Isildur1

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
pallero68

Re: Isildur1

Viesti Kirjoittaja pallero68 » 28 Marras 2009, 11:52

Sinne vaan Simon tubeen seikkailee hakusanaks Tony G niin pitäs alkaa todisteita löytyy :). Mä en itte nyt jaksa linkitellä tänne mitään tosta Tonysta, mutta mä oon sen pari turnausta kattonu niin tolla puheellaan se kyl varmaan saa jengin sekoomaan se ei kyl koskaan oo :-# . Mut se sitä. Siellä joku näytti saaneen pienen o...un mun kirjoitus virheestä, ei muuta kun hienoa että tyydytti.

Näyttäs sille et pojat pisti pöydät kiinni vähäks aikaa, kieltämättä ollu kyl aika sairasta menoo vime viikot. Tosta Isildurin henkilöllisyydestä sen verran et fakta on se et sen henkilöllisyys selvää vasta kun se tulee ite julkisuuteen, jokaisella tuntuu olevan mielipide tällä hetellä siitä kuka Isildur on, mutta ketään ei kyllä ole vielä esittänyt mtään faktaa väitteidensä tueksi!
Isildur vaan nyt sattuu olemaan jostain syystä tällä hetkellä nettipokerin kuumin nimi.

Joku tuolla meilaili et Isildurilla käny pakka kuumana, oon tosta kyl ihan samaa mieltä. en usko et toi Isildurin rolli on kumminkaan mikään ihan muhkee, ainakaan noion isoihin peleihin. Tulee olemaan hauska reilaa noita pelejä kun Isildurin pakka kylmenee, saa nähdä miten Isildurin polla sen kestää :)

ps. taas on paljon pilkku ja piste virheitä nauti :-D

ziiliz

Viesti Kirjoittaja ziiliz » 28 Marras 2009, 12:02

Eiks isindurrr ollut jotain 6m ylhäällä ja sitten 500k miinuksella ja nyt taas 3m ylhäällä.

pientä heilahtelua ja pakka on ollut kylmä ja kuuma

orjapoika

Viesti Kirjoittaja orjapoika » 28 Marras 2009, 12:12

pallero68 kirjoitti:Sinne vaan Simon tubeen seikkailee hakusanaks Tony G niin pitäs alkaa todisteita löytyy :). Mä en itte nyt jaksa linkitellä tänne mitään tosta Tonysta, mutta mä oon sen pari turnausta kattonu niin tolla puheellaan se kyl varmaan saa jengin sekoomaan se ei kyl koskaan oo :-# . Mut se sitä. Siellä joku näytti saaneen pienen o...un mun kirjoitus virheestä, ei muuta kun hienoa että tyydytti.

Näyttäs sille et pojat pisti pöydät kiinni vähäks aikaa, kieltämättä ollu kyl aika sairasta menoo vime viikot. Tosta Isildurin henkilöllisyydestä sen verran et fakta on se et sen henkilöllisyys selvää vasta kun se tulee ite julkisuuteen, jokaisella tuntuu olevan mielipide tällä hetellä siitä kuka Isildur on, mutta ketään ei kyllä ole vielä esittänyt mtään faktaa väitteidensä tueksi!
Isildur vaan nyt sattuu olemaan jostain syystä tällä hetkellä nettipokerin kuumin nimi.

Joku tuolla meilaili et Isildurilla käny pakka kuumana, oon tosta kyl ihan samaa mieltä. en usko et toi Isildurin rolli on kumminkaan mikään ihan muhkee, ainakaan noion isoihin peleihin. Tulee olemaan hauska reilaa noita pelejä kun Isildurin pakka kylmenee, saa nähdä miten Isildurin polla sen kestää :)

ps. taas on paljon pilkku ja piste virheitä nauti :-D

Onkohan tämä kirjoitettu maisteissa? En halua päteä, mut aikas vitun huonoooo soomea.

pallero68

Viesti Kirjoittaja pallero68 » 28 Marras 2009, 12:44

Eiks isindurrr ollut jotain 6m ylhäällä ja sitten 500k miinuksella ja nyt taas 3m ylhäällä.

pientä heilahtelua ja pakka on ollut kylmä ja kuuma
Lähinnä tarkoitin että ollu viime aikoina pakka kuumana Patea vastaan :) vastaavasti Patella ei oo kyl näyttänyt toimivan mikään

aspmas

Viesti Kirjoittaja aspmas » 28 Marras 2009, 15:12

" Jamie says:
November 26, 2009 at 10:32 pm

Tony, why did you out Viktor, if he never really told the mass media he is Isildur1 ?

Tony G says:
November 27, 2009 at 4:51 am

Jamie,

I think its fair for the game. Also anything I say in my blog is not fact its just what I think. I think Viktor is great for the game and he might be the best player ever FTP will have to think about signing him if he keeps going the way he does. "

http://www.tonygpoker.com/blog/my-opini ... ldur1.html
"Mulla on tämmöset luovat suittarit" Sano paisti ja kräkkäs heron naulat Q3lla

ay_fukinow_sl

Viesti Kirjoittaja ay_fukinow_sl » 28 Marras 2009, 16:04

En usko ennenkö kuulen Viktorin omasta suusta :)

silakkasose

Viesti Kirjoittaja silakkasose » 28 Marras 2009, 17:10

No missäs tää Viktoooria pelaa muuten(nick sivustot?) ja miten menestyny, ei jaksa tonkia nettiä? :)
Cant get lucky all the time .. but you can be smart every day.

You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war.
Napoleon Bonaparte

ay_fukinow_sl

Viesti Kirjoittaja ay_fukinow_sl » 28 Marras 2009, 17:36

silakkasose kirjoitti:No missäs tää Viktoooria pelaa muuten(nick sivustot?) ja miten menestyny, ei jaksa tonkia nettiä? :)
Ainoa mitä tiedän on B2B network (Entraction):

Zebul_ON

Ei ole kyllä näkynyt pitkään aikaan, että oisko se pelannut sitten tuolla FTP:llä :-k

DRooPAce

Viesti Kirjoittaja DRooPAce » 28 Marras 2009, 17:41

Mitäs se isi pelaa vaan 50/100 NL Fullflushia vastaan eikä ees oota isommis pöydis, poikki?

Edit: Kuva

Ihan selvä isildur tossa kuvassa, kattokaa nyt vaikka tota paitaa :-D

Gratz

Viesti Kirjoittaja Gratz » 02 Joulu 2009, 14:13

http://www.highstakesdb.com/1350-isildu ... m-hit.aspx
Mahtaa Durrrria vituttaa tällä hetkellä. Hirveet kuopat NLHU:ssa Isilia vastaan ja sit se aasi donkkaa rahat muille PLO:ssa.

Pitcane

Viesti Kirjoittaja Pitcane » 02 Joulu 2009, 17:22

silakkasose kirjoitti:No missäs tää Viktoooria pelaa muuten(nick sivustot?) ja miten menestyny, ei jaksa tonkia nettiä? :)
Blom90 Ipokerilla. Menestys ollut ilmeisesti aikamoista vuoristorataa.

DRooPAce

Viesti Kirjoittaja DRooPAce » 02 Joulu 2009, 18:51

Pitcane kirjoitti:
Oisko ollu Observer24 FullTiltin chatissa ku sano, että veti siellä 2kk:ssa jonku 1,8M. Ja sano myös, että on bustannu sen tilin joskus myös siellä.

Mascali

Viesti Kirjoittaja Mascali » 02 Joulu 2009, 19:03

DRooPAce kirjoitti:
Pitcane kirjoitti:
Oisko ollu Observer24 FullTiltin chatissa ku sano, että veti siellä 2kk:ssa jonku 1,8M. Ja sano myös, että on bustannu sen tilin joskus myös siellä.
I-pokerin taatusti kovin harja TheItalianStyle on kaverin uusi nicki siellä. Siis Blomin.

Miekone

Viesti Kirjoittaja Miekone » 02 Joulu 2009, 20:07

2kk ei pidä paikkaansa, totuus on 2 viikkoa, itse seurasin tapahtusarjaa enemmän tai vähemmän alusta asti. 3k rollilla hilas ittesä 2 megaan 2 viikossa.
"Eikä tämän tyyppisessä pokerissa heilahdella 10 000 euroa plussalta miinukselle PÄIVÄSSÄ, toteaa eräs."

KettuQ

Viesti Kirjoittaja KettuQ » 02 Joulu 2009, 22:05

Vieläkö se poika pelailee tuolla? Voittonsa on ainannin kuopannut 8-[
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”