WPT-poker kotiutusongelmia..

Keskustelua internetin pokerihuoneista
liper

WPT-poker kotiutusongelmia..

Viesti Kirjoittaja liper » 11 Helmi 2013, 00:16

Onko muilla ollut ongelmia kotiutuksissa WPT-pokerilta?

Mulla on nyt ollut kotitus "käsittelyssä" 3vko. Oon lähettänyt kaikki pyydetyt dokumentit. Kyselin cashierin emailista ja normi helpdeskistä tyyliin 5 kertaa, että mikä mättää. Yhteenkään viestiin ei tullut automaattivastauksien lisäks mitään.

Sit soitin ja sieltä kerrottiin, että pitää soittaa mulle ja varmistaa kuka olen. Näin tehtiin ja muija kertoo, että kaikki on ok ja homma etenee. Eipä vaan ole tapahtunut vieläkään mitään. Kysyin myös puhelimessa, että miksei sähköposteihin ole vastattu niin tyttö kertoi että joo kyllä täällä sun viestit näkyy ja ei tiennyt miksei ole vastattu.

Onko tää nyt luotettava sivusto vai pitääkö tässä hävitä nuo rahat vahingossa jollekin kaverille Partyn puolelle.. :F

KarhuPingviini

Re: WPT-poker kotiutusongelmia..

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 11 Helmi 2013, 10:49

Kuulostaa erikoiselta. Itellä ei oo ollu mitään ongelmia wpt:llä ja kotiutukset skrilliin on tullu lähes instana.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

humA

Viesti Kirjoittaja humA » 12 Helmi 2013, 10:23

Itsellä oli täysin samat ongelmat nyt lähimenneisyydessä -> fastforward tohon kun ne on soittanu sulle vielä,
tämän jälkeen cancellasin vielä sen kotiutuksen ja tein kotiutuksen uudestaan, meni homma samantien eteenpäin
ja parin päivän päästä Skrill!

Ja meinasin myös tiltata totaalisesti kun kesti juurikin tuo 3vk... aina kaikki ei mee niinku elokuvissa (pokerstarssilla)..
Hienomies kirjoitti:
Otetaan palaute vastaan. Minulla on helmasyntinä tapa yliarvostaa vastustajiani ja aliarvioida omia kykyjäni, joka kuuluu osana luonteeseeni jonka ehdottomana kulmakivenä on vaatimattomuus.

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 27 Heinä 2013, 15:45

Onko tänne lafkaan enään mahdollisuus tehdä tiliä??

Koitin asentaa softan ja täytin pyydetyt kohdat jonka jälkeen tulee herjaus, että "emme ota enään asiakkaita teidän maastanne".

Partylla on jo tili aikasemmin jos se asiaan vaikuttaa.

jefenho

Viesti Kirjoittaja jefenho » 27 Heinä 2013, 17:54

emeriaa kirjoitti:Onko tänne lafkaan enään mahdollisuus tehdä tiliä??

Koitin asentaa softan ja täytin pyydetyt kohdat jonka jälkeen tulee herjaus, että "emme ota enään asiakkaita teidän maastanne".

Partylla on jo tili aikasemmin jos se asiaan vaikuttaa.
Ei voi tehdä enää uutta tiliä koko verkkoon Suomesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”