Spud kirjoitti:mazagan kirjoitti:Miten niin en saa ilman röökiaskia mäyräkoiraa ?
Siis tossa mun kuvaamassa jutussa oli täsmälleen sama periaate, sulla on peliongelma ja mulla alkoholiongelma.
Ja mitä tulee mun peliongelmaan, niin sellanen voi hyvinkin olla kehittymässä, kun tällasia kelaa. Ite vaan haluisin kokonaan kiellon tohon black jackiin, et ei enää seuraavan juoppuhulluuden iskiessä tarttis edes miettiä sen pelaamista. .
Siis onko nyt se sinun ongelmasi alkoholiongelma vaiko peliongelma. Jos kerran humalassa sekoat Black jackiin, etkä selvinpäin, niin viina on se ongelma. Älä helvetissä pelaa kännissä! Ja jollet pysty olemaan pelaamatta älä ota viinaa!
Jos sinun on pakko ottaa viinaa, niin kirjoita Alkoon kirjelmä jossa valitat kuinka sinulle myydään viinaa, vaikka siitä tulee humalaan ja sitten häviää kaikki rahansa.
Jos kaupasta ei saa mäyräkoiraa ilman röökiaskia niin ostan siti ja heitän sen askin roskikseen. Jos on tupakkaa, ei sitä tarvitse polttaa, jos on viinaa ei sitä tarvitse juoda, jos on mahdollisuus pelata ei tarvitse pelata.
Onko tämä mailma menossa siihen etteivät ihmiset pärjää jollei joka helvetin paikassa ole joku
varoitus: " Älä nouse tuolille seisomaan, saatat kaatua ja luokata." " Lieteen ei saa laittaa virtaa koska levyt kuumenevat polttaviksi." "Älä koskaan aukaise suihkun kuumavesihanaa, voit polttaa itsesi." "Tietokoneen saa avata vain kahden valvojan läsnäollessa koska valvomaton tietokoneen käyttö saattaa aiheuttaa peliriippuvaisuutta."
Huh, huh! Toivottavasti alkuperäinen viestittäjä on trolli: