FATBETPOKER

Keskustelua liittyen Pokerisivut.comin rakeback-tarjouksiin.
Pingviini

Re: FATBETPOKER 50% RB + TAVAROITA!

Viesti Kirjoittaja Pingviini » 27 Helmi 2008, 20:02

pulmukainen kirjoitti:
r4m1 kirjoitti:
SHARK5_0 kirjoitti:tarkoitin ulosnostoissa häviää pari kymppiä kiloa kohti.
Miks häviäis jos neteller on dollareis kans ?

No pankkitili sulla tuskin on dollareissa.
minulla on myös USD-tili johon pystyn kotiuttamaan, joskaan sieltä en voi depota. yritän kyylätä näissä asioissa, koska on todella ärsyttävää, jos kotiuttamisissa häviää prosenttitolkulla massia.

Ruletus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ruletus » 27 Helmi 2008, 20:47

ei kannata siirtää tähä firmaa ees rahaa... päässy ees viikkoo sisää. piti pelaa toi näyttö mut jäi väliin...

anttipoeka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttipoeka » 27 Helmi 2008, 21:09

Kauan teillä on suunnilleen mennyt Moneybookersilla depotessa? Itse laitoin eilen pikkusumman kokeilu mielessä menemään, mutta ei ole ainakaan vielä näkynyt pelitilillä. Ilmeisesti kaikenlaista säätöä on ollut ja vähän ikäväähän se on siinä mielessä, että kamppis on voimassa 60pv.

E: Depot toimi ihan ok sekä electronilla että Moneybookersilla.
"Vain tyhmien mielestä mielipiteeni ovat järkeviä" T.Liimatta

squeezer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja squeezer » 28 Helmi 2008, 13:35

seam kirjoitti:
Sinulla on aikaa selvittää tasosi 60 päivän sisällä maanantaista 18.2.08 lähtien.
Tarkoittaako tuo, että jos teen tilin nyt, niin minulla on 60 päivää aikaa kerätä rakea kampanjaan, vai tarkoittaako tuo sitä, että kampanja alkoi 18.2. ja loppuu 60. päivän päästä siitä?
Tuliko tähän jo selvyyttä?

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 28 Helmi 2008, 13:50

Kampanja on voimassa 18.2 alkaen 60 päivän ajan. (Kampanja loppuu huhtikuun 19.päivä).

jsheridan

Viesti Kirjoittaja jsheridan » 29 Helmi 2008, 10:54

Itse rekisteröidyin tänne eilen. Pelit meni ihan jees mitä nyt softa kaatui kerran kun kädessä oli nutsit.

Tänään otettiin yhteyttä fatbetin asiakaspalvelusta ja pyydettiin lähettämään kopiot erinäisistä asiakirjoita (mm. henkilötodistus ja luottokortti). Samaan aiheeseen liittyen sain viestin, jossa kiiteltiin yhteydenotostani, vaikka en ole ko. puljuun ollut missään yhteydessä. Pyysin asiakaspalvelua lähettämään lähettämäni viestin takaisin.

Odottaisin pokerisivuilta vähän tasokkaampia yhteistyökumppaneita...

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 29 Helmi 2008, 11:10

jsheridan kirjoitti:Itse rekisteröidyin tänne eilen. Pelit meni ihan jees mitä nyt softa kaatui kerran kun kädessä oli nutsit.

Tänään otettiin yhteyttä fatbetin asiakaspalvelusta ja pyydettiin lähettämään kopiot erinäisistä asiakirjoita (mm. henkilötodistus ja luottokortti). Samaan aiheeseen liittyen sain viestin, jossa kiiteltiin yhteydenotostani, vaikka en ole ko. puljuun ollut missään yhteydessä. Pyysin asiakaspalvelua lähettämään lähettämäni viestin takaisin.

Odottaisin pokerisivuilta vähän tasokkaampia yhteistyökumppaneita...
Todennäköisesti jokin toinen osasto on ollut puolestasi yhteydessä toiseen osastoon. Omalla kohdallani tuli sama tilanne kun moneybookers-talletus viipyi. Asiakaspalvelu-osasto oli ottanut yhteyttä verkon rahaliikennepuoleen. Sain asiasta ensin tiedotteen ja sitten vastauksen.

FatBetPoker on PokerNexus verkon ylivoimaisesti suurin huone. Kaikki esiintyneet ongelmat ovat johtuneet enemmänkin kyseisestä verkosta. Pelit ovat erittäin hyvät johtuen runsaasta määrästä italialaisia, joten esiintyneistä ongelmista huolimatta suosittelemme.

jsheridan

Viesti Kirjoittaja jsheridan » 29 Helmi 2008, 11:30

Itse maksoin visalla ja rahat sai välittömästi pöytään.
Onko tuo dokumenttien kysely normaalia? Aiemmin ei moisia ole pyydetty (kokemusta n. viidestä pokerisaitista), enkä ole kyllä antamassa.

coinslot

Viesti Kirjoittaja coinslot » 29 Helmi 2008, 12:11

Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko fatbetpoker linuxissa?

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 29 Helmi 2008, 12:21

jsheridan kirjoitti:Itse maksoin visalla ja rahat sai välittömästi pöytään.
Onko tuo dokumenttien kysely normaalia? Aiemmin ei moisia ole pyydetty (kokemusta n. viidestä pokerisaitista), enkä ole kyllä antamassa.
Nämä kyselyt ovat saitin linjauksista kiinni. Esimerkiksi Mansion Pokeri kysyy vastaavia tietoja. Tämä voi usein tuntua turhauttavalta, mutta saitti on halunnut saada tietoturvansa tietylle tasolle, jotta pystyisi välttymään huijausyrityksiltä. Esimerkiksi Netellerillä varainsiirto onnistuu huomattavasti helpommin kuin Visa -kortilla ja tämän vaihtoehdon käyttöönottoa kannattaa harkita tulevaisuuden varalle.

jenjar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jenjar » 29 Helmi 2008, 12:42

Pokerisivut2 kirjoitti:
jsheridan kirjoitti:Itse maksoin visalla ja rahat sai välittömästi pöytään.
Nämä kyselyt ovat saitin linjauksista kiinni. Esimerkiksi Mansion Pokeri kysyy vastaavia tietoja. Tämä voi usein tuntua turhauttavalta, mutta saitti on halunnut saada tietoturvansa tietylle tasolle, jotta pystyisi välttymään huijausyrityksiltä. Esimerkiksi Netellerillä varainsiirto onnistuu huomattavasti helpommin kuin Visa -kortilla ja tämän vaihtoehdon käyttöönottoa kannattaa harkita tulevaisuuden varalle.
Tästä täytyy olla myös samaa mieltä. Itse olen käyttänyt aina netelleriä rahansiirtoon. Ja vain Mansion on minulta kysynyt henkkareita ja laskukopiota ,mutta heillä se on tietääkseni vakiona kaikille. Niin ja Betfair vaati iän todistamisen johon riitti luottokortilta minimi talletus. Muualla ei ikinä ole dokumenttejä vielä vaadittu ja paljoa valehtelematta olen varmaankin "urani" aikana regannut yli pariinkymmeneen saittiin.

somom0n
Viesti:

Viesti Kirjoittaja somom0n » 29 Helmi 2008, 13:12

eipähän taas suostu loggaamaan sisälle "unexpected exception or connection problems". saa mitä tilaa ku juoksee lihavan racebackin perässä.

Lexa79

Viesti Kirjoittaja Lexa79 » 29 Helmi 2008, 18:34

somom0n kirjoitti:eipähän taas suostu loggaamaan sisälle "unexpected exception or connection problems". saa mitä tilaa ku juoksee lihavan racebackin perässä.

Tili suljettu. Täytyy lähettää vaadittavat dokumentit ennen kuin pääsee sisälle.
Itse lähetin ja 2 päivää myöhemmin kaikki toimii normaalist

mannm-3l

Viesti Kirjoittaja mannm-3l » 29 Helmi 2008, 21:07

Ei ihmekään jos esiintyy ongelmia, tehän kitinöillänne ruuhkautatte koko saitin tietoliikenteen. Onko se nyt niin vaikeaa skannata paria paperia ja postittaa sinne? Tapatte vielä valituksillanne koko saitin ja verkon. Italian kalat karkaa muihin verkkoihin. Ihan hyvinhän tuo toimii. Samaa ei voi tosin sanoa aikaisemmin mainitusta netelleristä :twisted: Kyllä ne pikkuongelmat siitä yleensä ajan mittaan ratkeaa. Muistelen kaiholla aikoja jolloin Parbet oli vielä TAIN verkossa. Jos olette siinä verkossa joskus pelanneet niin tiedätte mitä on softan kaatuilu.Pelit oli silti ihan hyviä silloinkin, kaikesta huolimatta. Kaatuileehan nuo isommatkin saitit silloin tällöin, toiset useammin...Toivottasti kaikki ongelmat saadaan korjattua ja Italiaanoilta liiat eurot pois :P

Ruletus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ruletus » 29 Helmi 2008, 22:25

vittu kun ei oo tulostinta eikä skanneria :D pitää varmaa sellasekki hommaa pokerin pelaamiseen...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerisivut.com rakeback”