Juuri näin! Rakebackit maksetaan 15. päivä mennessä.kingsneverwin kirjoitti:ja rakebackit tulee viim. 15 päiväkö? bonus olikin maksettu jo, Ty siitä.
Entä jos en halua tuota tavarapalkintoa eikä tarvittava vip raja ylity, voinko silloin osallistua tuohon syysreloadbonukseen?Hei,
Tavarapalkintoa tavoittelevat eivät voi käyttää kyseistä syysreload bonusta syyskuun aikana. Lokakuussa kyseisen reload bonuksen käyttö on jälleen mahdollista tavarapalkintoa tavoitteleville.
Terveisin,
24hPoker
Jos et halua tavarapalkintoa voit osallistua syys Reload Bonukseen.kokooja kirjoitti:Entä jos en halua tuota tavarapalkintoa eikä tarvittava vip raja ylity, voinko silloin osallistua tuohon syysreloadbonukseen?Hei,
Tavarapalkintoa tavoittelevat eivät voi käyttää kyseistä syysreload bonusta syyskuun aikana. Lokakuussa kyseisen reload bonuksen käyttö on jälleen mahdollista tavarapalkintoa tavoitteleville.
Terveisin,
24hPoker
Itse mietin samaa, mutta näköjään pystyy kun avaa useamman ikkunan niin tile tables nappula ilmestyy esiinsisuskumi kirjoitti:Saakos teillä noita pöytien kokoja mitenkään muutettua?
labatus kirjoitti:Kuulostaa hyvältä, pitänee hyödyntää ^^ (hieno toi uus softa)
Kai toi cashcode talletus myös käy tähän boonukseen? Ihmeellistä kyllä, mutta ei taju riitä miten löydän ton missä voi sen coden lunastaa??
Kyllä pystyy vaikka yhden pöydän kokoa säätämään oikeasta alakulmastaJorma123 kirjoitti:Itse mietin samaa, mutta näköjään pystyy kun avaa useamman ikkunan niin tile tables nappula ilmestyy esiinsisuskumi kirjoitti:Saakos teillä noita pöytien kokoja mitenkään muutettua?
Toisella skinillä oleva tili ei ole este. Kirjoita sähköposti supporttiin, jossa kerrot haluavasi tallettaa rahaa kyseisellä luottokortilla. Viestin saatuaan Support "avaa" rahansiirtoyhteyden kortille. Tämä on varotoimi luottokorttipetoksia vastaan, eli jos olet käyttänyt luottokorttia millä tahansa saman verkon sitella joudut pyytämään sen avausta sähköpostitse käyttääksesi korttia toisella sitella, tämä on siis ainoastaan sinun turvallisuutesi takia.TuplaA kirjoitti:Terve!
Kysyisin nyt myös tätä kautta seuraavaa asiaa, kun tein eilen tilin ja olin depoamassa rahaa Visalta niin tulee ilmoitus että olen ladannut rahaa samalla kortilla jo samaisen pokeriverkon tilille, enkä täten voi tallentaa rahaa tilille. Vielä en supportista saanut vastausta. Ei kai se mikään este ole että minulla on tili jo toisella skinillä? Tämän tarjouksen kun mielellään käyttäisin hyväksi.
24hPoker kirjoitti:Hei,
Toivottavasti peli-intoa lisää syyskuun HeavyWeight Poker League joka antaa uskomattoman extra valuen kaikille pelaajille.
Eli TOP 100 VIP pisteitä keränneet henkilöt pääsevät pelaamaan alla olevista palkinnoista riippuen sijoitukesta TOP 100 VIP pisteitä keränneiden listalla syyskuussa.
MUISTATHAN että Jokainen 1.000 VIP-pistettä jonka ansaitset, antaa sinulle 500 extra pelimerkkiä finaaliturnauksen aloitus merkkipinoon.
Palkinto Heavyweight Divisionissa:
1. Palkinto EPT Hungary buy-in + lennot + majoitus + 100% voitoista.
2. Palkinto EPT Hungary buy-in + 100% voitoista.
Palkinto Welterweight Divisionissa:
MCOP (Master Classics of Amsterdam) Pääturnaus, €6.000 buy-in + 100% voitoista. Kokonaisarvo €6.000.
TAI
Helsinki FREEZEOUT Main Event, €3.000 buyin + majoitus + matkat + 100% voitoista. kokonaisarvo €6.000.
Palkinto Middleweight Divisionissa:
MCOP (Master Classics of Amsterdam), €2.500 buy-in + lennot + 100% voitoista. Kokonaisarvo €3.000.
TAI
Helsinki FREEZEOUT Main Event, €3.000 buyin + 100% voitoista. kokonaisarvo €3.000.
Palkinto Lightweight Divisionissa:
MCOP (Master Classics of Amsterdam), €500 buy-in + lennot + 100% voitoista. Kokonaisarvo €1.000.
Palkinto Featherweight Divisionissa:
3 x €100.000 Takuu turnauksen buy-iniä, 24hPoker.comilla. Kokonaisarvo €600.
Katso Heavyweight Poker League™ Leader Board www.24hpoker.com tai http://www.heavyweightpokerleague.com
Terveisin,
24hPoker