PLO100 parillinen poyta OOP

Käsihistorioita mielenkiintoisista käsistä
karltom

PLO100 parillinen poyta OOP

Viesti Kirjoittaja karltom » 13 Heinä 2011, 01:00

Jotenkin nihkea spotti:

http://www.pokerihanska.com/?h=115226063

Flopilla kait lyodaan valuena ja maksetaan ainoastaan koska reissaamalla ei saada kun huonoissa rahat sisaan. Turnin check-maksu olis varmaan standard, nyt kun hero checkaa takas ollaan tod nak hyvissa. Riverilla varmaan check alle paras ja maksetaan kaikki. Potillinen tietty mietityttaa. Mita mielipiteita?

Juvi

Re: PLO100 parillinen poyta OOP

Viesti Kirjoittaja Juvi » 13 Heinä 2011, 01:13

Vaikee sanoo mitä sil on tossa, luultavasti heikot naulat tai kolmonen. Todnäk esittää kasia sun turn ja river checkien jälkee.

overdog

Viesti Kirjoittaja overdog » 13 Heinä 2011, 01:21

90% varmuudella vihulla on 8 hyvällä kikkerillä tai jopa täpö, ellei siis vihu ole aivan sekaisin.

xtomppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xtomppa » 13 Heinä 2011, 01:49

musta tuo nyt näyttää 3333 tai a8. Jos vihu on tosi sekasin ja paisti niin saattasin maksaa ja nähdä aaxx...
jotain sellasta huomiota vihusta et yritää viedä ns liikaa potteja tai bluffaa liikaa tjtn niin call ,, muuten fold.
Viimeksi muokannut xtomppa, 13 Heinä 2011, 01:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Jingoismi

Viesti Kirjoittaja Jingoismi » 13 Heinä 2011, 01:50

Juvi kirjoitti:Vaikee sanoo mitä sil on tossa, luultavasti heikot naulat tai kolmonen. Todnäk esittää kasia sun turn ja river checkien jälkee.
Tuski muuttaa tommosia käsejä bluffeiks. Eiköhän tuolla se 90% täpö tai quadsit ole.
Ei kolmatta ilman toista

varvastoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varvastoo » 13 Heinä 2011, 02:10

Vihun flop raise -> turn check ei kyl mun silmään esitä just mitään? Miksei vihu bettaa sitä A8 turnilla? Epätodennäköistä, että se kickerittömällä kasilla kuten 85xx olis raisennut floppia? Kyllä mä tän varmaan tsekkaisin. Jos vihu olis betannut turnilla ton potin niin silloin kippaaminen olis paljon helpompi vaihtoehto kuin nyt.

xtomppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xtomppa » 13 Heinä 2011, 02:17

varvastoo kirjoitti:Vihun flop raise -> turn check ei kyl mun silmään esitä just mitään? Miksei vihu bettaa sitä A8 turnilla? Epätodennäköistä, että se kickerittömällä kasilla kuten 85xx olis raisennut floppia? Kyllä mä tän varmaan tsekkaisin. Jos vihu olis betannut turnilla ton potin niin silloin kippaaminen olis paljon helpompi vaihtoehto kuin nyt.

Joo oot oikeessä näin on, mun ei pitäis väsyneenä tänne postata mitään , kyl mä uskon et se kickerittömällä 8 vois korottaa flopin ,,, mut ei chekata turnia betsata potillista riverillä... .. Eikä usein se 33xx kään oo preflop maksu rangessa & kaikki täpöthän se bettais turnin.

dstrd

Viesti Kirjoittaja dstrd » 13 Heinä 2011, 02:30

Jotenkin niin buginen tuo line että koppaisin. Tuntus ettei jättäs isoja 8xxx lyömättä turnilla, 33xx löis kans tosi usein. Ja riverin betsize todella hämmentävä. On tarkistettava.

eremitas

Viesti Kirjoittaja eremitas » 13 Heinä 2011, 03:13

Tasasin väliajoin näissä tilanteissa missä vihun linessä ei oo mitään järkeä ni paljastuu nutsit, eli tässä tapauksessa 3333, 83xx, 55xx ja 85xx.
Vihu tajuu riverillä et missattiin turnin betsi ja koittaa ottaa se nyt takas potittamalla. Quadseille tää line sopii varsin hyvin, koska tällä tasolla 33xx pelataan aika usein noin.

Heron käsikään ei näytä kovin vahvalta tässä eli sieltä voi tulla pottia myös 8xxx:ltä, joista kyllä lähes kaikille hävitään.

Ainoat kädet jotka voitetaan on flopin totaali bluffit, joille on auennu turnilla värin/suoran vedot ja vihu on päättäny ne chekata, ja koittaa ostaa potin kun me chekataan riverikin alle.

Ite pidän todennäköisimpänä kätenä 3333, 55xx ja isoja 8xxx, koska 85xx on pakko lyödä turni. Ja 83xx ei vittu voi pelaa kukaan.

Aika tarkat sekoomisriidit ja river agro statsit pitäis olla et tän vois koppaa. Tietyt vihut pelaa parillisiin floppeihin aina kovaa ni sellanenkin tieto auttais paljon.

Mun mielestä tän voi ottaa vaan hyvien riidien perusteella, ei vakiona.

varvastoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varvastoo » 13 Heinä 2011, 03:52

Ei imo jotain 55xx rangen osaks voi pistää edes pieneksi osasyyksi miksi ratkaisu olisi jokin. Kyllä mä edelleen palkitsisin vihun päättömyyslinen lahjoittamalla 37bb. Toi turnin check vaan lisää rangeen nutsien lisäksi paljon bluffejakin. Toi floppihan meni helvetin usein ohi, eli ihan potentiaalista että vihu olisi bluffannut flopilla? Luovuttaa turnilla, ja näkee että ehkä ylipari tms. olisi bluffattavissa pois joka olisi voinut maksaa flopin.

eremitas

Viesti Kirjoittaja eremitas » 13 Heinä 2011, 05:20

varvastoo kirjoitti:Ei imo jotain 55xx rangen osaks voi pistää edes pieneksi osasyyksi miksi ratkaisu olisi jokin. Kyllä mä edelleen palkitsisin vihun päättömyyslinen lahjoittamalla 37bb. Toi turnin check vaan lisää rangeen nutsien lisäksi paljon bluffejakin. Toi floppihan meni helvetin usein ohi, eli ihan potentiaalista että vihu olisi bluffannut flopilla? Luovuttaa turnilla, ja näkee että ehkä ylipari tms. olisi bluffattavissa pois joka olisi voinut maksaa flopin.
Nii eihän siellä mitään 55xx pitäis ikinä ollakaan..hyvin usein oon vaan nähny että bluffataan tollanen floppi ja sit osutaan ja ei osata lyödä ja riverillä koitetaan ottaa se virhe takasin vetämällä pottia. Sama tilanne on 33xx suhteen, jolla reissataan floppi, koska on lähes nuts ja sit jäädytään turnilla. Tää pätee mun mielestä myös kaikkiin 8xxx. Tälleen ne huonot vihut ne usein pelaa. Eri asia sitte onko kyseessä huono vihu.

Ja miltä meijän oma käsi näyttää tässä? Oon kyllä edelleen sitä mieltä, että sielt voi pottia tulla pelkällä 8xxx:llä koska ei me olla kauheeta vahvuutta esitetty. En pitäis mitenkään ihmeellisenä jos potti tulis joltain K8JQ kädeltä..

Ei oo kyl helppo foldata, ku on niin päätön toi vihun line..mutta tässä paperilla foldaisin ainaki ite. Eri asia sitte jos olis statsit ja riidit käytössä.

overdog

Viesti Kirjoittaja overdog » 13 Heinä 2011, 11:11

eremitas kirjoitti:Tasasin väliajoin näissä tilanteissa missä vihun linessä ei oo mitään järkeä ni paljastuu nutsit, eli tässä tapauksessa 3333, 83xx, 55xx ja 85xx.
Vihu tajuu riverillä et missattiin turnin betsi ja koittaa ottaa se nyt takas potittamalla.
Asia on tasan tarkkaan just näin, hyvin todettu. Aivan liikaa jengi kelaa asioita sen kautta miten esim. itse olisi pelannut ko. käden: "En mä ainakaan olis tsekannut turnia jos mulla olis ollut A8". So what?

Jabonator

Viesti Kirjoittaja Jabonator » 13 Heinä 2011, 18:12

Erittäin bluffinhajuinen line. 3x raise parilliseen, kuivaan floppiin, checkback turn ku pelästytään vihun maksua, ja bombataan riveri ku vihu näyttää taas heikkoutta. Koppaisin aina.

karltom

Viesti Kirjoittaja karltom » 13 Heinä 2011, 18:30

Vihulla oli [4c, Ac 3s 5d ] joten tosiaan tuo potitus tarkoitti juuri sita milta se naytti, outo runner runner tabo jossa turnilla tosiaan oli variveto. Oma kasihan tassa alirepattu ja naytti yliparilta ja vihun sekavan turnin vuoksi maksunappi loytyi aika helposti vaikka huonolta tuntuikin. Kai nama pitaisi vaan kipata, varsinkin PLO100 tasolla jossa vihut on suht suoraviivaisia ja vaikea nahda etta ne alkaa bettaamaan naita bluffina.

eremitas

Viesti Kirjoittaja eremitas » 13 Heinä 2011, 20:50

karltom kirjoitti:Vihulla oli [4c, Ac 3s 5d ] joten tosiaan tuo potitus tarkoitti juuri sita milta se naytti, outo runner runner tabo jossa turnilla tosiaan oli variveto. Oma kasihan tassa alirepattu ja naytti yliparilta ja vihun sekavan turnin vuoksi maksunappi loytyi aika helposti vaikka huonolta tuntuikin. Kai nama pitaisi vaan kipata, varsinkin PLO100 tasolla jossa vihut on suht suoraviivaisia ja vaikea nahda etta ne alkaa bettaamaan naita bluffina.
Vaikee näitä on pelitilanteessa kipata, kun aikaa on rajallisesti. Kyseisessä kädessä kippi on kuitenkin helpompi, kun ei voiteta kun totaali bluffit. Jos meillä olis isompi kasi, 8Kxx, 8Qxx, 8Axx, nin voitettais edes jotain joskus, muttaei sillonkaan varmaan tarpeeksi usein, jotta saatais voitollinen maksusta. Nimen omaan näillä tasoilla näissä tilanteissa ollaan huonoissa usein vaikka tuntuis kuinka sekopäiseltä lineltä.

Jos kyseisessä tilanteessa meillä olis parempi kikkeri, K , Q, A, J, niin löiskö kukaan alle riveriä? sillon olis ainaki helpompi kippaa reissuun ja maksuja tulis varmaankin joiltain huonommilta kaseilta.

Ite näitä riverin yllättiviä potituksia aikani makselin ja ei siitä oikeen voitollista saanu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Käsihistoriat”