Veikkaus-pokerisivusto

Keskustelua internetin pokerihuoneista
aleppa

Re: RAY-paskoista paskin sivusto

Viesti Kirjoittaja aleppa »

Tarpeeton timerin loppuun asti jako jaon jälkeen vetäminen oli joitain vuosia sitten paljon yleisempää kuin nyt, käkyissä. Ainakin Pohjoismaalaiset firmat puuttuivat siihen melko pian.
++++++++++++++++++++++++++
Luonnollisesti satelliiteissa jakojen pitkittäminen on asia erikseen, ja edelleenkin hand by handissa näkee harva se kerta vastaavaa, mutta harvoin siihen chatissakaan kukaan puuttuu multitablauksiansa viivyttääkseen.
Aslakator

Viesti Kirjoittaja Aslakator »

kippisjakulaus kirjoitti:......
Jos millään viittisit lukea mitä kirjotin aikasemmin.
Mä oon vain ja ainoastaan idioottien tahallista hidastelua vastaan. Esim. Kafirin tapauksessa en näe mitään syytä edes varotukselle jos kyseessä on vain 1-4 pöytää ja hidastelu ei ole tarkoituksen mukaista.
Teinit jotka slowrollaa ja viivyttelee ärsyyttääkseen on eri asia ja voidaan bannia suorilta.
Näitä tapauksia ei ole todellakaan hankala erottaa toisistaan.

Huom. puhun lähinnä käteispeleistä. Jos softa sallii turnauksissa merkittävän edun hidastelemalla bubblen tms. aikana se on taas toinen asia, ja sitä harrastaaa joka toinen turnee pelaaja (jos mahdollista). Käteispeleissä kukaan ei hyödy tahallisesta viivyttelystä _mitään_.
Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 »

Aslakator kirjoitti:
kippisjakulaus kirjoitti:......[/quote

Huom. puhun lähinnä käteispeleistä. Jos softa sallii turnauksissa merkittävän edun hidastelemalla bubblen tms. aikana se on taas toinen asia, ja sitä harrastaaa joka toinen turnee pelaaja (jos mahdollista). Käteispeleissä kukaan ei hyödy tahallisesta viivyttelystä _mitään_.
Mua ainakin vituttaa aasit jotka slowrollaa 2bb stäkillä bubblessa ja kippaa naulatkin et pääsee minirahoille turnauksissa.
Niitten takia bubblet yleensä kestää sen 6 tuntia :x
Better to be lucky than good.
Aripelaaja

Viesti Kirjoittaja Aripelaaja »

Mulle tapahtui pokerstarsilla se, että viivyttelin tahallaan käteispöydässä, kun vitutti tietyt vastustajat. En nyt koko päivää sitä tehnyt, mutta jonkun aikaa, niin sitten kun myöhemmin yritin kirjautua sisään, oli tili lukossa ja olin saanut sähköpostilla jonkun varoituksen ja vaadittiin lupaamaan etten enää tee sitä, jonka jälkeen saisin tilini auki. Ja sanottiin, että jos jatkossa teen niin, voidaan tili sulkea lopullisesti. Muut pelaajat oli valittaneet. Myönnetään, että starsilla on time bankkia enemmän, että on se siellä ihan perusteltua. Käteispöydissä. Turnauspöydissä tuskin missään on kiellettyä aikailla, saahan sitä siihen käyttää, että nousee sijoja ylöspäin.
1255539

Viesti Kirjoittaja 1255539 »

RAY näyttää olevan nyt ainoa saitti joka ei salli trakeriä ja hud:a, kun Cake (pois lukien mahdolliset saitit joita träkeriei tue) on alkanut sallimaan ne - Cake eka kokeili onko se tuloksellista ja on kuulema siirtynyt sallimaan sen lisämäärin. Itse en pelaa RAY:llä kun eivät salli. Svenska Spel sallii.

http://pokerfuse.com/news/poker-room-ne ... mits-huds/

Tossa on kyllä edelleen rajoitteita, mutta kokokieltoa ei ole, eikä olisi syytä olla RAY:lläkään.
Sinappikaasu

Viesti Kirjoittaja Sinappikaasu »

1255539 kirjoitti:Tossa on kyllä edelleen rajoitteita, mutta kokokieltoa ei ole, eikä olisi syytä olla RAY:lläkään.
Mielipideasia. Itte ainakin tykkään enemmän pelata, kun ei apuohjelmat toimi. Toivottavasti niitä ei koskaan sallitakaan.
1255539

Viesti Kirjoittaja 1255539 »

Olen poistanut Ray:n softwaren tällä päivämärällä koneeltani ikuisiksi ajoiksi (juhlallinen tilaisuus). Nyt pelaan vain PokerStars:lla (nopeus, huippusoftware, peli- ja pöytävalikoima, multitabletus, statistiikat) ja mahdollisesti FullTilt:llä (27% rb?). Jossain varastossa on Betsson (Ongame; "45-50%" rb), 24hPoker (Entraction; 30% rb) ja William Hill Poker (iPoker; "30%" rb) mutten tule nyt pelaamaan kuin starsilla kunnes ftp aloittaa jolloin ehkä liitän senkin kuvioon. Starsilla handuja saa kasaan kaikkein nopeimmin (ja VIP:ä tulee tuplanopeudella PartyPoker:iin verrattuna). Ehkä Espanjan starsilla voi myös aikanaan pelata jos reikki on kohdallan ja taso heikompi, esim. Italian starsilla voisi pelata, mutteivät salli. RAY:llä tulisi olla itsevalmistettu software jossa ei ole doomi ja boomi ja muita koodeja, kuten kaikilla softwareilla on joita markkinoilta voi hankkia. Sen suhteen voisin luottaa vain itseeni ja pelata vain softwarella jonka olen itse valmistanut, mutta kun se ei ole mahdollista, niin joudun tyytymään maailman suurimpaan ja parhaimpaan pokerihuoneeseen.

Pelaajat jotka eivät halua statistiikkoja näkyvän ovat hyvin hyvin harvassa ja hekin muuttavat mielensä kun aikuistuvat, vaikka rokit tosin saattavat jatkossakin haluta että statistiikat ovat piilossa (he pelasivat aikanaan Cake:lla ja pelit olivat supertiukkia mutta ne pelit siten söivät itsensä ja rokitkin häipyivät), ja he saattaisivat multitablettaa starsilla ilmankin statistiikkoja. Statistiikoilla sellaiset paljastuvat (siksi hyvät ja äksönpelaajat ylipäätään ovat melkein aina statistiikkojen kannalla) ja se on oikein, vitun kusipää pelin pilaajat, joiden grindaamiseen ulos saa todella keskittyä statistiikoillakin ja joutuu valitsemaan hyviä pöytiä että reikin lisäksi tulee himpun verraan voittoakin.

Itse opin pelaamaan online jo 1999 jolloin ei ollut edes nootteja tai muita merkintöjä softwaressa vaan ne joutui tekemään erikseen ja peliin keskittyminen rajoittui yhteen pöytään ekana vuonna ja sitten kahteen ja vain joitain helppoja pelejä ja hyvällä softwarella voi pelata useampaa. Tiedän kyseisen vanhan mallin pelaamisen kärsimyksen kun joutuu keskittymään epäolennaisiin elementaarisiin huomioihin jotka statistiikat antaa nykyään itse, ja nootteja voi käyttää myös paljon helpommin tosin niitä ei välttämättä tarvii enää.
Sinappikaasu

Viesti Kirjoittaja Sinappikaasu »

1255539 kirjoitti:Pelaajat jotka eivät halua statistiikkoja näkyvän ovat hyvin hyvin harvassa ja hekin muuttavat mielensä kun aikuistuvat
Okei... :lol:
liikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liikka »

Mielenkiintonen bugi oli RAYn clientissä yks päivä. Lopettelin pelit ja klikkailin kaikista pöydistä auto-post blindit pois, mutta eipä ollu vaikutusta kaikkiin pöytiin, väkisellä laitto blindit pöytään seuraavan kerran ku bb osu kohalle. Muilla käyny tällasta?
RiceRiceMaybe

Viesti Kirjoittaja RiceRiceMaybe »

liikka kirjoitti:Mielenkiintonen bugi oli RAYn clientissä yks päivä. Lopettelin pelit ja klikkailin kaikista pöydistä auto-post blindit pois, mutta eipä ollu vaikutusta kaikkiin pöytiin, väkisellä laitto blindit pöytään seuraavan kerran ku bb osu kohalle. Muilla käyny tällasta?
On käynyt, mutta toisella ipokerin clientillä.
Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo »

Sinappikaasu kirjoitti:
1255539 kirjoitti:Pelaajat jotka eivät halua statistiikkoja näkyvän ovat hyvin hyvin harvassa ja hekin muuttavat mielensä kun aikuistuvat
Okei... :lol:
Hahah tää oli hyvä :-D
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.
GeneralOfSaigon

Viesti Kirjoittaja GeneralOfSaigon »

Joo, on Rayssa tosin se hyvä puoli, että apuohjelmia ei sallita..
Primorsk

Viesti Kirjoittaja Primorsk »

RiceRiceMaybe kirjoitti:
liikka kirjoitti:Mielenkiintonen bugi oli RAYn clientissä yks päivä. Lopettelin pelit ja klikkailin kaikista pöydistä auto-post blindit pois, mutta eipä ollu vaikutusta kaikkiin pöytiin, väkisellä laitto blindit pöytään seuraavan kerran ku bb osu kohalle. Muilla käyny tällasta?
On käynyt, mutta toisella ipokerin clientillä.
Joo, sama vika. Sittemmin olen aina klikannut ensin pois, sitten päälle ja vielä toisen kerran pois.... #-o
Primorsk
<
KINDERI999

Viesti Kirjoittaja KINDERI999 »

Saako nykyään pelejä pystyyn nl100-400 pöydissä?Sillon kun tuo avattiin ni noihin ei ollu pelaajia nimeksikään.
Kojjootti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kojjootti »

Raymondissa oli jotain puhetta Pokerimestari-liveturnauksesta? Onko tästä jossain enemmänkin tietoja, esim Oulun päivämäärää? Itse en löytänyt googlella apuja...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”