888Poker

Keskustelua internetin pokerihuoneista
jallucola

Re: Pacific Poker

Viesti Kirjoittaja jallucola » 07 Syys 2012, 11:27

Mites mun nyt kannattais kotiuttaa 888 pokerista? Olen kerran tallettanut sinne visa electronilla ja en ole koskaan kotiuttanut. Kotiutanko dollareissa vai euroissa? €uro-Mb tili löytyy myös.

OverHisHead

Viesti Kirjoittaja OverHisHead » 09 Syys 2012, 09:36

Et pysty todennäköisesti kotiuttamaan kuin Visa Electron tilillesi. Kotiutuksessa kannattaa valita dollari niin muutos tapahtuu oman pankin päässäsi, jonka kurssi on luultavasti todella paljon parempi kuin 888.comin. Voit yrittää toki vaihtaa kotiutustiliäsi supportin kanssa, mutta usein ne vaativat sitä, että tyhjennät koko tilisi ja teet uuden tallennuksen juuri sieltä, mistä aiot kotiuttaa.

taikuri

Viesti Kirjoittaja taikuri » 10 Syys 2012, 04:42

Eli siis.... Mulla on euromoneybookers (skrill), netelleriä ei ollenkaa. Mikä on paras tapa kotiuttaa rahat?? Dollareissa moneybookersiin tai pankkiin? Tehdä neteller tili dollareihin ja sitä kautta pankkiin?

MertenValtias

Viesti Kirjoittaja MertenValtias » 13 Syys 2012, 10:11

Rahojen kotiutus varmaan kestää useamman viikon ja sitä ennen pitää lähettää kaikki todistukset kissanristiäisistä alkaen?

IIIRefuse

Viesti Kirjoittaja IIIRefuse » 23 Syys 2012, 15:53

Pelailen 888pokerilla ja tuli tällanen ongelma vastaan ke-to välisenä aikana...käynnistin softan mikä johti samantien koko koneen jäätymiseen yms. shaissea, enkä päässyt edes loginiin asti. Tänään ajattelin että yritetäänpäs uudestaan josko ois ollut hetkellinen häiriö omassa koneessa.. no sama homma uusiks, koko kone jumiin ja fml.
Poistin softan koneelta(mikä pisti myös koneen osittain jumiin) ja latasin uudestaan. Asennus pisti taas koneen jumiin, enkä saanut vietyä asennusta edes loppuun, kun koko systeemi tuntui kaatuvan.

Onko tietoa tuliko tällä viikolla jotain isoa päivitystä 888pokerin ohjelmistoon tai muuta vastaavaa?

Kaikki muut saitit toimii moitteetta eikä kone muutenkaan käy hitaalla, mutta heti kun yritän tehdä jotain 888pokerin suhteen niin maailma kaatuu niskaan.
Kukaan kavereista ei ole paininut samanlaisen ongelman kanssa...wut is this shit?

kazuyalee

Viesti Kirjoittaja kazuyalee » 23 Syys 2012, 16:34

IIIRefuse kirjoitti:Onko tietoa tuliko tällä viikolla jotain isoa päivitystä 888pokerin ohjelmistoon tai muuta vastaavaa?

Kaikki muut saitit toimii moitteetta eikä kone muutenkaan käy hitaalla, mutta heti kun yritän tehdä jotain 888pokerin suhteen niin maailma kaatuu niskaan.
Kukaan kavereista ei ole paininut samanlaisen ongelman kanssa...wut is this shit?
Ainakaan mulla ei ole päivityksiä eikä ongelmia 888pokerin kanssa. Veikkaisin kuvauksen perusteella että viruksia/haittaohjelmia vaikka kone muuten toimiikin moitteetta. Palautus/winukka uusiks niin eiköhän se siitä.

makashakur

Viesti Kirjoittaja makashakur » 23 Syys 2012, 20:40

Tuo niiden softa on ainakin jotenkin niin "raskas", että jumittaa mulla usein myös, varsinkin jos pelatessa käyttää hemiä. Mulla ainakin käynnistettäessä myös latailee joskus pari minuuttiakin ja avaa aina jonku 888pokerin mainoksen internet exploreriin, todella ärsyttävää.

IIIRefuse

Viesti Kirjoittaja IIIRefuse » 23 Syys 2012, 22:17

kazuyalee kirjoitti: Ainakaan mulla ei ole päivityksiä eikä ongelmia 888pokerin kanssa. Veikkaisin kuvauksen perusteella että viruksia/haittaohjelmia vaikka kone muuten toimiikin moitteetta. Palautus/winukka uusiks niin eiköhän se siitä.
Tää näyttäis erittäin todennäköseltä... hetki sitten iski bluescreeniä näytölle mitä harvemmin tapahtuu ilman viruksia yms. :no:
Su yö meneekin sitten koneen kanssa säätäessä.

uuno68

Viesti Kirjoittaja uuno68 » 23 Syys 2012, 22:42

itellä ollu pari viikkoa jo samantyylinen ongelma.

Eli joka kerta kun avaan 888clientin, ni koko kone jäätyy tai siis näytöl ei vaan tapahdu mitään , mikään ei toimi. pieni odottelu ja parikertaa vittuperkelesaatana, ni sen jälkeen toimii ihan normisti.

en oo jaksanu ees ladata ohjelmaa uusiks.

duckcool

Viesti Kirjoittaja duckcool » 24 Syys 2012, 17:01

888pokerin kotiutuksista/talletuksista, on ainoastaan yksi tapa jolla sivusto ei tee valuutta konversioita omilla surkeilla rateillaan rahansiirtojen yhteydessä ja se on seuraava: mene cashieriin ja odota että tulee live chat popup joka tarjoaa apua tallettamiseen, pyydä tältä chat avustajalta että tilisi "Settle Currency" muutetaan eurosta dollariksi jollon kaikki rahansiirtosi käsitellään dollareissa jatkossa, lukuunottamatta kotiutuksia pankkitillile joita sivusto ei ole suostunut lähettämään dollareissa enää vuosikausiin euro maihin. Kun muutos on tehty, valuuttasymboli esim talletus summa boxin alla deposit kohdassa pitäisi olla muuttunut (your account will be debited $). Ite hoidan kaikki rahansiirrot USD Skrill tililtä, esim kotiutus sieltä electronille on huomattavasti kannattavampaa kuin suora kotiutus 888pokerilta electronille.

scorpio78

Viesti Kirjoittaja scorpio78 » 25 Syys 2012, 08:41

Tuolla pacificilla / 888 oon kyl huomannut aiemmin itellänikin saman ongelman (prosessorikäytön lisääntyminen, kaatumiset, virustorjunnan valitukset jne), joskin nyt on tullut taukoa pari vuotta siellä pelaamisesta. Mutta veikkaisin että samat jutut siellä on vieläkin; eli kun asensin tuon softan niin virustorjunta alkoi mulla välittömästi valittaa että virus asennettu koneelle. Käytin silloin muistaakseni f-securea mutta myös kaspersky valitti viruksesta.

Veikkaan että tämä taas liittyy niiden adware politiikkaan tuon softan suhteen. Ja mielestäni tuo softa kyllä on mm. niiden takia erityisen raskas. Varsinaista virustoimintaa se ei (kait) aiheuta mutta välttämättä koneella ei ole muita viruksia jos tuon softan pistää ja kone hidastuu. Varsinkin jos on vanhempi kone. Olen ollut aina aika tarkka tietoturvasta ja oon kyllä 99% varma että mun koneella ei ollut silloin muita (haitta)ohjelmia jotka aiheuttais tontyyppistä häiriötä, plus että ne alko kun pistin 888 softan koneelle. Ja ite oon ollut kyllä vähän huolissani että mitä toi softa oikeastaan tekee sen pokerin ohella, trackaako jotain sivuja missä käy tms. Tuskin se mitään luottokorttitietoja napsii mutta kuitenkin. Ja oon tosiaan ehkä turhankin tarkka mutta nykyisessä softaympäristössä täytyy vaan ollakin.

Herra

Viesti Kirjoittaja Herra » 12 Loka 2012, 12:34

TableManageri meinaa kaatuilla tuolla 888:lla. Hudi vaan jäätyy pystyyn, ettei popuppei pysty käyttämään. Toisinaan saa toimimaan taas, kun taskmanagerista väkisin kaataa tuon, ja hemistä painaa nappia "relaunch hud". Windows 7 asennettuna koneelle.

Onko kellään vastaavia käyttökokemuksia, ja mahdollista ratkaisua?

Herra

Viesti Kirjoittaja Herra » 16 Loka 2012, 18:04

Herra kirjoitti:TableManageri meinaa kaatuilla tuolla 888:lla. Hudi vaan jäätyy pystyyn, ettei popuppei pysty käyttämään. Toisinaan saa toimimaan taas, kun taskmanagerista väkisin kaataa tuon, ja hemistä painaa nappia "relaunch hud". Windows 7 asennettuna koneelle.

Onko kellään vastaavia käyttökokemuksia, ja mahdollista ratkaisua?
Ratkes jollain näistä neuvoista:

http://forums.holdemmanager.com/manager ... shing.html

jeimatt

Viesti Kirjoittaja jeimatt » 16 Loka 2012, 19:18

hei. kertyykö rakebackia jos on pelannut vain rahalla, jonka saanut 888.com:sta. Eli sain 8dollaria, enkä ole tallettanut ollenkaan. .
pokeriharrastaja vuodesta 2006

Donkeykong

Viesti Kirjoittaja Donkeykong » 08 Marras 2012, 16:08

Mikähän on kun oon yrittäny liittyä 888:lle pokerisivujen linkin kautta. Pacificilta lataan oikeesta alakulmasta pokerisivut-linkistä setup-ohjelman, koitan asentaa niin iskee heti virhettä, että pacific ois jo asennettuna. Oon koittanu poistaa kaiken, mutta edelleen valittaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”