FortunePoker 30% rakeback

Keskustelua liittyen Pokerisivut.comin rakeback-tarjouksiin.
Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 03 Kesä 2007, 21:46

-Jagger- kirjoitti:Niin siinä sitten käy että otan kaikki rahat pois FortunePokerilta. Väittävät että ovat maksaneet rakebackit mutta kun ei vittu ole! Kai mä nyt tiedän paljon mun rolli on ja on ollut. Pidän kirjaa rollista, ja aina kun kirjaudun saitille, tarkastan että summa täsmää kirjanpidonkanssa. Sen tiedän että vaikka kuinka näyttävät että on maksettu muka, mutta kun vittu pokeritilille ei ole tullut rakebackiä lanttiakaan. Alkaa kieltämättä vituttamaan toi paikka aika paljon. Onko muilla käynyt näin? :x :x :x
Kuulostaa kyllä todella ihmeelliseltä, meidänkin saamissa tilastoissa näkyy että rakeback olisi maksettu tilillesi ja se näkyy myös bonustiedoissakin.

Bossi hoitaa kaikkien skinien rakeback-maksut eli ei ole pokerihuoneesta kiinni.

seam

Viesti Kirjoittaja seam » 03 Kesä 2007, 21:56

-Jagger- kirjoitti:Niin siinä sitten käy että otan kaikki rahat pois FortunePokerilta. Väittävät että ovat maksaneet rakebackit mutta kun ei vittu ole! Kai mä nyt tiedän paljon mun rolli on ja on ollut. Pidän kirjaa rollista, ja aina kun kirjaudun saitille, tarkastan että summa täsmää kirjanpidonkanssa. Sen tiedän että vaikka kuinka näyttävät että on maksettu muka, mutta kun vittu pokeritilille ei ole tullut rakebackiä lanttiakaan. Alkaa kieltämättä vituttamaan toi paikka aika paljon. Onko muilla käynyt näin? :x :x :x

Jollain toisella on varmaankin lähes sama login-name ja
vahingossa saanut sun bonarit? :-k Mulle tuli rakeback
normaalisti.

:seam

-Jagger-

Viesti Kirjoittaja -Jagger- » 03 Kesä 2007, 21:58

Lähetin Fortunen Supporttiin kyselyn tilitiedoista. Ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään. Muistaakseni FTP:llä on erittäin selkeä tilitapahtumaseuranta, mitä tilillä on tapahtunut päivittäin yms. Olisi varmaan eritäin hyvä jos Fortunellakin olisi tuollainen systeemi mutta ei...

Joo en jaksa kauhean kauaa vääntää jostain 125$:sta mutta vituttaa periaatteesta. Hakkaan 10k käsiä ja saan siitä 0$. Kelasin tätä foorumia alaspäin ja huomasin että rakebackien maksuissa oli viimekuussakin ollut vaikeuksia. Viimeiset olivat saaneet rakebackit vasta 05.05.. odottelen muutaman päivän, jos ei kuulu, haistatan vitut koko paikalle ja lähden vittuun. Ja annan ehdottomaan paskaa palautetta paikasta....
-Hold'em or Fold'em-

-Jagger-

Viesti Kirjoittaja -Jagger- » 05 Kesä 2007, 19:14

Kertokaa joku. Mistä läydän Fortunella tilitapahtumat? Vai onko sellaista edes? Yritin katsoa Webdollarin kautta mutta sieltä löytyi vain talletukset sekä nostot. Ei rakeback maksut. En pysty näköjään millään todistamaan että rakebackejä ei ole maksettu... alkaa vittuttamaan periaatteesta...
-Hold'em or Fold'em-

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 05 Kesä 2007, 20:57

-Jagger- kirjoitti:Kertokaa joku. Mistä läydän Fortunella tilitapahtumat? Vai onko sellaista edes? Yritin katsoa Webdollarin kautta mutta sieltä löytyi vain talletukset sekä nostot. Ei rakeback maksut. En pysty näköjään millään todistamaan että rakebackejä ei ole maksettu... alkaa vittuttamaan periaatteesta...
Lähetimme yhteyshenkilöllemme asiasta postia ja pyysimme tekemään jonkinlaisen selvityksen.

jussi1980

Viesti Kirjoittaja jussi1980 » 05 Kesä 2007, 22:16

Oliko tuolla joku minimi summa, että ne maksaa tuon rakebackin?

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 05 Kesä 2007, 23:33

jussi1980 kirjoitti:Oliko tuolla joku minimi summa, että ne maksaa tuon rakebackin?
Boss-verkko hoitaa kaikkien sen verkon pokerihuoneiden rakebackmaksut. Bossin verkossa täytyy kerätä vähintään $15 rakea (koskee kaikkia Bossin huoneita), jotta rakeback menee maksuun.

Kuulemma vielä aikomus nostaa raja $25 lähiaikoina.

prinne

Viesti Kirjoittaja prinne » 06 Kesä 2007, 07:29

Pokerisivut kirjoitti:
jussi1980 kirjoitti:Oliko tuolla joku minimi summa, että ne maksaa tuon rakebackin?
Boss-verkko hoitaa kaikkien sen verkon pokerihuoneiden rakebackmaksut. Bossin verkossa täytyy kerätä vähintään $15 rakea (koskee kaikkia Bossin huoneita), jotta rakeback menee maksuun.

Kyllä mä sain alkukuusta hiukan päälle 10$ rakebackin Fortunen tilille.

kormis

Viesti Kirjoittaja kormis » 06 Kesä 2007, 12:25

prinne kirjoitti:
Pokerisivut kirjoitti:

Jos oot saanut 10$ rakebackia, tarkoittaa sitä että olet maksanut rakea reilu 33$ eli menee tuohon Bossin määrittelemään 15$ minimirakeen.

prinne

Viesti Kirjoittaja prinne » 06 Kesä 2007, 12:33

kormis kirjoitti:
prinne kirjoitti:
Pokerisivut kirjoitti: Boss-verkko hoitaa kaikkien sen verkon pokerihuoneiden rakebackmaksut. Bossin verkossa täytyy kerätä vähintään $15 rakea (koskee kaikkia Bossin huoneita), jotta rakeback menee maksuun.

Jos oot saanut 10$ rakebackia, tarkoittaa sitä että olet maksanut rakea reilu 33$ eli menee tuohon Bossin määrittelemään 15$ minimirakeen.

Ahaa, nyt ymmärsin siis väärin. My misteke......

Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 » 06 Kesä 2007, 13:21

Haluaisin ylläpidolta varmistuksen etten ole rikkonut mitään bossmedian säännöstöjä:

1. latasin fortunen clientin (tuolta rakeosion linkistä siis) kotoa ja koitin asentaa -> varoitus ettei voi luoda tiliä koska koneelta löytyy jo usieta clienteja samaan verkkoon
2. latasin fortunen työpaikalta ja loin tilin, ei varoituksia
3. Mulla on arviolta... hmm... 7-8 tiliä bossilla. Mitään ongelmia ei ole koskaan tuosta tullut.

Uskaltaako siis tehdä depon vai tuleeko ongelmia 8)
Cash game rules everything around me

Pokerisivut123
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut123 » 06 Kesä 2007, 13:23

Zami80 kirjoitti:Uskaltaako siis tehdä depon vai tuleeko ongelmia 8)
Uskaltaa, ei ole mikään ongelma...

sepimmo

Viesti Kirjoittaja sepimmo » 06 Kesä 2007, 17:39

Jos sinulla on jo 4 tiliä Bossin verkossa FortunePokeriin tilin aukaisu onnistuu lähettämällä sähköpostia manager@fortunepoker.com

Mites kauan tässä ois tarkoitus mennä? Ite lähetin 4 päivää sitten viestiä tuonne, eikä vieläkään ole kuulunut mitään..

E: jep no nyt olivat saaneet tilin auki

-Jagger-

Viesti Kirjoittaja -Jagger- » 08 Kesä 2007, 02:30

Pokerisivut kirjoitti:
-Jagger- kirjoitti:Kertokaa joku. Mistä läydän Fortunella tilitapahtumat? Vai onko sellaista edes? Yritin katsoa Webdollarin kautta mutta sieltä löytyi vain talletukset sekä nostot. Ei rakeback maksut. En pysty näköjään millään todistamaan että rakebackejä ei ole maksettu... alkaa vittuttamaan periaatteesta...
Lähetimme yhteyshenkilöllemme asiasta postia ja pyysimme tekemään jonkinlaisen selvityksen.
Joo vastasivat Fortunella. Valittelivat vaan että miten on niin päässyt käymään. Sitten... WTF! ..pyysivät että laitan tänne foorumille että olenkin saanut rahat tilille että tulikin tehtyä itse virhe!!! WTF!!! Aika saatanan hiljasta että mä ala laittamaan mitään "joo rahat olikin tullut" meininkiä jos en oo kerran rahoja nähnyt...

Onko siis niin että jos rahat häviävät tililtä, ei ole olemassa mitään "tilitapahtumat" paikkaa mistä näkee mitä minäkin päivänä tilillä on tapahtunut. Yritin tivata että näyttävät minulle tilitapahtumat mutta kiersivät "on tullut tilille, katsoimme juuri uudestaa"... Melkoinen paikka...
-Hold'em or Fold'em-

Overhouse

Viesti Kirjoittaja Overhouse » 15 Kesä 2007, 21:10

Onko muilla ollut ongelmia softan kanssa? Itellä tilttailee vähän väliä, pitää ootella pari minuuttia ja taas toimii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerisivut.com rakeback”