NL25 river spot

Käsihistorioita mielenkiintoisista käsistä
Riksman

NL25 river spot

Viesti Kirjoittaja Riksman » 26 Joulu 2009, 13:51

Pokerihanska.com #482499677
Full Tilt Poker Game #17081813949: Table Kornegay (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Hold'em - 16:39:28 ET - 2009/12/25
Seat 1: AlEinstein1 ($24.75)
Seat 2: Hero ($46.25)
Seat 3: wejay ($30.08)
Seat 4: outplayed91 ($25)
Seat 5: Spearpoker ($26.92)
AlEinstein1 posts the small blind of $0.10
Hero posts the big blind of $0.25
the button is in seat #5
[PF]
Dealt to Hero [Kuva Kuva]
wejay has 15 seconds left to act
wejay folds
Spearpoker folds
AlEinstein1 raises to $0.75
Hero calls $0.50
[FLOP] [Kuva Kuva Kuva]
AlEinstein1 checks
Hero bets $1
AlEinstein1 calls $1
[TURN] ( 3.5 ) [Kuva Kuva Kuva] [Kuva]
AlEinstein1 checks
Hero checks
[RIVER] ( 3.5 ) [Kuva Kuva Kuva Kuva] [Kuva]
AlEinstein1 bets $3
Hero has 15 seconds left to act
Hero raises to $10
tennisman28 sits down
AlEinstein1 has 15 seconds left to act
AlEinstein1 raises to $23, and is all in

Readit vihusta oli hieman paistimaiset, open limpaillu ym roskaa... Kun ite mietin jälkeenpäin, ni toi river näyttää mun silmiin raise/foldilta vaikka maksun tarttis olla oikee ~25%, ku vihu työntää loput. bluffia vihulla ei oo tossa ~koskaan. Joskus tässä paisti vois näyttää AA, 8x tai random Jx, en kuitenkaa usko, et hirveen usein. Oisko tää T9:llä koppi vai tarttisko tässä oman täpön et vois ottaa kiinni? Tää tilanne on mun mielestä siks tosi kinkkinen, että vastassa paisti ja mulla itellä mun riverinvalueraissausrangen pohja.

Auts

Re: NL25 river spot

Viesti Kirjoittaja Auts » 26 Joulu 2009, 17:19

Mun mielestä toi vihun line näyttää paistimaisesti pelatulle kasille "Annetaan kaverille siimaa, noh prkl ei se sit betannu turnilla, kai meiän on sit riverillä lyötävä"

Kyllä mä tän melkein koppaisin, varsinkin noiden riidien perusteella. Eiköhän sieltä paljon useemmin löydy se 8x kuin sut biittaava paatti tai suora.

Hiace

Viesti Kirjoittaja Hiace » 29 Joulu 2009, 13:31

Itselläni taipuisi callin puolelle. Kommentoin omia mielipiteitä myös muista kohdista, halusit tai et :)

Preflop:
-Preflop call pikkusuittarilla paistia vastaan on vähän siinä ja siinä. Paisteja vastaan toimii paremmin esim. KT-JQ-tyyppiset kädet jotka muodostaa vahvoja top paireja. OOP on aika hankala pelata pikku suittareita. Ilman osumaa joutuu foldailemaan paljon ja osumalla tai monsterivedolla on hankalampi saada rahaa pottiin. Ainakin näin olen ymmärtänyt joidenkin pokerivideoiden perusteella.

-Flop bet jees. Osumattomat kädet kuten Q4 tms vihun pitäisi foldailla. Nyt kun vihu call, oman kokemuksen perusteella vihulla on joku kiinni, J tai 8, pieni taskupari 22-77, ehkä 2 ylikorttia tyyliin KQ.

-Turn kun vihu check, chekaisin itsekin perässä. Fold equityä tuskin on kovin paljoa, ja sullakaan river harvoin tuo apuja.

-Riverin vihun betsi voi olla mitä vaan, usein kalat lyö bluffeina kädellä kuin kädellä etteivät joudu showdowniin. Sinun reissu on jees. Kun vihu tulee yli, callaisin. Toki osan ajasta vastassa voi olla T9 tai joku random slouvattu täpö, mutta suurimman osan ajasta odottaisin sieltä löytyvän kummallisesti pelatun 8x:n.

Toisaalta, voi keskustella onko riverin reraisessa sittenkään järkeä? Vihu kippaa kaikki heikot pelinsä ja voisi tulla yli vain käsillä, joilla sinä olet beat. Jos näin miettisi, call olisi varmin ratkaisu, etkä joudu tekemään hankalia päätöksiä. Tää onkin vaikeampi jako kuin voisi äkkiseltään luulla...

Voin olla väärässä, mutta tässä minun mielipiteet.

kalemiettinen

Viesti Kirjoittaja kalemiettinen » 03 Tammi 2010, 01:02

Hiace kirjoitti:Itselläni taipuisi callin puolelle. Kommentoin omia mielipiteitä myös muista kohdista, halusit tai et :)

Preflop:
-Preflop call pikkusuittarilla paistia vastaan on vähän siinä ja siinä. Paisteja vastaan toimii paremmin esim. KT-JQ-tyyppiset kädet jotka muodostaa vahvoja top paireja. OOP on aika hankala pelata pikku suittareita. Ilman osumaa joutuu foldailemaan paljon ja osumalla tai monsterivedolla on hankalampi saada rahaa pottiin. Ainakin näin olen ymmärtänyt joidenkin pokerivideoiden perusteella.
Tässä ei olla OOP vaan SB vs BB ja ite ollaan BB.
Pikkusuittarit toimii 99bb eff.deep positiosta ihan mainiosti, fisuja tietty on monenlaisia mut ite kattoisin lähinnä eff. stäkin syvyyttä kun puntaroisin että kannattaako pikkusuittareilla ja -pareilla pelailla.
Ilman osumaa on helppo foldata, osumille saadaan kyllä välillä actionia ja monsterivedoilla vihun foldikin tuottaa sklanskyja...
Hiace kirjoitti: -Turn kun vihu check, chekaisin itsekin perässä. Fold equityä tuskin on kovin paljoa, ja sullakaan river harvoin tuo apuja.
Vihu vaikuttaa weakilta kun checkaa toisen kerran ja koska meillä vähän outteja pistäisin toisen piipullisen koska tässä saadaan potti useimmiten kotiin melko halvalla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Käsihistoriat”