Olybet yleisesti

Keskustelua internetin pokerihuoneista
PS uutistoimitus

Re: Olybet promot

Viesti Kirjoittaja PS uutistoimitus »

Internaut kirjoitti: 17 Huhti 2020, 00:32 Säilyykö 30% rakeback myös uudessa pokeriverkossa? Tiedotteessa ei nopealla vilkaisulla ainakaan ollut mainintaa sen poistumisesta. Säilyykö raket samoina?
Kaikki riippuu varmasti ihan siitä, mihin verkkoon Olybet seuraavaksi siirtyy ja ko. verkon rakeprosenteista. Tätähän ei vielä ole kerrottu. Eiköhän virallista tiedotetta asiasta tule lähiaikoina, uutisoidaan heti kun tulee :)
PS uutistoimitus

Re: Olybet-promot

mpnadded.jpg
mpnadded.jpg (98.02 KiB) Katsottu 5637 kertaa
MPN-verkossa pelataan nyt viimeistä viikkoa, turnauksissa näyttäisi olevan varsin mukavasti added-rahaa *-O-*
Vakonen

Viesti Kirjoittaja Vakonen »

Vaikuttaisi että tällä sivustolla https://promo.olybet.eu/promotions-fi/u ... ate=100262 esitellyt bonusehdot eivät pidä paikkaansa. Olen rakettanut uudella tilillä Olybetille tasan $100 kolmesta pelaamastani turnauksesta. Tästä pitäisi saada bonusta clearattua $20 mutta bonusta on clearautunut vain $15 ja neljännen vitosen kierrätyspalkki on vähän yli puolen välin. Bonuehdoissa sanotaan:

"Tarjolla on 400 x 5 $ osuuksia joita voit saada 90 päivän aikana kun olet opt-in. Yksi 5 $ osuus lisätään saldoosi jokaista nettorakena ja turnausmaksuina maksamaasi 25 $ kohden. Voit tarkistaa bonussaldosi milloin tahansa meidän pokeri-sovelluksen ”Kampanjani”-kohdasta valitsemalla ”Tervetuliaisbonuksen”."

Tuolla starttibouksen esittelysivustolla ei ole mitään mainintaa tästä mystisestä PVI-systeemistä että se vaikuttaisi bonuksen kertymiseen. Maksettu rake näkyy vielä turnauksissa varsin selkeästi toisin kuin käteispeleissä. Huomionarvoista on että vaikka PVI-systeemi vaikuttaisi starttibonuksen clearaukseen niin en rahastanut itse yhdestäkään nuista turnauksista tai ole tehnyt esim yhtään kotiutusta Olybetiltä. Tulikohan sitten pelattua liian tiukkaa turnauksia kun menin late regillä sisään ja sattui jossain ainakin keskimäärästä heikommin tulemaan lähtökäsiä shorttistäkillä niin olin pakotettu pelaamaan tosi tiukkaa. Livechatissa ei osattu antaa vastausta asiaan vaan alkoi jotain puhumaan euroista vaikka pelit ja bonus on dollareissa. Kuulema tarvii "teknikon" tämän selvittämiseen. Sanoi että vastaus pitäisi tulla seuraavaan päivään mennessä sähköpostiin mutta sitä nyt ei ole yli 2 vuorokauden jälkeen tullut niin arvelin tänne avautua asiasta. Asiassahan ei tietenkään ole tuosta $5 kyse vaan periaatteesta ja summat voivat olla tulevaisuudessa paljon isompia.

Liekkö Olybetillä sitten termille nettorake joky mystinen määritelmä? Maalaisjärki ainakin sanoo että jos maksan $100 rakea turnauksista niin silloin nettorake on $100. Ei ole mitään mainintaa semmoisestakaan että esimerkiksi Fish Buffetista tulleita hiluja vähennettäisiin starttibonuksesta.

Pelejä tulee kyllä silti jatkettua tuolla koska hyvännäkösiä turnauksia on paljon ja ok palautuksiakin tulee mutta pitäisihän se nyt rehtisti kertoa minkä verran sitä tulee.

EDIT: Tuossa sanotaankin siis että "nettorakena JA turnausmaksuina" eli oikeastaan nettoraken määritelmälläkään ole kauheasti merkitystä asiassa.
cASHman

Viesti Kirjoittaja cASHman »

1. Viesti täällä, en löytänyt mistä voi kirjoittaa uuteen ketjuun :-D Tänään Olybetillä turnauksia ja 210d bountyhunter? päättyi siihen, että tauolla pöytä meni kiinni eikä turnausta enää löytynyt mistään. Siis mitä vittua. Harrastepelaaja (paisti) olen ja näitä on nyt niinä muutaman kertamana mitä olen pelaillut tapahtunut niin että näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Normaalia?
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

cASHman kirjoitti: 09 Elo 2020, 22:23 1. Viesti täällä, en löytänyt mistä voi kirjoittaa uuteen ketjuun :-D Tänään Olybetillä turnauksia ja 210d bountyhunter? päättyi siihen, että tauolla pöytä meni kiinni eikä turnausta enää löytynyt mistään. Siis mitä vittua. Harrastepelaaja (paisti) olen ja näitä on nyt niinä muutaman kertamana mitä olen pelaillut tapahtunut niin että näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Normaalia?
Kaveri sanoi että kävi samoin ja support oli vastannut että noi hyvitetään jälkikäteen pelaajille

Ikäviähän noi ongelmat toki on
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
kasvain

GG Network (Olybet) pokeri client rikki

Viesti Kirjoittaja kasvain »

Aamuisen client-upgraden jälkeen en ole saanut Olybetin clienttia käyntiin lainkaan. Kokeilin myös ladata gg:n omaa clienttia, mutta sama ongelma. Unsintall/install ja vielä toiselle koneelle asennus. Ei toimi.

Sain juuri supportista viestin että on isompi ongelma pokerisoftassa ja selvittelevät sitä. honey moon -bonari edellyttäisi jotain taskia tällekkin päivälle. Toivottavasti saavat kuntoon pikapikaa :rant: .
kasvain

Re: GG Network (Olybet) pokeri client rikki

Viesti Kirjoittaja kasvain »

Löysin ratkaisun GG pokerin discord-ryhmästä, jossa oli paljon vastaavia tapauksia. Ilmeisesti vika ilmeni vain osalla asiakkaita.

kotireitittimen buuttaus ratkaisi ongelman. Liekö siinä ollut joku dns-cache vanhentuneilla tiedoilla tai mitä lie.
Jay_

Viesti Kirjoittaja Jay_ »

Mulla ei ole toiminut Olybet viime kesäkuun jälkeen, aivan uskomattoman huonoo palvelua olen saanut niiden kautta ja enään ei ees kiinnostais pelaa koko skinillä jos ei ainut verovapaa.
Team Viewerillä tutki vikaa Tammikuun alussa ja löysikin vian (GG verkon huoltomies tutki) mutta eivät kuulemma keksi miten vian pystyy korjaamaan :rant: :rant: Eivätkä myöskään voi kertoa minkälaisesta viasta on kysymys.

Hauskinta tässä koko cases on se että ekat 3-4kuukautta Olybet syytti minun "epävakaata" nettiä ja eivät halunneet vastailla minun valituksiin kun ohjelma "jäätyi" ..... Sitten niiden oli pakko myöntää että vika niiden päässä, mutta vian tutkimiseen menikin sitten uskomattoman paljon aikaa. Ja nytkun Tammikuussa GG-huolto löyti vian ja kertoi minulle ettei korjaamiseen mene kauaa aikaa, niin tämän jälkeen Olybet taas alkanut todella yhteistyöhaluttomaksi, väittävät viikottain että GG tekee duunia vian korjaamiseksi, ja niille ei tietenkää voi soittaa tiedustellaaksi asiaa. Nyt uusimmissa viesteissä taas alkaneet syyttää minua, että pitäs tarkistella omaa nettiä ja kokeilla ohjelmistoo uudella koneella ja tabletilla.
Myös hauskaa oli kun laittoivat minulle muutaman kerran turnausrahaa pelitilille, luonnollisesti sen takia ettei tarvitse omia rahoja käyttää kun ohjelmisto ei ees pysy käynnissä ja toiminta kelvoton, niin voi testaa toimisko. Nyt jo etukäteen ilmoittivat etteivät maksa mitään korvauksia koska ovat jo maksaneet. :drunk: :drunk: Uskomatonta toimintaa. Annan Olybetin toiminnasta pyöreen nolla /10.
Väitän tässä kohta 20vuotta kestäneellä nettipokeri urallani että huonointa palvelua mitä olen koskaan saanut. Ja useita ongelmia on tullut vastaan usean saitin kanssa varsinkin alkuvuosina.
1255539

Viesti Kirjoittaja 1255539 »

kasvain kirjoitti: 27 Helmi 2021, 18:45 Löysin ratkaisun GG pokerin discord-ryhmästä, jossa oli paljon vastaavia tapauksia. Ilmeisesti vika ilmeni vain osalla asiakkaita.

kotireitittimen buuttaus ratkaisi ongelman. Liekö siinä ollut joku dns-cache vanhentuneilla tiedoilla tai mitä lie.
Toi on ainakin toisinaan ongelman aiheuttaja kun vikaa ei löydy muualta. Se ilmenee (vakavina) yhteysongelmina pelatessa, ja mahdollisesti joinain muina ongelmina muutoin. Vakavin ongelma mulla oli kerran Starsilla, ja toi ratkaisi ongelman. Aikanaan ongelmia oli myös RAM:n vähyyden suhteen (freeze) mutta multitablaajilla sitä saattaa esiintyä vielä nykyäänkin, niin ja Starsin grafiikat saattaa olla ylikuormittavia tätä nykyä, vaatien enemmän koko koneelta. GG:llä mulla ei ole ollut yhteysongelmia pitkään aikaan; aikanaan oli paljonkin ja se oli niiden päässä.
PS uutistoimitus

Olybetilta kommentoivat, että verkko on tietoinen mainitusta, joitain pelaajia koskettavista ongelmasta, ja se pyritään korjaamaan asap. Pika-avuksi lähettivät seuraavat ohjeet, mikäli ongelmia softan kanssa ilmenee:

1) Check NVIDIA Control Panel -> Set PhyX Configuration -> Select a PhyX Processor -> NOT CPU but select your video card. Be sure to APPLY if you change this option.

2) Check NVIDIA Control Panel -> Manage 3D Settings -> (select) Base Profile -> CUDA GPUs -> ALL. Be sure to APPLY if you change this option.

3) Make sure that Control Panel -> Internet Options -> Advanced -> Use software rendering instead of GPU rendering (the first entry) is NOT checked. Some of these options also affect the way WINDOWS works even outside of Internet Explorer.

Toimituksella softa vaikuttaisi toimivan aivan normaalisti, joten emme päässeet testaamaan oheisten ohjeiden vaikutusta käytännössä. Mikäli ei noillakaan korjaannu, niin suosittelemme ottamaan yhteyttä Olybetin asiakastukeen: support[ät]olybet.com
Jay_

Viesti Kirjoittaja Jay_ »

Joo toi on hauska kun laittaa juuri noi ohjeet aina välillä, ns. uutena vinkkinä! Tosin niiden huoltotutki tota jo Tammikuun alussa TeamViewerin välityksellä ja puhu ihan muusta viasta.
En tiedä mistä johtuu toi Olybetin todella alaarvoinen asiakaspalvelu, mutta niiden käytös ja rakentaviin viesteihin vastaaminen on kyllä todella töykeää, ja useesti vastaa todella vajavaisesti.
tupe

Viesti Kirjoittaja tupe »

Käynnistäessä kun, aukeaa se pieni ikkuna missä näkyy ne latausprosentit ja jos se menee samantien kiinni eikä softa lähde käyntiin. Itellä toimii kun runksutan hiirellä sitä olybetin ikonia työpöydällä, eli siis avaan useamman kerran peräkkäin softan. Kannattaa kokeilla vaikka hullulta kuulostaa O:)
LaPeee

Re: Olybet yleisesti

Viesti Kirjoittaja LaPeee »

Hei mikäs homma kun f-secure estää sovelluksen avaamisen Syy Trojan:/W32/CryptoRamsomwareBehavior.B!Deepguard ?
Keisari

Viesti Kirjoittaja Keisari »

Toimiiko teillä Olybet? Mulla lakkas toimimasta ja nyt en pääse kirjautumaan sisään
Keisari

Viesti Kirjoittaja Keisari »

No nyt meni! Turnauksia käynnissä ni nää on tuskasia paikkoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”