Ladbrokes

Keskustelua internetin pokerihuoneista
onsemuru

Ladbrokes

Viesti Kirjoittaja onsemuru » 27 Elo 2008, 14:45

Terve!

Mitäs ootte mieltä ladbrokesin pokeripeleistä, mielipiteitä "kaikkeen" liittyen? Millaista mielestänne saitin pelin "taso" on? ...Onko ladbrokes etan alueella? Eli pitääkö sieltä maksaa veroa? ? ?

Pari muuta kysymystä, jos pelattu käsi menee showdowniin asti, niin saako siellä katsottua jälkikäteen "muckattua" kättä, niinkuin esim ongamella pystyy..? En ite ainakaan löytänyt sieltä moista

Ja sain (tai luulen saavani/uskoin saavani) bonuksen ja rakeback sopimuksen pokerisivujen kautta. Tein tilin siitä linkistä jne. Vaikka olen nyt pelannut saitilla, niin rakeback näyttää edelleen täällä nollaa, tai sitä ei ole edes päivitetty, normaalia? No entä se bonus. talletin sen verran paljon, että maksimi "500$" pitäisi irrota, en vaan tiedä miten ja koska? voiko joku valaista? Mistä tiedän, että se on rekisteröitynyt? Entä mistä tiedän, että kuinka paljon bonusta olen pelannut läpi? Ja niistä pisteistä, mitä saitilla kertyy ja jotka kuulemma poistuvat kuun viimeinen päivä, mitä niillä pisteillä voi tehdä ja missä?

SUUUUUUURET kiitokset niille jotka auttavan käden ojentaa 8)
Näillä mennään mitä on

sarao6

Re: Ladbrokes

Viesti Kirjoittaja sarao6 » 27 Elo 2008, 15:21

Moors! Itse pelailen aika lailla minimipanoksilla ja mielestäni pelit on löysiä verrattuna muihin saitteihin. Sittareissa saa välillä saa aika kauan odotella, et pöytä tulee täyteen. Niissä peli on usein myös reippaampaa. Floppi% on usein 50 nurkilla ylemmilläkin tasoilla.

Ei tarvii maksaa veroja, kun on brittien ylläpitämä sivusto. Korjatkaa, jos olen väärässä. En ole myöskään löytänyt mistään mistä saisi muckattuja käsiä näkyviin.

Päivityksen kanssa on niin ja näin. Siitä ei kannata ottaa stressiä. Lisätietoa saat pokerisivujen ylläpitäjiltä ja juha.kvist@ladbrokes.co.uk. Osoite tuli ulkomuistista. Katso osoite pelimiehen paratiisi 2 foorumista.

Mielestäni Ladi on hyvä ja siirtyy jossain vaiheesa Microgamen verkkoon ( tammik. 2009 ? )

Spacejorma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spacejorma » 27 Elo 2008, 16:09

Tietääkö kukaan saako ladbrokesille rahaa sisään OP: electronilla? ajattelin vaan ku noi kisat lähestyy ja Neteller on vaihteeksi taas jumissa...
-- ? -- = Vitutuksen Multihuipennus --

Leisuit Larry

Viesti Kirjoittaja Leisuit Larry » 27 Elo 2008, 16:13

Spacejorma kirjoitti:Tietääkö kukaan saako ladbrokesille rahaa sisään OP: electronilla? ajattelin vaan ku noi kisat lähestyy ja Neteller on vaihteeksi taas jumissa...
Kyllä electronilla saa rahaa sisään! :)
"Olen pelannut varmaan eniten elämässäni super mario pelejä eikä mulla ole vielä ollut mitään tarvetta ryömiä viemäreihin."

Spacejorma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spacejorma » 27 Elo 2008, 16:17

kiitoksia tiedosta....netellerin avaaminen kestää taas kumminkin 6kk..
-- ? -- = Vitutuksen Multihuipennus --

wxwIllow

Viesti Kirjoittaja wxwIllow » 27 Elo 2008, 16:24

Pelaajien taso on mielestäni aika surkea, ainakin pienissä limiteissä(nl10-nl50). Ladbrokes on eta-aluellaa, joten et joudu maksamaan veroja.

"Hand history" kohdasta, joka sijaitsee aika keskellä pöydän vasenta reunaa voi katsoa jälkikäteen kädet ja sieltä myös näkyy muckatut kädet jos ollaan menty showdowniin.

Periaatteessa on aivan sama teitkö tilisi pokerisivut.comin kautta, koska ladbrokes antaa kaikille pelaajille 500$ ensitalletusbonuksen sekä rakebackin. Ei tarvitse olla huolissaan vaikka seuranta näyttää nollaa, koska se päivittyy tällä hetkellä kai 1-2 kertaa kuussa. Itse pelannu joku kolme viikkoa ladilla ja seuranta näyttää vieläkin nollaa. Tarvitset 15000 player-pointsia tuohun kyseiseen 500$ bonukseen ja voit seura sitä esim. menemällä kohtaan "Menu" vasemmalla ylälaidassa ja sieltä "My account", josta menet lopuksi "Player points" kohtaan ja näet pisteesi ja kuinka paljon olet tienannut minäkin päivänä. Helpoiten kuitenkin pisteesi näet oikealla ylälaidassa, jossa on myös "balance" ja "In play" kohta.

500$ bonus pitää kuitenkin hakea erikseen lähettämällä ladbrokesille viestiä, että olet saanut tarvittavat pisteet kokoon. Rakebackin joudut myös hakemaan erikseen täyttämällä lomakkeen, mutta vain silloin jos et ole saanut kokoon kuukauden loputtua 25000 player-pointsia, muuten rb maksetaan sinulle suoraan tilille.

EDIT: Haku rakebackiin: http://poker.ladbrokes.com/fi/poker-pro ... yer_points
Haku bonukseen: http://poker.ladbrokes.com/fi/poker-pro ... come-Bonus

Tuolta saat lisäinformaatiota vielä jos jokin kysymys askarruttaa.

juha76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juha76 » 27 Elo 2008, 20:31

sarao6 kirjoitti:Moors! Itse pelailen aika lailla minimipanoksilla ja mielestäni pelit on löysiä verrattuna muihin saitteihin. Sittareissa saa välillä saa aika kauan odotella, et pöytä tulee täyteen. Niissä peli on usein myös reippaampaa. Floppi% on usein 50 nurkilla ylemmilläkin tasoilla.

Ei tarvii maksaa veroja, kun on brittien ylläpitämä sivusto. Korjatkaa, jos olen väärässä. En ole myöskään löytänyt mistään mistä saisi muckattuja käsiä näkyviin.

Päivityksen kanssa on niin ja näin. Siitä ei kannata ottaa stressiä. Lisätietoa saat pokerisivujen ylläpitäjiltä ja juha.kvist@ladbrokes.co.uk. Osoite tuli ulkomuistista. Katso osoite pelimiehen paratiisi 2 foorumista.

Mielestäni Ladi on hyvä ja siirtyy jossain vaiheesa Microgamen verkkoon ( tammik. 2009 ? )
Viimeisin tieto koska Ladbrokes siirtyy Microgamen avoimeen verkkoon on joulukuun 1. 2008.

juha76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juha76 » 27 Elo 2008, 20:36

onsemuru kirjoitti:Terve!

Mitäs ootte mieltä ladbrokesin pokeripeleistä, mielipiteitä "kaikkeen" liittyen? Millaista mielestänne saitin pelin "taso" on? ...Onko ladbrokes etan alueella? Eli pitääkö sieltä maksaa veroa? ? ?

Pari muuta kysymystä, jos pelattu käsi menee showdowniin asti, niin saako siellä katsottua jälkikäteen "muckattua" kättä, niinkuin esim ongamella pystyy..? En ite ainakaan löytänyt sieltä moista

Ja sain (tai luulen saavani/uskoin saavani) bonuksen ja rakeback sopimuksen pokerisivujen kautta. Tein tilin siitä linkistä jne. Vaikka olen nyt pelannut saitilla, niin rakeback näyttää edelleen täällä nollaa, tai sitä ei ole edes päivitetty, normaalia? No entä se bonus. talletin sen verran paljon, että maksimi "500$" pitäisi irrota, en vaan tiedä miten ja koska? voiko joku valaista? Mistä tiedän, että se on rekisteröitynyt? Entä mistä tiedän, että kuinka paljon bonusta olen pelannut läpi? Ja niistä pisteistä, mitä saitilla kertyy ja jotka kuulemma poistuvat kuun viimeinen päivä, mitä niillä pisteillä voi tehdä ja missä?

Ladbrokesilla sinun ei tarvitse olla huolissasi veron maksamisesta. Ladbrokes on rekisteröy Iso-Britaniaan ja on näin ollen ETA-saitti.

Lue huolella seuraava sivu tästä linkistä ja tiedät kuinka toimia bonuksen ja rakebackin kanssa!!!
rakeback: http://poker.ladbrokes.com/fi/poker-pro ... yer_points
bonus: http://poker.ladbrokes.com/fi/poker-pro ... come-Bonus

Juha

wxwIllow

Viesti Kirjoittaja wxwIllow » 27 Elo 2008, 21:03

Pistetään sitten tänne vielä sama kysymys juhalle, että onko tietoa onko pelimiehen paratiisi 3 tulossa ja jos on niin milloin ? Toinen kysymys on, että nyt on mennyt 4-5 arkipäivää kun pistin ton bonus hakemuksen ja ei ole vieläkään kuulunut mitään, pitäisikö ottaa yhteyttä jo asiakaspalveluun ?

Edit: Jos olen tallettanut 1000$, pitääkö minun kerätä 30000 PP vai riittääkö tuo 15000 PP ?

Edit2: Jos pitää kerätä tuo 30000 PP niin tuleeko tästä mitään haittaa, että pistin jo ton hakemuksen menemään vai voinko pistää uuden sitten kun olen saanut tuon tarvittavan PP määrän pelattua ?

juha76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juha76 » 27 Elo 2008, 23:35

wxwIllow kirjoitti:Pistetään sitten tänne vielä sama kysymys juhalle, että onko tietoa onko pelimiehen paratiisi 3 tulossa ja jos on niin milloin ? Toinen kysymys on, että nyt on mennyt 4-5 arkipäivää kun pistin ton bonus hakemuksen ja ei ole vieläkään kuulunut mitään, pitäisikö ottaa yhteyttä jo asiakaspalveluun ?

Edit: Jos olen tallettanut 1000$, pitääkö minun kerätä 30000 PP vai riittääkö tuo 15000 PP ?

Edit2: Jos pitää kerätä tuo 30000 PP niin tuleeko tästä mitään haittaa, että pistin jo ton hakemuksen menemään vai voinko pistää uuden sitten kun olen saanut tuon tarvittavan PP määrän pelattua ?
Moi!

Kyllä on tulossa pelimiehen Paratiisi 3. Palkinnot samantyylisiä kuin ensimmäisessä, mutta enemmän ja parempia!!! Tulette yllättymään :)

Maks. depo bonus on $500 joten vaikka talletat enemmän kuin $500 on raja silti vain 15000 pistettä.
Laitan kyselyä missä bonuksesi viipyy!

wxwIllow

Viesti Kirjoittaja wxwIllow » 27 Elo 2008, 23:41

juha76 kirjoitti:
wxwIllow kirjoitti:Pistetään sitten tänne vielä sama kysymys juhalle, että onko tietoa onko pelimiehen paratiisi 3 tulossa ja jos on niin milloin ? Toinen kysymys on, että nyt on mennyt 4-5 arkipäivää kun pistin ton bonus hakemuksen ja ei ole vieläkään kuulunut mitään, pitäisikö ottaa yhteyttä jo asiakaspalveluun ?

Moi!

Kyllä on tulossa pelimiehen Paratiisi 3. Palkinnot samantyylisiä kuin ensimmäisessä, mutta enemmän ja parempia!!! Tulette yllättymään :)

Maks. depo bonus on $500 joten vaikka talletat enemmän kuin $500 on raja silti vain 15000 pistettä.
Laitan kyselyä missä bonuksesi viipyy!
Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Osaatko vielä sanoa, että olisiko tämä kampanja alkamassa jo ensi kuussa vai milloin ? :oops:

sipsu

Viesti Kirjoittaja sipsu » 28 Elo 2008, 00:05

juha76 kirjoitti:

Ladbrokesilla sinun ei tarvitse olla huolissasi veron maksamisesta. Ladbrokes on rekisteröy Iso-Britaniaan ja on näin ollen ETA-saitti.

Lue huolella seuraava sivu tästä linkistä ja tiedät kuinka toimia bonuksen ja rakebackin kanssa!!!

Juha

Juu yritin ottaa selville, olen kyl aika keila kun tuntuu monimutkaselta saitilta :o Mutta vielä tarkennuksia, tein kanssa yli 500dollarin ensi talletuksen, ja minun täytyy siis kerätä 15 000 pistettä saadakseni bonuksen tililleni? Luin, että pisteet häviävät aina kuun vaihteessa? mitä ihmettä? Eikö niitä juuri pitäisi kerätä? Entä rakebackeista, se pitää siis joka kuukausi pyytää erikseen? Koska mun pitäis ilmoitella saitille jotain, kun olen nyt hetken pelannut ja pisteitä on 2000..? Siis odotanko että 15 000 on täynnä ja sitten ilmoitan? Mutta eikö ne pisteet siis häviä mitä häh? Äh, menee hermo kun on ei tajua :D

sipsu

Viesti Kirjoittaja sipsu » 28 Elo 2008, 00:14

Niin ja äskeisin lisäksi "saadaksesi nostaa bonus sinun pitää kierrättää se pelaamalla se"

eli mitä helvettiä toi meinaa? Jos oon pelannu sen 15 000 pistettä niin kilahtaako mulle anomuksen jälkeen 500d tilille? Tätäkö ei tällöin voikaan vielä nostaa vaan pitää edelleen sitä 500d pelata taas? huoh

sipsu

Viesti Kirjoittaja sipsu » 28 Elo 2008, 00:19

juha76 kirjoitti:
sarao6 kirjoitti:Moors! Itse pelailen aika lailla minimipanoksilla ja mielestäni pelit on löysiä verrattuna muihin saitteihin. Sittareissa saa välillä saa aika kauan odotella, et pöytä tulee täyteen. Niissä peli on usein myös reippaampaa. Floppi% on usein 50 nurkilla ylemmilläkin tasoilla.

Viimeisin tieto koska Ladbrokes siirtyy Microgamen avoimeen verkkoon on joulukuun 1. 2008.

Niin mitä tää käytännössä tarkottaa?

wxwIllow

Viesti Kirjoittaja wxwIllow » 28 Elo 2008, 00:20

sipsu kirjoitti:
juha76 kirjoitti:

Juha

Juu yritin ottaa selville, olen kyl aika keila kun tuntuu monimutkaselta saitilta :o Mutta vielä tarkennuksia, tein kanssa yli 500dollarin ensi talletuksen, ja minun täytyy siis kerätä 15 000 pistettä saadakseni bonuksen tililleni? Luin, että pisteet häviävät aina kuun vaihteessa? mitä ihmettä? Eikö niitä juuri pitäisi kerätä? Entä rakebackeista, se pitää siis joka kuukausi pyytää erikseen? Koska mun pitäis ilmoitella saitille jotain, kun olen nyt hetken pelannut ja pisteitä on 2000..? Siis odotanko että 15 000 on täynnä ja sitten ilmoitan? Mutta eikö ne pisteet siis häviä mitä häh? Äh, menee hermo kun on ei tajua :D
Voishan tää tietenkin olla helpomminkin tehty, mutta kyllä se näinkin menee. Kyllä, sinun täytyy kerätä 15 000 PP, että saat tuon 500$ bonuksen. Tuolla kai ei ole mitään väliä, että pisteet häviää kuun vaihteessa vaan keräät sen 15 000 PP ja pistät vasta sen jälkeen hakemuksen kun olet kyseiset pisteet kerännyt. Rakeback maksetaan suoraan tilillesi jos olet kerännyt yli 25 000 PP ja saat näin 30% rb. Jos olet kerännyt 24 999 PP tai alle, joudut hakemaan rakebackisi täyttämällä hakemuksen. Saat täten 20-25% rb riippuen kuinka monta pistettä olet kerännyt. Muistaakseni sun pitää lähettää toi rakebackhakemus viimestään 4 -tai 5.päivä seuraavaa kuuta. Eli tämän kuun rb pitää hakea viimeistään syyskuun 4 -tai 5.päivä, mutta jos olet kerännyt yli 25 000 PP hakemusta ei tarvitse tehdä vaan rahat maksetaan suoraan tilillesi.

Toivottavasti tästä nyt oli jotain apua, vaikka aika sekavan tekstin sainkin aikaiseksi :-D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”