Viesti
Kirjoittaja Haazi » 07 Loka 2007, 16:45
Pari tarkennusta:
-3,6 ristillä maksu OOP ei o normaalia peliäni, vaan ajattelin osallistua (sinänsä surkea syy), koska olin varmaan pari orbitia menny foldaillen roskalla. Eli pieni variointi uskoen, että eka limppari foldaa (tehny sitä jo useasti) isompaan korotukseen. Toi flopin maksu oli myös aika optimistinen (normaalissa posit vireessä ois varmaan sekin jääny tekemättä). Ajattelin tossa implareita ja foldia turnilla, jos joutus maksaan vähänkään lisää kehittymättömään boardiin. Eli toi mun peli oli löysä, mutta joskus näitä varmaan sattuu kaikille. Niin toi vihun river-reissu oli se 10BB, eli termi ei ole mini, mutta en oikein löytänyt nopeasti oikeaa sanaa.
Ja vastaukset:
Itse kummastuin todella, kun vihu puski riverillä ton rereissun. Itse oli pelannu ton hanskan heikosti maksaen, joten ajattelin lyödä loppuun aika isosti, jotta saisin maksun vihun mahd A:ltä. Esitin siis lähinnä bustannutta suoraa tai ehkä kaksia pareja. Runner-runner värille on yleisesti aika vaikea toista laittaa. Case tais mainita tosta vihun riverin rereissun suuruudesta, että se haluais valueta omalta paremmalta kahdelta parilta.. niin se varmasti ajattelikin. Mietin tilannetta melkein ajan loppuun ja lykkäsin lopulta kaikki sisään esittäen hieman paistikasta epätoivoista bluffia potentiaaliseen väriboardiin. En vain millään uskonu, että silläkin ois osunu väri riverillä. Vihu maksoi mietinnän jälkeen ja paljasti AJ offarit eli kärkirattaat.
En tiedä oliko liian riski veto toi allin, mutta ei perkele pystyny uskomaan, jotta vihukin ois saanu värinsä valmiiksi. Okei.. itelläkin oli ehkä orastava semitiltti. En siis ala tekemään itsestäni sankaria, vaan pikemmin päinvastoin.. eli en tiedä tekisinkö saman uudestaan.
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"