Gus Hansen

Keskustelua tunnetuista live- ja nettipelaajista
Jukka

Gus Hansen

Viesti Kirjoittaja Jukka » 06 Loka 2007, 21:34

Varmasti Gus oman viestiketjun ansaitsee. Sen verran kova pelimies on kyseessä.

Viime aikoina oon seuraillu Gusin pelejä mm.
- Poker After Dark
- WSOP 2007

Poker After Darkissa on ollu useamminkin vieraana. Viime aikoina lentänyt pihalle useasti alkuvaiheessa.

WSOP-sarjassa oli silloisessa jaksossa chipleader, eka jako ja käteen joku J3o UTG:ssä. Herra totesi että "so sick" ja foldas, repesin. Hansenhan tunnetusti on erittäin lag-miehiä. Hyvä pätkä tuo kyseinen kyl oli.

Olisko Sahamieheltä kommenttia "herra juutinmaasta" ?

Keskustelua...

Jukka_

Viesti Kirjoittaja Jukka_ » 06 Loka 2007, 21:43

Itellä ei mitään suurempaa syytä ole mut yksinkertasesti vihaan vaan Hansenia, vaikka sillä helvetin kovat meriitit ovatki.

Remmi

Viesti Kirjoittaja Remmi » 06 Loka 2007, 22:27

Nonniin Jukan kummatki persoonat on puhuneet suunsa tyhjiksi. 8)

Itse kyllä pidän Hansenia yhtenä parhaimpana live NL pelaajana. Ja tuota rispektiä nostaa sekin, että jokaisessa turnauksessa missä Hansen on niin jokainen pöydän amatööri haluaa hänet kukistaa kädellä kuin kädellä. Toisaalta tuosta voi hyötyäkin.. :-k
Kuitenkin näen vain gussin pelitaidot livepeleissä vain. Kyllä hän niittänyt jo sen verran tunteja online omppupöydis, että pitäisi osata ompun salat, mutta mitä on seurannut edesodotuksia niin pakkasen puoleista sessioita kaveri on painanut. Tiiä sitten missä mättää. :fish: No ainakin viime kuukausina ei ole näkynyt sitä max reppua suurimmissa plo peleissä gussin puolesta vaan melkosta shorttailua.

edit. mitä tulee ft peleihin niin aivan surkeiksi menneet.. :tdown: NLHE isoimpia pelejä ei ole vähejään,mutta joskus näkyy limiitti peleissä patrikin,jedlican,larssin,Hoss_TBF mätkivän.
Hilo ompus pelit ovat mitä ovat splittien riemujuhlaa. Plo isoimmis pöydis näyttää olevan sentään pelejä ja joskus ruuhkaakin, kun amatöörit tulevat ottamaan shottia isoimpiin pöytiin. *avaa ft* ja patrikkihan se siellä jyrää-->

Jukka

Re: Gus Hansen

Viesti Kirjoittaja Jukka » 27 Elo 2008, 17:54

Tuoreimmassa WPT jaksossa taas tuttua Gus Hansenia. Ei foldailla liikoja. Suosittelen kaikille. Jakso siis Season 6 Episode 23.

silakkasose

Viesti Kirjoittaja silakkasose » 17 Loka 2008, 03:51

Hyvä etu tää oma nimikkopöytä, oli yli 130k pöydäs nii sit outtas ja tuli takas 50k. Pelaamas myös Zigi ja Benyamine.

edit: no sinneppä se ne voittosa häviski sitte ;P
Cant get lucky all the time .. but you can be smart every day.

You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war.
Napoleon Bonaparte

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » 17 Loka 2008, 09:05

Jukka kirjoitti:Tuoreimmassa WPT jaksossa taas tuttua Gus Hansenia. Ei foldailla liikoja. Suosittelen kaikille. Jakso siis Season 6 Episode 23.
Mistä sivulta näitä season 6:n jaksoja näkyy? Vai lataatko?

ImPokerGod

Viesti Kirjoittaja ImPokerGod » 17 Loka 2008, 11:18

Luulen että Gussille sopiim paremmin tuo turnauspokeri. Ainakin siinä sillä on paljon paremmat meriitit kuin käteispeleissä. (varsinki online)

john_ripper

Viesti Kirjoittaja john_ripper » 17 Loka 2008, 11:36

BustUout kirjoitti:
Jukka kirjoitti:Tuoreimmassa WPT jaksossa taas tuttua Gus Hansenia. Ei foldailla liikoja. Suosittelen kaikille. Jakso siis Season 6 Episode 23.
Mistä sivulta näitä season 6:n jaksoja näkyy? Vai lataatko?
Tubessa ei taida olla ku 1. seasonia WPT:stä. Pokerbaystä löytyy uudemmat.
Ziigmund: isokala on pamputtanu puolta stadii

Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka » 01 Marras 2008, 18:01

ImPokerGod kirjoitti:Luulen että Gussille sopiim paremmin tuo turnauspokeri. Ainakin siinä sillä on paljon paremmat meriitit kuin käteispeleissä. (varsinki online)
Gusin lokakuun tulos FTP:n käkkypeleistä +2,8 miljoonaa. WP.

En tiedä (/ jaksa selata arkistoja) onko miehen lifetimetulokset millä mallilla. Ja siis puhutaan nettipeleistä.

Paco

Viesti Kirjoittaja Paco » 01 Marras 2008, 18:11

Minulle on ainakin jäänyt kuva, että Hansen olisi aika paisti high stakes nl:ssä. Ja eikö mies pelaa shorttina lähes aina omaha-pöydissäkin?
Turnausmeriittejä nyt ei voi kiistää.
I see dead money.

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 02 Tammi 2009, 17:19

Olen sellaisessa käsityksessä, että pelaajan kyvyt(/vire) korreloivat täysin halukkaiden pelikumppanien määrän kanssa. Jos nyt ei aivan säkki päässä ole FTP:n softia availlut, niin on törmännyt pokerilegenda Gustavin huppipöydissä jonoihin, joita ei näe edes Jakomäen leivänjakopisteissä. Tilannehan on sinällään absurdi ja koominen.

Kuinka weak tää tanskanpoika oikein ompussa tai tarkemmin omppuhupissa on? Jannulla nimikkopöydät saitilla, mutta notta...
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 02 Tammi 2009, 18:10

Verrattuna pöydissä pyörähtäviin pelaajiin, on kyllä itselle ainakin jäänyt päällimmäiseksi se mielikuva että lähes pelaaja kuin pelaaja käy tältä tanskan ritke vorresterilta hilut viemässä :-k Silti sillä kyllä intoa riittää kovastikin siellä vääntää ja ottaa reloadia toisensa perään :roll:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 08 Tammi 2009, 11:48

:lol: Nytkin hansenin HU pöydässä 11 pelaajan jono odottamassa josko tulisi pelejä aikaiseksi. Jopa thomas liittyi äsken jonoon :-D
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 08 Tammi 2009, 15:35

Onko Gustav katki? Onko sen onni loppunut?

Tilastot viimeisen kk ajalta eli 1.12.08-->

Gus Hansen $-4.625.257,26 23714
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

anttisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttisa » 08 Tammi 2009, 15:43

Hansenin PLO on aika kuraa verrattuna muihin isoihin nimiin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelaajat”