lisättäköön ketään erityisesti muistelematta et mein pöydän flop seen oli varmasti yli 50%. Eli kyl sinne aika omituisia käsiä mahtu joukkoo, myös reissuja. Perskeles ku menee itkemiseks ku ei saanu paikkaa...
EchoNiko

Viesti Kirjoittaja EchoNiko »

Kysymys: Mitä JOS sattuisi käymään niin että voittaisi kaksi eventtiä? tai kolme? Jotain bonusta?

Esim. vitsinä: Tuplamerkkimäärä masters turneeseen. ;D

Eli ollaanko tähän jotenkin varauduttu, vai sitten pelataan masters vain vähemmällä porukalla ja silleen.
hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck »

Itse mietin ihan samaa. TUplamerkkimäärä ei liene tule kysymykseen mitenkään päin. Toisaalta taas vajaana pelattava champions turnee on siinä mielessä typerä, että silloin muut sinne päässeet hyötyvät siitä että joku on onnistunut esim 2 kertaa eventin voittamaan.

Joten en tiedä voiko mitään hyötyä tuon champions eventin suhteen saada, muutakuin sen että olisipahan sitten yhden paikan lähempänä EPT tuolia. Niin olisivat "ilmaiseksi" kaikki muutkin osallistujat, mutta minkäs teet.

Jos nyt vaikka sinä Echo onnistunut voittamaan toisenkin eventin, niin ajattele asia niin, että olet todennäköisesti suomen ainoa kahden rannekkeen haltija ainakin vuoden :yes:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
timmi

Viesti Kirjoittaja timmi »

Mistä noi SM-turnaukset löytyy pokerstarsilla, kun ajattelin railbirdata vähän, mut en löytänyt muuta kuin eventsistä pari mitkä alkaa vasta päivien päästä?
Ville söi riverin
Kurkopari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurkopari »

timmi kirjoitti:Mistä noi SM-turnaukset löytyy pokerstarsilla, kun ajattelin railbirdata vähän, mut en löytänyt muuta kuin eventsistä pari mitkä alkaa vasta päivien päästä?
Private valikosta, laita vaikka aakkosjärjestykseen niin löytyy kohdasta SM2007...
anakonda

Viesti Kirjoittaja anakonda »

pystyykö nordean visa electronilla tallettaan tonne starssille rahaa? ja jos pystyy niin kuinka nopeesti tulee? nyt on kiire ku haluais päästä pelaan HU:n SM.skaban.

Tai jos joku haluaa siirtä kaverisiirrolla tehä talletuksen mun pelitilille? ja itse siirtäisin solotunnareilla 50e sille joka jeesais.
anakonda

Asia selvisikin jo, joku uskalsi siirtää mun pelitilille buy inin verran paalua. :D

Kiitos Timo
niko83

Viesti Kirjoittaja niko83 »

Mitä tapahtuu jos heads up turnaukseen osallistuu pariton määrä pelaajia? sitä oon tässä mietiskellyt.. Ja onko se vähä samalla periaatteella, ku esim. jääkiekon pudotuspelit? en oo ikinä heads up turnausta pelannu.. no kohta näkee..
pokeri on hauskaa, niin pitkään kun hermot kestää.
Wild_Thing

Viesti Kirjoittaja Wild_Thing »

niko83 kirjoitti:Mitä tapahtuu jos heads up turnaukseen osallistuu pariton määrä pelaajia? sitä oon tässä mietiskellyt.. Ja onko se vähä samalla periaatteella, ku esim. jääkiekon pudotuspelit? en oo ikinä heads up turnausta pelannu.. no kohta näkee..
mä taidan olla toi pariton pelaaja.. jouduin yksin pöytään ja vähän ajan päästä siihe tuli laatikko: This is a Shootout match. You will be paired whit oppenent after the current round is completed
anakonda

mulle tuli sama teksti, näköjään aika monella muullakin, minkähän takia? miksei muut pelaile vastakkain vaan joutuu huilaamaan?
Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut »

Pelaajia 158.

128 puolittuu loppuun asti siten, että finaalissa on 2 pelaajaa. Eli nyt alkuun 60 pelaa, jotta luku saadaan 128aan.

Ilmeisesti viimeiset 60 rekisteröitynyttä pelaavat ensin.
Viimeksi muokannut Pokerisivut, 22 Touko 2007, 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tenki

Viesti Kirjoittaja Tenki »

Pokerisivut kirjoitti:Pelaajia 158.

128 puolittuu loppuun asti siten, että finaalissa on 2 pelaajaa. Eli nyt alkuun 60 pelaa, jotta luku saadaan 128aan.

Rekkasin turneeseen jo monta päivää sitten, joten tuota on hankala uskoa. No ensimmäinen mittelö kuitenkin harjattiin kunnialla, joten ship it!
Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut »

Tenki kirjoitti:
Pokerisivut kirjoitti:Pelaajia 158.

Rekkasin turneeseen jo monta päivää sitten, joten tuota on hankala uskoa. No ensimmäinen mittelö kuitenkin harjattiin kunnialla, joten ship it!
Eli aloitusparit on arvottu :)
teetee67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teetee67 »

Mike-O kirjoitti:Bad Beat vuodatukset on kieltämättä aika turhaa luettavaa, mutta kävi niin kylmät ensimmäisessä shortti satelliitissa että on pakko hiukan avautua.

Käteen: 6s 6c
Vihulla oli: Kc Js

Floppi: 5h Jh 6d Turn: Jc River: Jd #-o

Such is poker.. \:D/
Jotenkin "etäisesti" muistelen, että noi neloset tais tulla mulle tossa kädessä... :sorry:

Tänään voitinkin sit paikan Main Eventiin, tai siis eilisen puolellahan se oli, ja vain yksi pääsi, olikin jännä HU... \:D/
One Life. Live It.
-Fonzie-

Viesti Kirjoittaja -Fonzie- »

Kyllä käy Olkulla finaalipöydäs.... huhhuh. Kaverilla on todellakin jouluaatto menos.

Veikkaan silti et Akiboah harjaa ton ompun. Olisin kyl mieluusti ottanu tittelin itsekin... Noh, ens vuonna uudestaan. Kiitos vielä tässä samalla pokerisivuille loistavista turneista!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Online-turnaukset”