VCPoker $0.05/0.10 NL Hold'em Real Money, 7 pelaajaa pöydässä. Itsellä hyvä paikka buttonin takana ja rahaa toiseksi eniten pöydässä ($8.59).
Deal:
Qc Jc - reissaan $0.40:een, etupositiosta woepeteriltä re-raise $1.20:een, minkä callaan, kaikki muut foldaa.
Flop:
Ts 6h 2c - woepeter checkaa, panostan $0.40, woepeteriltä raise $1.60:een, minkä hetken miettimisen jälkeen callaan kyseisen pelaajan epämääräisen pelityylin (katsoi ja korotteli mitä tahansa millä tahansa) takia.
Turn:
Kc - woepeter panostaa $3, mietin hetken ja korotan all-inillä $5.69:een; edelleen, koska en luota kyseisen pelaajan käteen ja sain juuri avoimen suoranvedon sekä kovan värinvedon. woepeter miettii hetken ja vetää all-in.
River:
9h - woepeter näyttää kädestään Ah As, minä korjaan suorallani potin ($15.36) ja siirryn pöydän chipleaderiksi. woepeter toteaa OMG! ja poistuu pöydästä.
Pieniä summia, mutta mitä mieltä olette käden pelaamisesta? Yritin kättä pelatessa perustella jokaisen päätökseni itselle jotenkin järkevästi, mutta näin jälkikäteen ajateltuna pelityylini oli ehkä melko... edesvastuuton, vaikka lopputulos olikin suotuisa.
Kommentteja?
.pi.
Edit: Turnin $3 korotus pisti mietityttämään kyllä, mutta kyseisellä pelaajalla oli hyvin usein tapana tehdä juuri tontyylisiä vetoja jos pelissä oli yhtään blindeja enemmän rahaa. Jos kyseessä olisi ollut tiukempi pelaaja olisin varmasti kipannut turnilla. Woepeterin pelitapa olisi varmasti toiminut hyvin tightissa pöydässä, mutta mä olen toisinaan liiankin loose cannon jos en luota pelaajaan - mikä takuuvarmasti näkyy tuossa jaossa myös.