Ongame jumissa?

Keskustelua internetin pokerihuoneista
z324739

Viesti Kirjoittaja z324739 »

Samat ongelmat oli. Norman pois ja joku ilmainen virussofta tilalle (itse otin ton AVG:n). Ja taas toimii...
Absinthe

Viesti Kirjoittaja Absinthe »

Mulla ja kaverilla on ongelma ongamessa. Niissä koneissa (2) joissa on vista, softa ei aukee vaan valittaa jotain patchista. Kahella koneella joissa on xp toimi hyvin. Muilla saman tyylisiä ongelmia?
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Absinthe kirjoitti:Mulla ja kaverilla on ongelma ongamessa. Niissä koneissa (2) joissa on vista, softa ei aukee vaan valittaa jotain patchista. Kahella koneella joissa on xp toimi hyvin. Muilla saman tyylisiä ongelmia?
Tuo ongelma Vistassa lienee yhteydessä Normanin virustorjuntaan. Virustorjunnassa on NIP-ominaisuus, jossa ilemisesti on Vista-versiossa jokin bugi.
Tossa toimintaohjetta:
Normanin supportti-foorumi kirjoitti:"Please try to temporarily disable Internet Protection to see if this solves the problem.
- Right click the N-icon, choose Configuration Editor
- Navigate to Norman Virus Control|Components|Start
- Deselect Internet Protection
- Save changes
- Reboot "
Leisuit Larry

Re: Ongame jumissa?

Viesti Kirjoittaja Leisuit Larry »

En tiedä missä vitus mätttä nyt.. hermo menee! En tiedä onko vika paffin softassa vai ylipäätään ongamen verkos, mutta jo 2 pöytää jökkii. Vähän väliä lobby ikkuna latailee pöytiä uudestaan, niin kuin yhteys olisi ollut poikki. Eli pelaaminen mahdotonta tällä hetkellä.

Onko muilla samoja ongelmia? JA johtuvatko ongelmat paffin softasta vai ylipäätään koko verkosta? Vika ei siis ole koneessa, koska unibetillä pystyn pelaamaan 7-8 pöytää ilman minkäänlaista hyytymistä.

Nim. Kohta rahat kotiutetaan ja kattila kiehuu :evil: :evil: :evil:
"Olen pelannut varmaan eniten elämässäni super mario pelejä eikä mulla ole vielä ollut mitään tarvetta ryömiä viemäreihin."
Lampsu

Viesti Kirjoittaja Lampsu »

Joo, sama ongelma ollu kans täs illan mittaan. Mut oon silti kyllä pystynyt pelailemaan vaikka aula näyttäiskin, että yhteys katkennut.. :-D Siellä varmaan laitaillaan taas uusia ohivetoja paffiin.. :lol: Kärsivällisyyttä vaan.. Kyllä ne kalat siellä pysyy.. 8)
Leisuit Larry

Viesti Kirjoittaja Leisuit Larry »

Lampsu kirjoitti:Joo, sama ongelma ollu kans täs illan mittaan. Mut oon silti kyllä pystynyt pelailemaan vaikka aula näyttäiskin, että yhteys katkennut.. :-D Siellä varmaan laitaillaan taas uusia ohivetoja paffiin.. :lol: Kärsivällisyyttä vaan.. Kyllä ne kalat siellä pysyy.. 8)
No lähinnä vituttaa se, et kun kädes on natsit, niin pöytä jumittaa niin et aika menee umpeen :evil: ...Ja jo tuo kolmekin pöytää aiheuttaa välillä jumitusta jopa minuutiksi.

Laitoin asiasta tiedustelua Paffille. Jos ei ens viikolla meno muutu niin rahat lähtee ulos.
"Olen pelannut varmaan eniten elämässäni super mario pelejä eikä mulla ole vielä ollut mitään tarvetta ryömiä viemäreihin."
Jackpot26

Viesti Kirjoittaja Jackpot26 »

Semmonen ongelma täällä päin, että ennen ongame otti automaattisesti täyden stäckin pöytään, ja myös reloadatessa stäck tuli automaattisesti täyteen. Nykyään pöytään mennessä automattinen stäck on puolet BI:nistä. Voiko tuota ominaisuutta kenties säätää jostain asetuksista, koska pelimukavuutta se häiritsee.
texwiller80
Viesti:

Viesti Kirjoittaja texwiller80 »

pokerstar pelaa hyvin
WhaleX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WhaleX »

Jackpot26 kirjoitti:Semmonen ongelma täällä päin, että ennen ongame otti automaattisesti täyden stäckin pöytään, ja myös reloadatessa stäck tuli automaattisesti täyteen. Nykyään pöytään mennessä automattinen stäck on puolet BI:nistä. Voiko tuota ominaisuutta kenties säätää jostain asetuksista, koska pelimukavuutta se häiritsee.
http://www.theongamezone.com/news/insid ... uto-buy-in
pajatso

Viesti Kirjoittaja pajatso »

Jackpot26 kirjoitti:Semmonen ongelma täällä päin, että ennen ongame otti automaattisesti täyden stäckin pöytään, ja myös reloadatessa stäck tuli automaattisesti täyteen. Nykyään pöytään mennessä automattinen stäck on puolet BI:nistä. Voiko tuota ominaisuutta kenties säätää jostain asetuksista, koska pelimukavuutta se häiritsee.
Tuo ominaisuus tuli uuden päivityksen mukana eikä sitä saa säädettyä.
Ongame otti askeleen taaksepäin paskin softa on nyt sielä paskempi #-o
niko83

Viesti Kirjoittaja niko83 »

Mulle toi passaa ainakin ku nyrkki silmään :) Kyllä se puolikas riittää. siitä on hyyvä lähtee kasvattaa :-D
pokeri on hauskaa, niin pitkään kun hermot kestää.
Lucky-River

Viesti Kirjoittaja Lucky-River »

Pelasin tossa toisaalla jonkui aikaa ja nyt deposin rollin takas ongamelle. Onko tää vaa mulla vai joku yleinen uutuus ongamella, mutta toi softa lagaa nykyään ihan tajuttomasti.

EDIT: Ylempänä näköjään komenttien perusteella yleinen ongelma.

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaa. En kerennyt pelata ku puol tuntia ni sit tuli ihan täydellinen jumitus. Yhdessä pöydässä oli just nutsit kädessä ja löin riverillä valuebetsin, en sitten tiedä tuliko kylkeen vai menikö autofold vai mitä tapahtui. Oli kuus pöytää auki ja kaikissa meni sit-outtii. Joku saanut tän tajuttoman lagin pois jollai keinolla?
Sh00ter99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sh00ter99 »

Lucky-River kirjoitti:Pelasin tossa toisaalla jonkui aikaa ja nyt deposin rollin takas ongamelle. Onko tää vaa mulla vai joku yleinen uutuus ongamella, mutta toi softa lagaa nykyään ihan tajuttomasti.

EDIT: Ylempänä näköjään komenttien perusteella yleinen ongelma.

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaa. En kerennyt pelata ku puol tuntia ni sit tuli ihan täydellinen jumitus. Yhdessä pöydässä oli just nutsit kädessä ja löin riverillä valuebetsin, en sitten tiedä tuliko kylkeen vai menikö autofold vai mitä tapahtui. Oli kuus pöytää auki ja kaikissa meni sit-outtii. Joku saanut tän tajuttoman lagin pois jollai keinolla?

Ite kans avasin tilin tonne Whitebetille bonuksen takia, mutta sitten ne ongelmat alkoki. Kaks pöytää auki niin kylläpä tökkii. Ei voi ymmärtää miten koneessa suoritintehot nakkaa tappiin heti ku avaa toisen pöydän kun muilla softilla ei mitään ongelmaa. Taidan nostaa rahat pois tuolta ja vaihtaa toiseen paikkaan ku ei jaksa kiinnostaa yhtä pöytää pelata. Sattuuko kukaan tietään saako iPokerin verkkoon enää rakeback-diiliä? Siihen verkkoon oon tykästyny mutta eipä huvita ilman rakebackia tai kunnon bonusta puuhastella.
nipa_

Viesti Kirjoittaja nipa_ »

Ongame teki jonkun softapäivityksen tällä viikolla ja se hieman raskautta poisti. Ainakin itse pystyin nostamaan pöytien määrän 9 --> 12 ilman, että suoritinkäyttö olisi koko ajan satasessa.

Mitä enemmän pelaajia on servolla, sitä hitaampi tuo softakin näyttäis olevan --> lobbyko aiheuttaa prossukuormaa niin paljon? Kävisi järkeen, kun nyt lobbya pysty hieman karsimaan ja softa nopeutu. Kannattaa ootta myös se statistiikka pois päältä clientissa.
Fungahz

Viesti Kirjoittaja Fungahz »

nipa_ kirjoitti:Ongame teki jonkun softapäivityksen tällä viikolla ja se hieman raskautta poisti. Ainakin itse pystyin nostamaan pöytien määrän 9 --> 12 ilman, että suoritinkäyttö olisi koko ajan satasessa.

Mitä enemmän pelaajia on servolla, sitä hitaampi tuo softakin näyttäis olevan --> lobbyko aiheuttaa prossukuormaa niin paljon? Kävisi järkeen, kun nyt lobbya pysty hieman karsimaan ja softa nopeutu. Kannattaa ootta myös se statistiikka pois päältä clientissa.
Mulla statistiikat menee automaattisesti päälle, vaikka laitan "enable statistics":in pois joka session alussa.

Jos yritän laittaa statistiikkoja pois päältä kesken session (sen jälkeen kun softa on räväyttäny ne takas päälle) optionseista, niin lobby täyttyy varotusikkunoista ja ainoa ratkasu on sulkea koko softa. :D

Oma merkittävin ongelmani softan kanssa on, että ehkä ~40min pelien aloittamisen jälkeen lobby jumittaa armottomasti joka kerta kun pitäisi avata uusi pöydä. Eli uusi blankko pöytä avautuu screenille, yläpalkissa lukee "connecting..." tms ja sitten menee monta minuuttia ennen kuin lobby yhtäkkiä päivittyy (jostain syystä?) ja pöytä latautuu loppuun (eli pelaajat ym ilmestyvät). Tänä aikana vanhoja pöytiä ei myöskään voi sulkea: leave table -napista painaminen jumittaa pöydän tapahtumat, ja pöytä sulkeutuu sitten aikanaan lobbyn päivityksen jälkeen. Tämä ongelma on mielestäni pahentunut uusimman päivityksen myötä.

Jos joku keksii, miten ongamella voi toimivasti 12+ -tablata jatkuvasti (ei seteissä) sittareita, niin olen pykälän verran onnellisempi peluri. Tällä hetkellä ainut toimiva ratkaisu näyttäisi olevan softan sulkeminen tehtävienhallinnasta sopivalla hetkellä (eli ei mielellään heads uppeja tai bubbleja meneillään) ja softan nopeasti uudelleen avaaminen.

FWIW kone on nopea eikä nettiyhteyskään varmasti ole pullonkaulana.

Sellasta.
Lean, mean, SNG-grinding machine.
Säännöllisiä arpajaisvoittoja 12/05-6/09.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”