Pelit alkavat viikolla klo 18.00 ja viikonloppuisin klo 16.00.ÄssÄ kirjoitti:Eli tyhmänä pitää kysyä... Tänään Vantaalla pelattavaan turnaukseen ovet aukeavat klo 16?juha76 kirjoitti:VAHVISTAN TÄMÄN eli toistaiseksi ovet aukeaa klo.18.00 tai 16.00.
Kysyä pitää vain ettei tule matkan takaa ja totea, että on 2 tuntia myöhässä ja voi saman tien lähteä kotiin.
Voin vain sanoa, etteivät ne kuurot auttaneet, vaan keskustelivat pelin kulusta. Kuurot eivät ole niin hölmöjä,Scotten3 kirjoitti:Terve.
Miten on asia edenny tampereen turnauksessa tapatuneen huijauksen kanssa. Siis todistaahan sitä ei voi ellei ole valvontakameroita mutta on se aika ilmiselvää. Eli kaverini pöydässä ollut kuuro pelaaja oli ylivoimanen chipleaderi koko pelin aikana. Ja sit ku oli pöytä pelattu loppuun ja oltiin lähdössä niin yks täysin tuntematon kaveri tuli sanoon että se ei pelannu ihan rehellisesti se kuuro kaveri. Sillä oli muitaki kuuroja kavereita mukana ne istu mun kaveri takana ja sitten käytti viittomakieltä kertoakseen mitkä kortit oli. Ei oo reiluapeliä. Meinataanko asialle tehdä mitään. Mun kaveri kyllä pääsi jatkoon siitä pöydästä mutta kuitenkin tulevaisuutta ajatellen aika paska homma.
En ole sanonut että kuurot olisivat hölmöjä. Mut se oli aika läpinäkyvää se touhu jälkeenpäin ajateltuna. Ja tietenki kuurot saa pelata mut niitten kaverit vois pysyä pois sieltä vastustajien selkien takaa.Jaffa68 kirjoitti:Voin vain sanoa, etteivät ne kuurot auttaneet, vaan keskustelivat pelin kulusta. Kuurot eivät ole niin hölmöjä,Scotten3 kirjoitti:Terve.
Miten on asia edenny tampereen turnauksessa tapatuneen huijauksen kanssa. Siis todistaahan sitä ei voi ellei ole valvontakameroita mutta on se aika ilmiselvää. Eli kaverini pöydässä ollut kuuro pelaaja oli ylivoimanen chipleaderi koko pelin aikana. Ja sit ku oli pöytä pelattu loppuun ja oltiin lähdössä niin yks täysin tuntematon kaveri tuli sanoon että se ei pelannu ihan rehellisesti se kuuro kaveri. Sillä oli muitaki kuuroja kavereita mukana ne istu mun kaveri takana ja sitten käytti viittomakieltä kertoakseen mitkä kortit oli. Ei oo reiluapeliä. Meinataanko asialle tehdä mitään. Mun kaveri kyllä pääsi jatkoon siitä pöydästä mutta kuitenkin tulevaisuutta ajatellen aika paska homma.
että menisivät tekemään noin.
Mistä kuulevat tietävät, auttoivatko he vai eivät, kun eivät ymmärrä viittomakieltä?
Voivathan kuulevat huijata peleissä, kun sopivat kavereittensa kanssa salamerkeistä ja sitten kaverit istuvat vastapuolen takana ja antavat merkkejä kaverille, joka on pelaamassa.
Tulevaisuutta ajatellen toivon, että kuurot saavat pelata jatkossakin eikä tulla kieltämään heitä pääsemästä peleihin juuri sen viittomakielen takia, joka voidaan luulla kuuron pelurin auttamiseksi.
Jos kaverit eivät osaa katsoa hoolikorttejaan niin ettei muut näe niitä, kannattaa pysyä kokonaan poissa pokeripöydistä.Scotten3 kirjoitti:Terve.