Jeff Sarwer

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
MissTilt

Re: Jeff Sarwer

Viesti Kirjoittaja MissTilt » 23 Marras 2009, 16:35

Kiitos! Tein paljon työtä tuon jutun parissa, mutta olen erittäin iloinen siitä, että sain sen kirjoittaa.
mascali kirjoitti:Kiitos Teresa loistavasta artikkelista. Sai minut hieman miettimään omia taustoja ja sitä, kuinka onnellinen olen kun olen pelannut korttini oikein vaikka aivan kaikkia kortteja ei minullekaan jaettu nuorena. Koskettava ja hyvä kirjoitus.

PeIoton

Viesti Kirjoittaja PeIoton » 27 Marras 2009, 09:26

Vetääks herra Jeff tän Ljublianan EMOP:in ? :-s

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 27 Marras 2009, 10:22

PeIoton kirjoitti:Vetääks herra Jeff tän Ljublianan EMOP:in ? :-s
Justiinsa eilen juttelin Teresan kanssa EMOP-jutuista ja samassa oli puhetta että hän on c4A:in sponssipelaaja, joten EPT:n ohella hänen on pakkokin vetää myös nämä turnaukset.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

Fickle

Viesti Kirjoittaja Fickle » 29 Marras 2009, 07:56

hardluck kirjoitti:
PeIoton kirjoitti:Vetääks herra Jeff tän Ljublianan EMOP:in ? :-s
Justiinsa eilen juttelin Teresan kanssa EMOP-jutuista ja samassa oli puhetta että hän on c4A:in sponssipelaaja, joten EPT:n ohella hänen on pakkokin vetää myös nämä turnaukset.
Pitää paikkansa.

Jeff omien sanojensa mukaan murskas pöytänsä - jälleen. Juteltiin tauolla siinä vaiheessa, kun hänellä oli 55k, blinditasoa en muista, mutta erittäin alkuleveleillä. Sitte tuli se QQ v KK setup jotain maniacia vastaan tms. ja iso osa meni siihen.

Myöhemmin Interpolin kanssa jututettiin Jeffiä ja kysyttiin Jeffiltä kommenttia näistä Shaun Deepin ym. kommenteista ja onko tietoinen 2+2 foorumilla aiheuttamastaan vilkkaasta keskustelusta sekä mielipidettään siitä, onko hänen kaltaisilla neroilla minkälainen etu pokerissa. Jeff otti nöyrän asenteen enkä muista mitä se ny sano, Miikalla vissiin paremmat muistikuvat :lol:

Sen muistan, että hän uskoi kokemuksen olevan lahjakkuutta tärkeämpää. Voidaan vaan odottaa, mitä tämä ihmemies vielä pokerin saralla saa aikaan, jos siihen tosissaan aikoo panostaa. Välillä vähän muut jutut vie keskittymisen :-' :-D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”