Onko kukaan pelannut "super'ammattilaista" vastaan?

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
Nuolija

Re: Onko kukaan pelannut "super'ammattilaista" vastaan?

Viesti Kirjoittaja Nuolija » 03 Marras 2008, 00:13

Helppia, Nallea, Isokalaa ja Pyysaria vastaan.
Helppi o kiero kaveri, varokaa!
Nalle on fisun puoleinen, älkää varoko!
Iskokala o aika hyvä!
Pyysari o myos hyvä, hiukan tiukan oloinen!

Livessa o tullut Helppi, Nalle, Pyysari, PHIL ja Norjan kunkku vastaan.

Helppi o konservativiinen Guru.
Nalle o 100x parempi livessä.
Pyysari vetää edelleen tiukkaa.
Phil on iso suu aina vaan, mutta lienee hyva, ei kokemusta tosiasiassa.
Norjan kunkku on Guru.

jumalainen

Viesti Kirjoittaja jumalainen » 03 Marras 2008, 00:34

0,25/0,50 plo fulliin tyhjä pöytä muuttui juuri pöytiä selaillessa punaiseksi. istahdin alas kiinnostuksesta. vaikkei fulli olekaan mun juttu. pöytä täyttyi hetkessä (niin myös jonotuslista 17 jonossa).
ja kun ehdin katsoa niin gusettajahan se siinä.
istui jonku 20 min ja heitti meidän kanssa läppää . yhes vvaiheessa pyys kaikkia pöydäsä olijoita sanomaan luvun 1-100 väliltä ja kun 6 tyypiä oli arvannut niin sanoi ,että mä voitan. (olin arvannut luvun 1)
hiukan koomista kun tuli popup ikkuna missä fulltilt ilmoittaa ,että Gus Hansen on siirtänyt mun pelitilille 50$ !

sain siltä pöydässäkin vielä yhen binin kun ei kovin tiukkaa niillä panoksilla vedelly.
mietin hetken ,et paanko rahat takas ja heitän tylysti chättiin ,et pidä pennis. mut kiitin sit kuitenkin kohteliaasti.
hetken päästä tajusin ,et ois pitäny laitaa siihen chattiin -- gee thänks gus 1k !!!---
olis jengi ollu vähän äimänä :-D

69+6 sittarissa tiputin kans dmmikkelin finaalipöydässä ja tuli paitaa ja probountyä.
se noissa pro pelaajissa on mukavaa ,et niist saa aina sen turnausbinin ilman reikkiä takas jos napsuu kohille.

Pleijeri

Viesti Kirjoittaja Pleijeri » 03 Marras 2008, 01:04

David Singer osui samaan pöytään joku puol vuotta sitten Full Tiltin 0,50/1 limittipöydässä. Livenä EPT köpiksessä ei juuri supertähtiä samaan pöytään osunut vaikka supertähtiä gusettajasta ja Negreanusta lähtien olikin paikalla. Alex Kravchenko, Mark Goodwin ja Ept Prahan voittanut Arneud Mattern tais olla suurimmat nimet. Muutama tunti tuli istuttua ja vähän läppääkin heitettyä kyseisen turnauksen voittajan Tim Vancen kanssa, joka onnistui ottamaan myös lämpöä ja kiskaisemaan tavaransa suutuspäissään pitkin turnausaluetta, kun onnistuin vetämään runner-runner suoran splittiin AK vs AQ all-in tilanteessa.

Mattu

Viesti Kirjoittaja Mattu » 03 Marras 2008, 03:37

Sunday millionissa otin tänään tuplat itse Barry Greensteinilta... Ja sieltähän se Barry melko nopeesti sen jälkeen ulos tipahti... :-D

Ja nyt napsahti viel Gavin Griffinki samaan pöytään... Helppo peli, varma voitto...
Vittu kun vituttaa että pelaa itse täydellisesti mutta vittu pakka on rikattu

base002

Viesti Kirjoittaja base002 » 03 Marras 2008, 03:56

William Thorsonin kerran tiputin betssonin bounty turtsissa, Ilari veti kerran komeesti ohi musta kassun 5/5 gutarilla! :)

Ziigmund: "So sick, osuin gutarii, sorry man"

one_liner

Viesti Kirjoittaja one_liner » 03 Marras 2008, 09:59

Livenä samassa pöydässä oon vedelly ainakin Sahamiehen, Helpin ja luzakin kanssa. Pokeriurani kohokohta: lainasin sahamiehelle kilon gc 2-2 tx lol :D Sitten toki Isokala, Pyysing(it), Noose jne..

e: starsilla sit noissa sundayM tyylisissä virityksissä ainakin Greg Raymer ja Havad Khan, ei nyt pysty muistaa niin tarkkaan.
SSNL shorthanded valmennusta 75€/2h => http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 74#p392074

Nonamerr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nonamerr » 03 Marras 2008, 14:28

Annette Obsteradin (tiputin turnauksesta joskus), Scott Fischman, Allen Cunningham.. Ja monia muita ftp punasi. :-k

FedorVonBock

Viesti Kirjoittaja FedorVonBock » 04 Marras 2008, 01:51

Oon pelannu kaverin kans joka on pelannu yhen jaon Dino Dinlerin kaa :-D .Ai niin ja oon mä pelannu Mäkelän Jukan kans myös.

Triple_J

Viesti Kirjoittaja Triple_J » 04 Marras 2008, 11:38

Pelasin Cap PLO10 yhtenä päivänä, ku Kenny Tran istahti vieree. Eka se osti ittensä $10 pöytää, mut sit ku porukat alko vttuilemaa sille: "kenny u broke man hahahaa?!?", Kenny viileest latas itellee 10k ja alko cappaamaa joka pottii. Siinä sit istuin vieress $5,5...

slave to the grind

Viesti Kirjoittaja slave to the grind » 04 Marras 2008, 13:19

BeepBeepImaJeepia vastaan hu.

Näitä punasia hemmoja nyt on full tiltilla tullut turnauksissa vastaan enemmän ja vähemmän.

Fokker101

Viesti Kirjoittaja Fokker101 » 04 Marras 2008, 15:50

base002 kirjoitti:William Thorsonin kerran tiputin betssonin bounty turtsissa, Ilari veti kerran komeesti ohi musta kassun 5/5 gutarilla! :)

Ziigmund: "So sick, osuin gutarii, sorry man"
Jännä mut mulle on jääny se jako mieleen vaikken ollu osallisena.

kweli

Viesti Kirjoittaja kweli » 04 Marras 2008, 18:47

jonkun sextonin pojista tiputtanu joskus ftp turnauksesta, koskaan en mitään t-paitaa/turnauksen buy-innia siitä saanu :-k

Uunis

Viesti Kirjoittaja Uunis » 11 Maalis 2010, 18:17

Lähimpänä superammattilaista on varmaa Devilfish, tuli vedettyy EMOPissa sen kanssa samassa pöydässä. Lopulta se sitte voitti flipin mua vs ja tipuin :x.

Netissä en ainakaan muista et olisin jotain kuuluisaa vastaan pelannut.

Nippel

Viesti Kirjoittaja Nippel » 11 Maalis 2010, 18:23

FTP:llä testasin vähän Erick Lindgrenin ja Sami Kelopuron ompputaitoja. Sitten FTOPSissa parikin kertaa napsahtunut Andy Bloch samaan pöytään, ja tietty jotain randomeita red proita. Stuart Paterson veteli kerran ihan steameissä jotain 55$ turtsia ja tuli vihuista ohi joka suunnalta.

Kooname
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kooname » 11 Maalis 2010, 18:51

Nippel kirjoitti: Sitten FTOPSissa parikin kertaa napsahtunut Andy Bloch samaan pöytään, ja tietty jotain randomeita red proita. Stuart Paterson veteli kerran ihan steameissä jotain 55$ turtsia ja tuli vihuista ohi joka suunnalta.
Andy Bloch oli kerran 3 dollarin Stud turneessa, ja Stuart Paterson tuntuu pelaavan suht paljon turnauksia/päivä, tai ainakin oskus oli regannut ainakin 20 seuraavaksi alkavaan yli 20 dollarin binin donkamentsii. Kait noilla on joku kiintiö pelailla pienempiä niin me kuolevaiset voidaan sitten kertoa niistä juttua vaikka tälläsissö threadeissa :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”