Phil Hellmuth

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
BustUout

Phil Hellmuth

Viesti Kirjoittaja BustUout » 26 Marras 2010, 19:14

tämä oli niin upeeta keskustelua että jatketaan tällä threadilla jos löytyy keskustelua!
Viimeksi muokannut BustUout, 27 Marras 2010, 14:40. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

card-paladin

Re: Phil Hellmuth

Viesti Kirjoittaja card-paladin » 26 Marras 2010, 19:39

Phil Hellmuth on legenda.
Olen kanisteri täynnä grindausmotivaatiota!

kookax

Viesti Kirjoittaja kookax » 26 Marras 2010, 21:16

Philmuth on kuitenkin jotenkin hyväntahtoinen persoona vaikka se aina vinettääkin. Siis kun joistain pokeripersoonista tulee sellainen olo, että toi on täys paska ihmisenä, niin Hellmuthista ei sellaista kuvaa saa. Jos Hellmuthin kanssa istuisi samassa pokeripöydässä, niin tuskin olisi paskat housussa minkään pokerin ulkopuolisen asian suhteen. Hän vain kuvittelee olevansa maailman paras ja kaikenlaiset suuruudenharhat ovat huvittavia jos pokerilla on aikoinaan koitettu paikata olematonta itsetuntoa.

netbet

Viesti Kirjoittaja netbet » 26 Marras 2010, 21:38

Tekisi niin mieli taas kirjoittaa pari lausetta ketjun avaajasta mutta niin väsynyt ettei jaksa...Mielenkiintoisen videopätkän löysit,kerro toki oma analyysisi jaon kulusta ja perusteet miksi Hellmuthin pitäisi puskea tässä,ja mitä näet hänen tekevän tässä väärin.Muutenhan tää videopätkäsi ja etenkin sinä olet jälleen todistanut että oot yhtä hyödyllinen täällä kuin kilo paskaa.

Ja mitä vitun hyötyä tälläsella ketjulla on?Jengi pääsee dissaamaan maailman parasta turnauspelaajaa ja postaamaan videoita joissa Hellmuth vähän kikkailee.Jumalauta modet nyt hereillä ja lukkoon tälläiset tyhjänpäiväiset ketjut,jos min viestit on teidän mielestä offtopiccia ja kirjoitusasu lapsellista ja poistatte sellaiset kommenttini,niin yhtälailla tälläiset ketjut pitää lukita instana.Ei kerrassaan mitään hyötyä,non of it.

Nikozh

Viesti Kirjoittaja Nikozh » 26 Marras 2010, 21:54

Eihän Philiä tossa jaossa voi MITENKÄÄN puolustella, mut tarvitseeko edes? Haluisin että Bustout esittelee mulle pelaajan JOKA EI IKINÄ TEE VIRHEITÄ tai jolta EI IKINÄ TULE AIVOPIERUJA.

Itse Hellmuthin tasoon maailman huippujen joukossa en ota kantaa, kun en herraa kummemmin ole seurannut.

netbet

Viesti Kirjoittaja netbet » 26 Marras 2010, 22:32

Ei voikkaan puollustella,huonostihan se tuon veti,mutta eipä mulla cheeseburger-tason pelaajana ole kauheasti varaa arvostella kaverin peliä tässä eikä ole kovin monella muullakaan i think.Varmasti oli syynsä kippiin joka nyt tietenkin hoolikorttien ollessa katsojien tiedossa on niin taivaallisen helppoa jeesustella kaverin peliä tässä(kin).

Mulle vaan ei aukene vieläkään se mikä oli bustUoutin tarkoituksena tämän ketjun ja etenkin typerän videon postaamisessa?Siis ihan väkisin haet riitaa tällä,en mä muuta syytäkään keksi.Aika heikoilla hangilla sä tunnut olevan atm,jos nyt ei päivän sisältöösi muuta kuulu kuin tälläinen turhuus.Jos olisit jotain analyysiä heittänyt jaosta niin okei,mutta pelkkä videon postaaminen ja takas kellariin grindaa nl10 imo ihan vitun tyhmä muuvi.

Enpä mä tähän ketjuun taida jatkossa mitään kommentoidakkaan,toivottavasti modet ajantasalla ja lukitsevat ketjun,ja jos sama riidanhakuisuus jatkuu niin bannatkaa tuo BustUOut tai hankkikaa sille apua,tuntuu kaveri olevan nyt tuen tarpeessa.

nuQ---

Nikozh

Viesti Kirjoittaja Nikozh » 26 Marras 2010, 22:48

Siis toi nyt on kippi josta ei mikään aspekti pöydässä tee hyvää tai edea marginaalista. Yksinkertasesti ton AQ jampan avausrange (napilta? en jaksa tarkistaa) ei oo niin tiukka et Phil vois edes harkita kippiä. Kai se tossa haki vaan huomiota, yritti väkisin löytää jotain spottia jossa tehä TV:n sairas kippi, sekos ajatuksissaan ja alko uskomaan et avaajalla on oikeesti AA/KK tms. Vaikee sanoo.

Totta kai Philistä voi keskustella, mutta kuten jo tuolla uutisketjussa totesin, mun mielestä micropelaajien on aika absurdia haukkua Philiä paskaksi muutamien televisoitujen sessareiden perusteella, joissa vastapelaajat ovat olleet maailman huippuja.

RaakaRiku

Viesti Kirjoittaja RaakaRiku » 27 Marras 2010, 01:02

Reissu tuli cutoff ja kommentaattori totesi, että se oli sen pelaajan 2. reissu koko illan aikana. Phil oletti ihan aiheellisesti, että minimissään AK vastassa, hyvin mahdollisesti AA/KK. Noin tiukalla vihulla ei oikeestaan jää muuta rangeen, ehkä JJ ja nyt tuo AQs. Ei siis mikään herkkutilanne QQ kädessä kuitenkaan, vaikka äkisti siltä näyttäisi. 15BB pino on aika hankalan kokoinen moneen tilanteeseen. Ei halunnu kokeilla, oli ehkä fiilis että tulee parempi sauma ottaa merkit.

Itse olisin puskenu instana, mutta toisaalta minulla ei ole kymmentä WSOP ranneketta.

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » 27 Marras 2010, 10:31

tein ketjun koska muistakin tunnetuista pelaajista on ketju, JA joku taisi pyytää tätä ketjua aiemmin.

ja videon tarkoitus oli olla keskustelunavaaja.
Totta kai Philistä voi keskustella, mutta kuten jo tuolla uutisketjussa totesin, mun mielestä micropelaajien on aika absurdia haukkua Philiä paskaksi muutamien televisoitujen sessareiden perusteella, joissa vastapelaajat ovat olleet maailman huippuja
käytätkö taas argumenttina minua kun et muuta keksi? lueppa threadin nimi uudelleen, netbet myös. threadin nimi on phil hellmuth, ei bustuout.

ois mielenkiintoista kuulla muiden MIELIPITEITÄ, koska hellmuth herättää aika paljo erilaisia tunteita katsojissa.

ja sain hyvät aamunaurut nikohzin ja netbetin kommenteista

tpsjyraa

Viesti Kirjoittaja tpsjyraa » 27 Marras 2010, 10:42

RaakaRiku kirjoitti:Reissu tuli cutoff ja kommentaattori totesi, että se oli sen pelaajan 2. reissu koko illan aikana. Phil oletti ihan aiheellisesti, että minimissään AK vastassa, hyvin mahdollisesti AA/KK. Noin tiukalla vihulla ei oikeestaan jää muuta rangeen, ehkä JJ ja nyt tuo AQs. Ei siis mikään herkkutilanne QQ kädessä kuitenkaan, vaikka äkisti siltä näyttäisi. 15BB pino on aika hankalan kokoinen moneen tilanteeseen. Ei halunnu kokeilla, oli ehkä fiilis että tulee parempi sauma ottaa merkit.

Itse olisin puskenu instana, mutta toisaalta minulla ei ole kymmentä WSOP ranneketta.
mieti ny, open-foldaisko cutoffista toi tiukka pelaaja sitten kympit instana, tai ees kasit?

mutta philin kippi ei ees perustunu tähän että mitä se reissais. phil vaan pystyy laittaa vihun YKSITTÄISELLE KÄDELLLE. SIIHEN EI MONI MEISTÄ PYSTY. OU JEE!

tästä tekstistä huolimatta phil hellmuth on IMO hyvä pelaaja ja hyväksi pokerille.

netbet

Viesti Kirjoittaja netbet » 27 Marras 2010, 10:58

Voi helvetti sentään,miksi pitää heti aamusta ottaa alkulömmöt tälläistä lukemalla...tyhmä minä
tein ketjun koska muistakin tunnetuista pelaajista on ketju, JA joku taisi pyytää tätä ketjua aiemmin.
Joo,taisin pyytää sillä oletuksella että ketjuun saataisiin järkevää keskustelua kaverista ja sen pelifilosifiasta.This far,ketjuun ei ole ilmestynyt kuin tyhjänpäinen video,pari hassua kommenttia Philista ja sitten tätä sun tyypillistä sössönsössön-shittiä.Nikozh sekä RaakaRiku sensijaan antoi ketjulle hieman riidivalueta,hyvät kommentit.

Mutta jos tälle linjalle lähdettäisiin,voisin minäkin muuteman videon Hellmuthista postata.löytynee mm 11 kappaletta pätkiä joissa kaveri juhlii WSOP-voittoa.Löytyypä sellainenki missä hän juhlii HU Championship-mestaruutta.Löydänpä jopa sellaisen jossa hän high stakes pokerissa pelaa Matusowin KK:n ulos 27o:lla.Eikä voi unohtaa kuinka hän ansoitti Durrin HU championshipissa 3. jaossa AA:lla ja sai pojan puskemaan 60xBB Deep TT:lla (durr veti ohi turnilla).

Mutta enpä mä näe mitä hyötyä tästä olisi kenellekkään.

Tätä jakoa ja sen edeltänyttä peliä en tarkkaalleen muista mutta on sellainen muistikuva,ettei mennyt montakaan jakoa kun Hellmuth oli jo turnauksen kärkisijoilla,toisinsanoen löysi ne paremmat spotit puskea kuin tämä joka tuon kipin perustana nyt luultavasti olikin.Vihuhan oli sieltä FTP lotosta tuonne päässyt,ja vetänyt jännäkakat housuissa supertiukkaa,vasta 2. avaus koko pelin aikana.Okei,kaverin korotusrange nyt ei ihan KK/AA rajoitu,mutta Hellmuthin PUSKIESSA tätä supertiukkaa jamppaa vastaan hän uskoo ja minä uskon että maksu tulee vain JJ+ ja AKs (ehkä AKo),tätä rangea vastaan Hellmuth on 42-58 takana.Nyt sen pidempia laskukaavoja en jaksa tehdä,mutta tuotto/riskisuhde kun lasketaan Hellmuthin puskiessa+vihun kipatessa ja Hellmuthin puskiessa+vihun maksaessa saadaan karkea arvio onko peli pelimerkkien kannalta odotusarvolta positiivinen.15xBB stack ei ole suinkaan toivoton,etenkin kun omaa edgen muihin taitojen osalta

netbet

Viesti Kirjoittaja netbet » 27 Marras 2010, 11:06

mieti ny, open-foldaisko cutoffista toi tiukka pelaaja sitten kympit instana, tai ees kasit?
Aiemman pelinsä perusteella luultavasti kyllä,tai ainakin hyvin pitkään pähkäilisi.Peliä on mennyt jo niin monta jakoa ja kun kaveri avaa vasta 2. kerran koko pelin aikana,paha Hellmuthin on uskoa että puskiessa ja saadessa maksun oltaisiin hyvässä hapessa.
mutta philin kippi ei ees perustunu tähän että mitä se reissais. phil vaan pystyy laittaa vihun YKSITTÄISELLE KÄDELLLE. SIIHEN EI MONI MEISTÄ PYSTY. OU JEE!
Väärin.Philin kippi perustui siihen että se uskoi saavansa paremmassa tilantessa/paremmissa spoteissa merkit keskelle kuin tämä.Vittu näitä ``joo phil uskoo että sillä on vain AA ei se osaa´´ kommentteja,ootteko oikeesti näin tyhmiä vai mikä?
tästä tekstistä huolimatta phil hellmuth on IMO hyvä pelaaja ja hyväksi pokerille
Tämän komppaan.Turnauspokerissa edelleen 1.nimi,ei ne taidot minnekkään sieltä ole kadonnut eikä katoa.Nyt vaan niin paljon muita bisneksiä ettei sitä kiinnosta kaikenmaailman lottoja enää tahkota

Nikozh

Viesti Kirjoittaja Nikozh » 27 Marras 2010, 11:40

netbet kirjoitti:
Aiemman pelinsä perusteella luultavasti kyllä,tai ainakin hyvin pitkään pähkäilisi.Peliä on mennyt jo niin monta jakoa ja kun kaveri avaa vasta 2. kerran koko pelin aikana,paha Hellmuthin on uskoa että puskiessa ja saadessa maksun oltaisiin hyvässä hapessa.
Faktahan on, että liveammattilaiset ei varianssia käsitä, mutta luulis Hellmuthin tossa nyt kuitenki tajuavan että livepokassa käsiä tulee ~30/h(?). Kuitenkin naurettavan pieni määrä verrattaen mitä me nettipelaajat saadaa tunnissa. Näinpä vaikka tossa olisi pelattu 10h yhtä soittoa, ei olis mitenkään tavatonta et 300 kädessä Vihu sais vaan 2 avauskelposta hanskaa vaikka sen avausrange oliski vaikka 88+, AJ+, KQ tms silti naurettavan tiukkaa.

Swifters

Viesti Kirjoittaja Swifters » 27 Marras 2010, 13:41

Jos katsotte tuon sittarin kokonaan, niin huomaatte, että toi amatööri ei saanut hyviä käsiä juuri lainkaan. Toi AQs tais olla paras.
Philin kippi perustui siihen että se uskoi saavansa paremmassa tilantessa/paremmissa spoteissa merkit keskelle kuin tämä
Tämä ajattelutapa turnauksissa on todella huono. Jos sinulla on +EV spotti, (niin kuin pusku QQ:lla olisi) ne pitää ottaa, koska myöhemmin sellaista ei välttämättä tule.

LOL @ Nikozh and Netbet #-o

netbet

Viesti Kirjoittaja netbet » 27 Marras 2010, 14:01

Tämä ajattelutapa turnauksissa on todella huono. Jos sinulla on +EV spotti, (niin kuin pusku QQ:lla olisi) ne pitää ottaa, koska myöhemmin sellaista ei välttämättä tule.
Millä tapaa tämä ajattelutapa on huono?Eli jos esimerkiksi 50d turnauksessa saat BB:n 44 ja SB puskee sanoen että on ATs,olet valmis ottamaan heti gablen koko stakillasi 50,5-49,5 johdossa OLETTAEN,että tiedät saavasi taitoedgen takia parempiakin tilanteita tulevaisuudessa?

perustele vähän syvällisemmin äläkä postaa tälläisiä semionelinereita joissa ei ole mitään järkeä.Näytä ja kerro mulle ihan konkreettisesti millä laskukaavalla/perusteilla saat tässä kädessä QQ:lla puskemisen odotusarvolta positiivisen?niin kauan kunnes joku tämän ihan matemaattisesti(kin) todistaa,on aivan turhaa sanoa että kippi oli karmea virhe.piste

modet lukitkaa koko ketju koska Hellmuthista puhuttaessa jutut kääntyy aina siihen miten paisti kaveri on.

edit:
Jos katsotte tuon sittarin kokonaan, niin huomaatte, että toi amatööri ei saanut hyviä käsiä juuri lainkaan. Toi AQs tais olla paras.
Ja millä tapaa tämä seikka liittyy käden kulkuun tai ylipäätänsä mitenkään tähän jakoon?Eihän hellmuth sitä voi tietää mitä käsia kaveri on saanut,herranjumala?Kyllä se niitä käsiä sai ihan siinä missä muutkin,kommentaattorikin moittivat kaveria aivan liian weakiksi etenkin tällä strukturilla pelattaessa.Tiedä sitten mikä sun käsitys on ``hyvistä käsistä´´,KK tai AA ja muut semipelattavia?
Viimeksi muokannut netbet, 27 Marras 2010, 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”