Olybet kaatuu/jäätyilee.

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista
Korpisoturi

Olybetin kaatuilu

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi » 19 Kesä 2020, 13:04

Hei!

Olybet kaatuilee randomisti settien aikana, pöydät ja softa sulkeutuu. Eikä tämä pahinta, softa ei aukea millään jossen käynnistä uudestaan konetta. Aikamoinen ongelma 12 tablatessa montaa softaa. Kun kaatumisen jälkeen yritän käynnistää GG, tulee latauskuva, mutta se vain sulkeutuu heti käynnistymättä uudestaan.

Onko kellään ratkaisuja tai samanlaisia ongelmia?

peteyy

Re: Olybetin kaatuilu

Viesti Kirjoittaja peteyy » 19 Kesä 2020, 16:19

Korpisoturi kirjoitti:
19 Kesä 2020, 13:04
Hei!

Olybet kaatuilee randomisti settien aikana, pöydät ja softa sulkeutuu. Eikä tämä pahinta, softa ei aukea millään jossen käynnistä uudestaan konetta. Aikamoinen ongelma 12 tablatessa montaa softaa. Kun kaatumisen jälkeen yritän käynnistää GG, tulee latauskuva, mutta se vain sulkeutuu heti käynnistymättä uudestaan.

Onko kellään ratkaisuja tai samanlaisia ongelmia?
Itselläni kaatuilee kanssa, eli yhtäkkiä vaan tajuaa, että pöydät kadonneet ja mitään virheilmoitusta ei anna. Syytä en ole vielä keksinyt.

Kannattaa kuitenkin task managerista katsoa onko sinne jäänyt joku GG prosessi rullaamaan mikä estää sen softan käynnistämisen uudestaan ilman buuttia. Tyyliin ggpoker.exe tmv. jossain siellä voisi kummitella?
"Who me?"

ardentti

Viesti Kirjoittaja ardentti » 30 Kesä 2020, 17:13

Itse olen urakoinut plo5 tai plo10 rush pöytiä. Tänään avasin softan ja sellaiset viisi biniä bittiavaruudessa. Olybetin teknikot kuulemma saavat rahat tilille parissa vuorokaudessa. Pyysin myös pientä turnaustikettiä harmin vuoksi, saa nähdä.

Edit: Rahat tuli eikä tietenkään mitään korvausta

Korpisoturi

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi » 03 Heinä 2020, 06:04

Olybetin supportin kanssa käytiin tiuhaa keskustelua kaikkien speksien kanssa asiasta, ja ilmeisesti tuo softan kaatumisbugi on nyt hot fixattu päivityksessä. Ainakana itsellä ei ole viikkoon enää kaatuillut softa.

Jay_

Olybet kaatuu/jäätyilee.

Viesti Kirjoittaja Jay_ » 22 Heinä 2020, 10:08

Eli viikon ollut ongelmia Olybetin softan kanssa, ei liiittynyt muihin Olybetin vikoihin vaan täysin omansa.
Eli vika ilmenee kun reggaa turnaukseen ja alkaa pelaan niin pöytä "jäätyy" eli mikään nappia ei toimi ja kuva ei liiku mutta äänet jäävät toimimaan taustalle (uudestaan saa pöydän hetkeksi aina aukeamaan kun starttaa softan uudestaan). Muilla ollut samaa vikaa??? Olybet on heidän mielestään selvittänyt järjettömän hitaalla eikä minusta tunnu että edes kovinkaan ammattitaitosella tiimillään ja teknikoilla että ongelma on mun netti yhteydessä, olen tutkinut asiaa niin Telian kuin Elisankin kanssa mutta mitään ei ole löytynyt, ainoastaan Olybet on saanut selville että selkeesti minun yhteydestä ja ilmoitellut ettei tutki enää asiaa. Yritin eilen vielä olla yhteydessä että selvitetään porukalla ongelmaa kun Telialta oli työntekijä luurissa ja hommasin paikalle tietokone asiantuntijan joka kävi laitteet läpi että löytyykö mitään, mutta Olybet ei tietenkään edes tähän ollut yhteistyöhalunen.
Alkaa jopa keittään tän tyyliset ongelmat kun oli tarkotus keskittyä turnauksiin netti WSOP:n takia kun Vegasiin koskaan lähtenyt verojen takia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjelmistot ja laitteet”