ziigmund ja ugadabugada

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
HerrDoktor
Viesti:

Re: ziigmund ja ugadabugada

Viesti Kirjoittaja HerrDoktor » 16 Kesä 2010, 14:41

Timce kirjoitti:Mä en tule koskaan kasvamaan tohon suomalaiseen hollaballailuun, missä persaukiset Suomi-Räpäyttäjät esittää olevansa jotain pleijereitä.
Jep. Onneks jotkut sentään on räppäilly vähän totuudenmukasemminkin, vrt. vaikka Taakibörstan PA 2001..

Timce

Viesti Kirjoittaja Timce » 16 Kesä 2010, 14:45

HerrDoktor kirjoitti:Jep. Onneks jotkut sentään on räppäilly vähän totuudenmukasemminkin, vrt. vaikka Taakibörstan PA 2001..
Jep, siinä on kyllä asiallinen lössi ja huumorimielellä lähdetty liikkeelle. Videotkin aivan loistavia.

Kingfish

Viesti Kirjoittaja Kingfish » 16 Kesä 2010, 15:38

Timce kirjoitti:
HerrDoktor kirjoitti:Jep. Onneks jotkut sentään on räppäilly vähän totuudenmukasemminkin, vrt. vaikka Taakibörstan PA 2001..
Jep, siinä on kyllä asiallinen lössi ja huumorimielellä lähdetty liikkeelle. Videotkin aivan loistavia.
Nää Fintelligenssit, Uniikit ym. Rähinä Recordsin viritelmät on täyttä paskaa, eikä liity mitenkään oikeeseen rehtiin räpäyttelyyn. Eihän näitä "poikia" voi edes verrata oikeisiin rehteihin räpäyttäjiin, kuten Taakibörstan Koposeen, Davoon, Kehäkettuun, vielä kun laitetaan rinnalla Jontti&Shaka, KGB, Allu ja Stepa yms. joiden huonoimmissakin pätkissä ja seteissä on enemmän munaa, kuin yhdellekään Rähinä Recordinsin pojalla koskaan on tai tulee koskaan olemaan, niin koko Rähinä Recordisin tuotannon voi mun mielestä julistaa yhtä tarpeelliseksi kuin Johanna Tukiaisen laulannan.

Rähinä Records tietoisesti panostaa 12wee lippalakkien ja teinipillujen miellyttämiseen, tekee just tällästä ihquu matskuu, ollaan julkkiksia, on autoo ja kuvaa Seiskan kannessa jne. Eihän se väärin tietysti ole jos joku haluaa ottaa teineiltä rahat pois paskalla "ballailulla", mutta oikein räpin kanssa tällä ei oo mitään tekemistä.

Jos Ziigmund kerta on läppä mielellä ollu liikkellä, niin olis tehny sen edes tyylillä. Nissan Cherry alle, Puukko-Allu apparin paikalle, kommandopipot päähän, nokka kohti Nordeaa ja parit tiukat setit poikki menosta, niin olis ollu paljo parempi, ei tällänen jenkkiläinen julkkis jaarittelu oikein sovi Suomeen, vittu Ferrari ja kaikkee.

ylad

Viesti Kirjoittaja ylad » 16 Kesä 2010, 15:51

HerrDoktor kirjoitti:]

Mua hämmens tossa vähän, että keskimmäinen jamppa veti vielä huomattavasti nolommin...
this

Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic » 16 Kesä 2010, 16:00

Kingfish kirjoitti:
Timce kirjoitti:
Nää Fintelligenssit, Uniikit ym. Rähinä Recordsin viritelmät on täyttä paskaa, eikä liity mitenkään oikeeseen rehtiin räpäyttelyyn. Eihän näitä "poikia" voi edes verrata oikeisiin rehteihin räpäyttäjiin, kuten Taakibörstan Koposeen, Davoon, Kehäkettuun, vielä kun laitetaan rinnalla Jontti&Shaka, KGB, Allu ja Stepa yms. joiden huonoimmissakin pätkissä ja seteissä on enemmän munaa, kuin yhdellekään Rähinä Recordinsin pojalla koskaan on tai tulee koskaan olemaan, niin koko Rähinä Recordisin tuotannon voi mun mielestä julistaa yhtä tarpeelliseksi kuin Johanna Tukiaisen laulannan.

Rähinä Records tietoisesti panostaa 12wee lippalakkien ja teinipillujen miellyttämiseen, tekee just tällästä ihquu matskuu, ollaan julkkiksia, on autoo ja kuvaa Seiskan kannessa jne. Eihän se väärin tietysti ole jos joku haluaa ottaa teineiltä rahat pois paskalla "ballailulla", mutta oikein räpin kanssa tällä ei oo mitään tekemistä.

Jos Ziigmund kerta on läppä mielellä ollu liikkellä, niin olis tehny sen edes tyylillä. Nissan Cherry alle, Puukko-Allu apparin paikalle, kommandopipot päähän, nokka kohti Nordeaa ja parit tiukat setit poikki menosta, niin olis ollu paljo parempi, ei tällänen jenkkiläinen julkkis jaarittelu oikein sovi Suomeen, vittu Ferrari ja kaikkee.
Yritäs nyt rauhoittua vähäsen. Uniikkihan sanoi että video pistettiin tarkoituksella överiksi, ite en näe minkäänlaista ongelmaa
tommosessa häröilyssä, varsinkin jos homma on tehty pilke silmäkulmassa.

Ja kyllä Suomessa tilaa löytyy ihan kevyemmällekin räpille/hopille, ei kaikkee tartte ottaa niin vakavasti saatana.
Dude, it's Ivey. He'd find an edge on a f'kn circle

Kingfish

Viesti Kirjoittaja Kingfish » 16 Kesä 2010, 16:35

Neurotic kirjoitti:Yritäs nyt rauhoittua vähäsen. Uniikkihan sanoi että video pistettiin tarkoituksella överiksi, ite en näe minkäänlaista ongelmaa tommosessa häröilyssä, varsinkin jos homma on tehty pilke silmäkulmassa.

Ja kyllä Suomessa tilaa löytyy ihan kevyemmällekin räpille/hopille, ei kaikkee tartte ottaa niin vakavasti saatana.
Sieltä se eka 12wee fanipoika löyty. :-D

Tässä mitään vakasti oteta, naurattaa vaan tollanen väkisin väännetty töhöily, jota ei nyt voi "läpäksi" oikein mitenkään määritellä.

No makuasioista on turha kiistellä

Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic » 16 Kesä 2010, 17:12

Okei douchebag.

No yritä nyt hyväksyä että läpällä tehty video, itseasiassa aika hyvä juttu että maailmast löytyy kaltaisias tosikoita, näil videol
on sit oheisarvona teidän vittuunnuttaminen.

Mieluummin kattoo hyväl mielel poikien sikailua ku "kovien jätkien" tarinoita "kovasta elämästä".
Dude, it's Ivey. He'd find an edge on a f'kn circle

HerrDoktor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HerrDoktor » 16 Kesä 2010, 18:31

Neurotic kirjoitti:Okei douchebag.

No yritä nyt hyväksyä että läpällä tehty video, itseasiassa aika hyvä juttu että maailmast löytyy kaltaisias tosikoita, näil videol

Mieluummin kattoo hyväl mielel poikien sikailua ku "kovien jätkien" tarinoita "kovasta elämästä".
Miinuspuolena se, kun sanotaan jotain olevan läpällä tehty, vaikka kaikki tietää kyllä, miten ne hommat menee. Ja siihen vielä lisänä, että minkä ihmeen poikien? Kolmekymppisiä jannujahan noi rähinät on, tekevät vaan musansa pissiksille ja tod.näk. myös just täysikäistyneille pokerinpelaajille.

Kingfish

Viesti Kirjoittaja Kingfish » 16 Kesä 2010, 19:50

Koko Rähinä Records on täys läppä. Miten joku joka on jo itsessään täys läppä voi heittää läppää? Yhtä hauskaa kuin Johanna Tukiainen sanoisi itseään rumaksi possuksi.

Näistä makuasioista on ihan turha kiistellä. En oo koskaan pitänyt yhdestäkään Rähinä Recordsin tuotoksesta, jotenkin aina turhan latteeta matskua, niin ku tää Ilarinkin pätkä, kun biisi on loppu, niin kukaan ei muista enää miten se menikään. Hyvä biisi soi päässä päivän jne., mut tää Ilarin biisi oli tällänen perus köyhä kähinä setti.

Jos haluun kattoo ja kuunnella oikeesti läpällä tehtyä räppi matskua, niin turvaudun kyllä enemmin esim. Taakibörstan tarjontaan.

Tämä tilanne on siis ihan ok, Rähinä Records panostaa rikkattein isän bemareilla ajelevien mukuloiden miellyttämiseen, joka on levyn myynnin kannalta tietysti fiksuinta ja mä taas kuuntelen enemmin jotain josta pidän enemmän, kuten esim. sitä Taakibörstaa, joka uppoo mulle miljoona kertaa paremmin ku tää töttörööö, mihin Ilarikin on mennyt kätensä sotkemaan.

Tince111

Viesti Kirjoittaja Tince111 » 16 Kesä 2010, 20:12

Mitä sä ny vaahtoat tosta että rähinä records olis paska? Karu fakta ny vaan sattuu olemaan että niillä on 10 kertaa enemmän faneja ku näillä sun "hyvillä" suomiräppäreille, jokka btw tekee ihan paskaa musaa.. (räppää just jostai "kovasta" elämästä vaikkei oo sitä oikeesti edes kokenu) Ja kyllä, ne fanit on kaikenikäisiä, vaikka vanhemmat ihmiset diggaakin enemmän esim. fintelligenssin vanhasta tuotannosta. Ja näistä on kyl ihan turha väitellä mut vielä turhempaa on kokoajan toistaa tota että pitää rähinää paskana...

hehaha

Viesti Kirjoittaja hehaha » 16 Kesä 2010, 20:14

Kingfish kirjoitti:

Koko Rähinä Records on täys läppä. Miten joku joka on jo itsessään täys läppä voi heittää läppää? Yhtä hauskaa kuin Johanna Tukiainen sanoisi itseään rumaksi possuksi.

Näistä makuasioista on ihan turha kiistellä. En oo koskaan pitänyt yhdestäkään Rähinä Recordsin tuotoksesta, jotenkin aina turhan latteeta matskua, niin ku tää Ilarinkin pätkä, kun biisi on loppu, niin kukaan ei muista enää miten se menikään. Hyvä biisi soi päässä päivän jne., mut tää Ilarin biisi oli tällänen perus köyhä kähinä setti.

Jos haluun kattoo ja kuunnella oikeesti läpällä tehtyä räppi matskua, niin turvaudun kyllä enemmin esim. Taakibörstan tarjontaan.

Tämä tilanne on siis ihan ok, Rähinä Records panostaa rikkattein isän bemareilla ajelevien mukuloiden miellyttämiseen, joka on levyn myynnin kannalta tietysti fiksuinta ja mä taas kuuntelen enemmin jotain josta pidän enemmän, kuten esim. sitä Taakibörstaa, joka uppoo mulle miljoona kertaa paremmin ku tää töttörööö, mihin Ilarikin on mennyt kätensä sotkemaan.
Moi, olen Kingfish ja olen kuullut vähän ug räppiä, joten nykyään mun mielestä kaikki toinen räppi on tosi paskaa ja semmosta, ug räbäytys ftw <3 \:D/ \:D/ \:D/

Video on vitsi, biisi hyvä, iskee ja soi päässä aika monilla kun kerran listojen kärkipäässäkin viipynyt jonkin aikaa silloin ku tuli :oops:

Kuinka usein luukutat Taakibörstää kun sulla on himassa useita kavereita käymässä? Mitä luulet kuin moni tykkää?

Ps. Tää video läppänä on tehty niin että se saa julkisuutte, sen takia ei tule Allut eikä muut sinne hyppimään = ketään ei kiinnosta kyseiset henkilöt = julkisuusarvo ::: 0

:shock: :shock: :shock: :shock:

Pss. Spektin riimit kyseisessä biisissä ehkä suomiräpin parasta ikinä.

ImPokerGod

Viesti Kirjoittaja ImPokerGod » 16 Kesä 2010, 20:18

Fintelligenssiltä tulee aina silloin tällöin ihan hyviä biisejä mutta rähinärec ylipäätänsä matkii ihan älyttömästi jenkkijoujouta mikä kertoo jostakin. Kopioi lähes kaikki jenkeissä läpilyöneet asiat joujoumusiikissa.

Kingfish

Viesti Kirjoittaja Kingfish » 16 Kesä 2010, 20:25

hehaha kirjoitti:
Kingfish kirjoitti:

Moi, olen Kingfish ja olen kuullut vähän ug räppiä, joten nykyään mun mielestä kaikki toinen räppi on tosi paskaa ja semmosta, ug räbäytys ftw <3 \:D/ \:D/ \:D/

Video on vitsi, biisi hyvä, iskee ja soi päässä aika monilla kun kerran listojen kärkipäässäkin viipynyt jonkin aikaa silloin ku tuli :oops:

Kuinka usein luukutat Taakibörstää kun sulla on himassa useita kavereita käymässä? Mitä luulet kuin moni tykkää?

Ps. Tää video läppänä on tehty niin että se saa julkisuutte, sen takia ei tule Allut eikä muut sinne hyppimään = ketään ei kiinnosta kyseiset henkilöt = julkisuusarvo ::: 0

:shock: :shock: :shock: :shock:
Underground räppiä oo olemassakaan, varsinkaan Suomessa, vähän sama ku lähtis kommunistia ettimään Monacosta. Enkä kuuntele usein Taakibörstaa ja jos kuuntelen, niin en luukuta, vaan kuuntelen 99% ajasta kuulokkeilla ja kavereita ei oo, ja vaikka oliskin, niin tuskin niitä sisään päästäisin pilaamaan mun hyvää erakoitumista. Ja niin ku jo aiemmin viittasin ja niin ku itse viittasit, niin tää Ilarin höystämä pätkä on puhdasta markkinointia, myyvän imagon luontia.

Toiset tykkää, toiset ei, minä en.

Kaksnel

Viesti Kirjoittaja Kaksnel » 16 Kesä 2010, 21:10

hehaha kirjoitti: Pss. Spektin riimit kyseisessä biisissä ehkä suomiräpin parasta ikinä.
Wat?

Eiku jaa.. Hei, Spekti!

ylad

Viesti Kirjoittaja ylad » 16 Kesä 2010, 21:19

hehaha kirjoitti: Pss. Spektin riimit kyseisessä biisissä ehkä suomiräpin parasta ikinä.
Tää oli muute iha hyvä provo, mut lainattu lause paljasti kaikille vähän turhan selkeesti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”