Tuli käytyä tuolla kouvolassa eilen. Ihan mukavaa oli ja turnauksen rakenne oli kohtalainen, näin freerolliksi vaikka blindit olisivat voineet pysähtyä jossakin vaiheessa. Ilkeetä pelata 1k/2k blindeillä jos pöydässä on 14k chippejä total.
Heads uppiin itse ylsin tuolla, ei valittamista omasta pelistä, paitsi heads upista johon kyrpiinnyin täysin. Ensin tullaan 46o tjsp ohi mun AK preflop all-in , ei se mitään. Mutta kaverin noustua 800 chipistä voittoon niin alkoi kyllä vähän hikoiluttamaan.
Täysin päin helvettiä itse pelasin tuon heads upin, en kiellä, mutta oli huonolla tuurillakin osaa tuossa. Jokainen ratkaiseva all-in niin takkiin tuli.
Heads upin hauskin tilanne, Olin isossa blindissa (2k) ja kaveri tulee utg:stä all-in, ja ei maksanut paljoa lisää, pakko maksaa.Kädessä 27 suited, ilmoitan ennen maksua että aion tehdä törkeät. Call ja 27s pöydälle. Mutta mitä ihmettä, kaveri näyttää myöskin 27 suited ja totaalinen repeäminen. Häviän kaverin flopatule värille, hauskaa.
Pelit meni hyvin, yritin kerätä alkuun chippejä ja onnistuin siinä. Yhden ohivedonkin kerkersin antaa sinä. mulla T5 ja pelasin short stackia vastaan, flop 5 A 3, bettaan conttarin, kaveri maksaa. turn blanko ja bettaan uudestaan, kaveri ilmoittaa all-in. Ihmettelen minkä takia hän ei raisennut minua flopilla jos hänellä on ässä. mietin tätä hetken, ja kyselen kaverilta vähän korteista.Hän kehottaa maksamaan että näen. Okei mulla on oddsit, keskipari ja kaveri antanut pienen tellin sanomalla että maksa. Noh, sankarimaksu ässä vastassa. Otin väärän riidin. Riverin 5 vie hymyn pois vastapelaajan huulilta. Paska säkä.
Voisin lopettaa romaanin kirjoittamisen.