Jorma Vuoksenmaa

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
mazagan

Re: Jorma Vuoksenmaa

Viesti Kirjoittaja mazagan » 06 Maalis 2009, 20:07

Vaikea kyllä uskoa, että Jorma pystyy pelaamaan ammatikseen pokeria halutessaan.
Olisko sen oikea taso 0.20/0.40- fixed?
Eihän sitä aikaakaan tuntunut olevan, joten onkohan Jorma pelannut liian vähän että tietäisi olevansa voitollinen pelaaja.
No, ainakin sen peliesitykset on ollu samanlaisia kun NL10-pelaajan.

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 06 Maalis 2009, 20:53

Jorman pelitaidoista ei ole paljon tietoa, mutta nimimerkin takaa jormaa haukkuvat ovat varmasti hienoja ihmisiä ja kovia pelaamaan pokeria.

Thainor

Viesti Kirjoittaja Thainor » 06 Maalis 2009, 20:59

En mä usko että ketään voi pelkän Pokeritähden perusteella tuomita, samalla logiikalla voitaisiin haukkua pari ammattilaista. :roll:

ducadam

Viesti Kirjoittaja ducadam » 06 Maalis 2009, 21:03

Jormaa on helppo naureskella mutta ainakin vedonlyöntipuolella olisi tässä maassa moni asia hieman eri tavalla jos mies ei olisi pioneerityötään tehnyt. Tuollakin puolella lopetellut itse todennäköisyyksien tuottamisen jo aikaa sitten mutta hienosti mies silti jaksaa olla esillä ja edustaa osa-omistamaansa yhtiötä.

Tuo käsi kyseisellä videolla ei ehkä silti ollut miehen suuruuden osoitus :lol: :lol:

mazagan

Viesti Kirjoittaja mazagan » 06 Maalis 2009, 21:47

Spilikki kirjoitti:Jorman pelitaidoista ei ole paljon tietoa, mutta nimimerkin takaa jormaa haukkuvat ovat varmasti hienoja ihmisiä ja kovia pelaamaan pokeria.
Jos mun kommenttia meinasit, niin ihan vitsi oli.
Törkeen hyvinhän Jope pelaa. :lol:

pth

Viesti Kirjoittaja pth » 06 Maalis 2009, 22:17

Ihailatava mies Jorma siinä mielessä, että tosissaan panostaa asioihin 100 lasissa.
Itse olen heti kaikki mulle nyt tyyppiä, asioihin syvällisesti paneutuminen on mulle vierasta.
En tosin usko, että Jorman tietokonepäällä pelattava pokeri tulee pitemmän päälle kannattamaan. Pokeri on vain niin paljon muuttunut, ja tulee muuttumaan, että todennäköisyyksillä ja vastaavilla ei ole, eikä tule jatkossa olemaan senkään vertaa merkitystä.
Kuten on jo huomattu suurimmissa käteispöydissä, niin parhaiten pärjää se, joka eniten uskaltaa painaa pökköä pesään. Vaikka peli jatkuisikin floppia pidemmälle, jopa riveriin asti, niin voittokäsi on yleensäkin silti pienempiin peleihin nähden heikko.
Tämä lyö tai tule lyödyksi tapa tulee kokoajan pienemmillekin tasoille. Kohta kunnon pokeria ei edes ole.

Nuolija

Viesti Kirjoittaja Nuolija » 06 Maalis 2009, 23:13

Hmm, hetkinen, siis todennäköisyyksillä ja vastaavilla ei tule olemaan merkitystä?!?!?, hmmm.
Näennäisestihän tilanne saattaa olla tuo mitä mainitsit eli lyömällä voittaa eniten.

Todellisuudessa aivottomat lyöjät katkeavat ja voittajat ovat ne jotka huomioivat nuo todennäköisyydetkin.

pth

Viesti Kirjoittaja pth » 06 Maalis 2009, 23:29

Venäläistä rulettiahan pokeri on highstakestasolla, sama tulossa muillekin tasoille.

hazedanger

Viesti Kirjoittaja hazedanger » 07 Maalis 2009, 01:20

Pitkän aikavälin tarkastelussa kyseisen herran vedonlyöntä steikannut olisi joka tapauksessa tehnyt isot rahat. Oli kyse sitten hevosista, kiekosta, futiksesta tai NFL:sta. Jos ylianalyyttinen asennoituminen kaikkeen tekemiseen jotain ärsyttää, niin so not.

Tuollainen tietämys riskienhallinnasta, varianssin ymmärryksestä, ylikertoimista ja toiminnasta vajavaisen tiedon varassa ei ole luettavissa kirjoista. 95 prosenttia tämänkin sivuston lukijoista taputti vielä kakkaa lattialla kun JV löi vetoja ulkomaille (niin, ennen internetin keksimistä) ja aihautti monille vedonlyöntitoimistoille harmaita hiuksia.

Yksittäinen turnausmenestys voidaan aina laittaa sattuman piikkiin. Menestyminen useassa turnauksessa käytännössä peräjälkeen ei taida olla enää pelkkää sattumaa. Ehkä tuolla pelityylillä ei ole jatkuvasti asiaa aivan kirkkaimpaan kärkeen, mutta tuloksen teko noilla lahjoilla ja tuolla omistautumisella on erittäin varmaa.

Jos kaupan olisi, ostaisin siivun Jormaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”