Tuski muuttaa tommosia käsejä bluffeiks. Eiköhän tuolla se 90% täpö tai quadsit ole.Juvi kirjoitti:Vaikee sanoo mitä sil on tossa, luultavasti heikot naulat tai kolmonen. Todnäk esittää kasia sun turn ja river checkien jälkee.
varvastoo kirjoitti:Vihun flop raise -> turn check ei kyl mun silmään esitä just mitään? Miksei vihu bettaa sitä A8 turnilla? Epätodennäköistä, että se kickerittömällä kasilla kuten 85xx olis raisennut floppia? Kyllä mä tän varmaan tsekkaisin. Jos vihu olis betannut turnilla ton potin niin silloin kippaaminen olis paljon helpompi vaihtoehto kuin nyt.
Nii eihän siellä mitään 55xx pitäis ikinä ollakaan..hyvin usein oon vaan nähny että bluffataan tollanen floppi ja sit osutaan ja ei osata lyödä ja riverillä koitetaan ottaa se virhe takasin vetämällä pottia. Sama tilanne on 33xx suhteen, jolla reissataan floppi, koska on lähes nuts ja sit jäädytään turnilla. Tää pätee mun mielestä myös kaikkiin 8xxx. Tälleen ne huonot vihut ne usein pelaa. Eri asia sitte onko kyseessä huono vihu.varvastoo kirjoitti:Ei imo jotain 55xx rangen osaks voi pistää edes pieneksi osasyyksi miksi ratkaisu olisi jokin. Kyllä mä edelleen palkitsisin vihun päättömyyslinen lahjoittamalla 37bb. Toi turnin check vaan lisää rangeen nutsien lisäksi paljon bluffejakin. Toi floppihan meni helvetin usein ohi, eli ihan potentiaalista että vihu olisi bluffannut flopilla? Luovuttaa turnilla, ja näkee että ehkä ylipari tms. olisi bluffattavissa pois joka olisi voinut maksaa flopin.
Asia on tasan tarkkaan just näin, hyvin todettu. Aivan liikaa jengi kelaa asioita sen kautta miten esim. itse olisi pelannut ko. käden: "En mä ainakaan olis tsekannut turnia jos mulla olis ollut A8". So what?eremitas kirjoitti:Tasasin väliajoin näissä tilanteissa missä vihun linessä ei oo mitään järkeä ni paljastuu nutsit, eli tässä tapauksessa 3333, 83xx, 55xx ja 85xx.
Vihu tajuu riverillä et missattiin turnin betsi ja koittaa ottaa se nyt takas potittamalla.
Vaikee näitä on pelitilanteessa kipata, kun aikaa on rajallisesti. Kyseisessä kädessä kippi on kuitenkin helpompi, kun ei voiteta kun totaali bluffit. Jos meillä olis isompi kasi, 8Kxx, 8Qxx, 8Axx, nin voitettais edes jotain joskus, muttaei sillonkaan varmaan tarpeeksi usein, jotta saatais voitollinen maksusta. Nimen omaan näillä tasoilla näissä tilanteissa ollaan huonoissa usein vaikka tuntuis kuinka sekopäiseltä lineltä.karltom kirjoitti:Vihulla oli [4c, Ac 3s 5d ] joten tosiaan tuo potitus tarkoitti juuri sita milta se naytti, outo runner runner tabo jossa turnilla tosiaan oli variveto. Oma kasihan tassa alirepattu ja naytti yliparilta ja vihun sekavan turnin vuoksi maksunappi loytyi aika helposti vaikka huonolta tuntuikin. Kai nama pitaisi vaan kipata, varsinkin PLO100 tasolla jossa vihut on suht suoraviivaisia ja vaikea nahda etta ne alkaa bettaamaan naita bluffina.