Paras 2000-luvun WSOP main event voittaja?

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
Vanssi

Viesti Kirjoittaja Vanssi » 26 Joulu 2006, 12:14

Hachemin nostaisin kyl ykköseksi. Aika hienosti vaa pelas ft:s shorttina.

Iskariot

Viesti Kirjoittaja Iskariot » 04 Tammi 2007, 22:20

Reimeri taitaa olla oma suosikkini, tosin Fergusoniakin arvostan pelaajana, hänet rankkaan ehkä kakkoseksi tällä listalla. Itse en ole nähnyt sitä ku Mortensen voitti, joten hänet olen jättänyt laskuista poies. Raymer pelas hyvin jo voittamassaan main eventissä, mut on vielä sen lisäksi pelannu mahtavasti sen jälkeen, jotenki vaan tykkään siitä. Jamie Goldista kuulemani juttu aiheuttaa mussa vähän erikoisia tuntemuksia. Koska kukaan ei kehu sitä, ei sillä että se mitään erikoista olis tehnykkään, mut sillä vaan kävi kortti, ja se pelas ne oikein. Ja sit kaikki itkee siitä ku sen piti mennä voittamaan. Jengi tuntuu myös unohtavan sen, ettei kukaan voita main eventtiä vetämättä kertaakaan vastustajasta ohi, eli tuuri joka ikisellä voittajalla on mukana. Ja olipa voittaja ollu kuka tahansa ei-pro, samanlainen valitus olis käyny siitäki. Gold ei kuitenkaan mikään superior pelaajana mun mielest ollu, jää näistä kahesta ekasta jälkeen, mut sit onki jo tasasta. Hachem ehkä siihen väliin.

mangusti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mangusti » 05 Tammi 2007, 00:01

Hachem

byyg

Viesti Kirjoittaja byyg » 30 Tammi 2007, 21:22

mangusti kirjoitti:Hachem

Ariman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ariman » 31 Tammi 2007, 00:07

Hachem ehdottomasti

ASDROFL

Viesti Kirjoittaja ASDROFL » 31 Tammi 2007, 01:41

Jamie "32o" Gold tietenki.
ROFL!

blue blazer

Viesti Kirjoittaja blue blazer » 05 Helmi 2007, 01:09

1.Hachem
2.Ferguson
3.Raymer
4.Mortensen
5.Moneymaker
6.Gold
7.Varkonyi

Timo20

Viesti Kirjoittaja Timo20 » 18 Helmi 2007, 19:49

1. Hachem
2. Ferguson
3. Mortensen
4. Raymer
5. Moneymaker
6. Varkonyi

Hachem on loistava. Ferguson selvä 2. Mortensenistä en pidä, mutta yllättävän hyvin menestynyt kuitenkin. Raymer jäi neloseks. Hännillä Moneymaker ja Varkonyi.

Goldi ei päässy listalle. :D

mazagan

Viesti Kirjoittaja mazagan » 19 Helmi 2007, 01:11

Jamie tietenkin, tästä nyt ei kovin moni ole samaa mieltä, mutta olihan se hupaisaa miten Jamie puhui vastustajat maksamaan tai kippaamaan kertomalla oikeasti mitä sillä oli.
Ehkä Hachem voitti tittelin vähiten paisteilemalla kun muut, Fergusoninkin voitto oli ihan täyttä tuuria kun viimesessä jaossa sillä oli A9 ja Cloutierilla AQ.

Edit: Onko Raymer voittanut mitään missään muussa kisassa kun WSOP:ssa ?
Ei ainkaan ole näkynyt niissä mitä mä oon kattonut ja niitä on paljon.

JapaJ

Viesti Kirjoittaja JapaJ » 19 Helmi 2007, 03:07

mazagan kirjoitti:
Edit: Onko Raymer voittanut mitään missään muussa kisassa kun WSOP:ssa ?
Ei ainkaan ole näkynyt niissä mitä mä oon kattonut ja niitä on paljon.
En minäkään. Tosin onhan se kommentaattorina noissa EPT turneissa, ainaki mikä nyt tuli tuo uusin oliko se Barcelona. On muuten tosi hyvä kommentaattori! Oli mielenkiintonen ku ne yhes vaiheessa peitti BB:in kortit ku Ivey oli sb ja sitte Raymer arvaili mitä BB:illa on. Raymer sano että näyttää siltä että big blindilla vois olla vaikka 5-high, olihan sillä =D>
It's gonna be legen-

satanofblack

Viesti Kirjoittaja satanofblack » 19 Helmi 2007, 03:21

mazagan kirjoitti:Edit: Onko Raymer voittanut mitään missään muussa kisassa kun WSOP:ssa ?
http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=7955

Kahdeskymmenesviides heti seuraavan vuoden (2005) main eventissä on mielestäni kova suoritus.

mazagan

Viesti Kirjoittaja mazagan » 19 Helmi 2007, 03:57

satanofblack kirjoitti:
mazagan kirjoitti:Edit: Onko Raymer voittanut mitään missään muussa kisassa kun WSOP:ssa ?
http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=7955

Kahdeskymmenesviides heti seuraavan vuoden (2005) main eventissä on mielestäni kova suoritus.
No mikä ettei, sattaa olla, etten minäkään pystyis parempaan. :yes:

Timo20

Viesti Kirjoittaja Timo20 » 19 Helmi 2007, 19:54

mazagan kirjoitti:Jamie tietenkin, tästä nyt ei kovin moni ole samaa mieltä, mutta olihan se hupaisaa miten Jamie puhui vastustajat maksamaan tai kippaamaan kertomalla oikeasti mitä sillä oli.
No onhan se hyvä suoritus voittaa turnaus missä on melkee 10 000 pelaajaa.
MUTTA kyllähän sillä kävi kortti niin vitun hyvin ja AINA kun Goldilla oli käsi niin jollakin oli vähän huonompi.
Kyllä aika moni tämänkin foorumin pelaajista saisi vihun all in kun itellä QQ ja vihulla JJ.
Ja Golista ei kyllä vedetty ohi. No okei jos oikein muistan niin ehkä kerran.
Ja voin lyödä isommastakin summasta vetoa, että Gold floppasi kaikista eniten nutseja koko turnauksessa.

Ja tuista miten Gold puhui vastustajat maksamaan:
En tajua miksi kaikki aina maksoi Goldille, vaikka se itsekkin sanoi tai ainakin paljasti mitä sillä oli. Ja ainahn sillä oli vähän parempaa kuin muilla. :?

Ja olihan tolla Raymerillä aika paljon nuita voittoja [ei tosin mitään isoja(muitakuin WSOP)].
Mutta mitä Gold on voittanut (muuta kuin tuo WSOP)?

TBone

Viesti Kirjoittaja TBone » 10 Maalis 2007, 21:34

Ihan pokeria se Chris Moneymaker näytti Poker After Darkissa pelaavan. Parturin tarpeessa tosin näytti mies olevan ...

Qmi

Viesti Kirjoittaja Qmi » 11 Maalis 2007, 01:53

Nojaa, itse tykkää Goldin pelistä kyllä... En tosin nähny kun sen finaalipöydän siitä wsop:stä.
Eihän se hänen vika ole jos on onnekas kaveri :) Ja muistaakseni se ei kyllä kovin useesti vedelly ohi ainakaan mitä itse näin silloin.

Ferguson varmaan ihan hyvä pelaaja, mut ei se kyl kovin yleisöystävällinen pelaajana ole. Istuu tuppisuuna ja miettii aina ihan kerpeleen kauan kun on sillä on actioni. Tän takia tykkään just Negreanun tyyppisistä pelaajista enemmän, kaveri osaa *ttuilla asiallisesti jne... toisin kun esim. Matusow millä välillä karkaa homma käsistä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”