Varokaa Betfairilla Australian lompakkoon siirtämistä!!!

Keskustelua internetin pokerihuoneista
Lihamylly

Varokaa Betfairilla Australian lompakkoon siirtämistä!!!

Viesti Kirjoittaja Lihamylly » 08 Tammi 2008, 15:34

Itse tein sen, kun yritin kotiutella rahoja tililtä. Jotenkin sain kuvan että rahoja ei saa kotiutettua brittilompakosta(vain aussilompakosta), joten siirsin ausseille koko rollin(63 ekeä). No, sit tajusin et kyllähän sen ois saanu kotiutettua sieltä brittilompsasta ihan ok.No, kerroin mokastani Betfairille ja pyysin niitä josko voisivat palauttaa rahani takaisin brittipuolelle(ite sitä ei voi tehdä). Ei onnaa. Tuli posti, että mun on suoritettava joku vitun KYC-rituaali, jolla lampaannussija-aussit tajuaa kuka olen. Siihen kuuluu mm. kopio passista. Ei siinä mitään uutta.
MUTTA PITÄÄ OLLA MUKANA JONKUN VIRKAHENKILÖN TODISTUS ETTÄ KOPIO ON AITO!!!!!
Käy kuulemma muun muassa lääkäri/opettaja/poliisi/lakimies/notaari. :lol: :lol: :lol:
Ei ***tu!!!!

Ei siis muuta kuin hattu kourassa kyttälaitokselle anomaan nimmaria tukemaan uhkapeliharrastustani. Betfairin suomipää kuulemma voimaton ton suhteen. Ei perse, että voi joutua maksamaan jostain typerästä virheklikkauksesta/surkeasta opastuksesta. Älkää siis tehkö samoin! Jos jossain lukee jotain ausseihin liittyvää, niin lukekaa AIVAN SAATANAN TARKASTI, mistä on kyse, sillä siellä on kovat piipussa, sano.
Kele.
:-'

dufz

Viesti Kirjoittaja dufz » 08 Tammi 2008, 16:25

Ei minun mielestä siellä pitäisi olla mitään sekaantumisen vaaraa että joku luulisi että aussi lompakon kautta pitäisi siirtää rahoja. Tarkemmin kun miettii niin eihän tuossa kyllä olisi mitään järkeäkään.

kasakka

Viesti Kirjoittaja kasakka » 08 Tammi 2008, 17:51

Todistuksesi (allekirjoitukseksi siis) riittää jonkun 'virkahenkilön' nimikirjoitus. Papereihin ei tarvitse leimaa eli ei tarvitse mennä poliisilaitokselle asioimaan. Eli eiköhän meiltä jokaiselta löydy joku 'virkahenkilö' lähipiiristä joka voi sutaista puumerkit ja vahvistaa olevansa ammatilitaan esim. opettaja yms. 'Virkahenkilön' ammatin tulisi olla kopioissa näkyvissä.

Terv.

Asko/ betfair.com

tino100

Viesti Kirjoittaja tino100 » 08 Tammi 2008, 18:05

kasakka kirjoitti:Todistuksesi (allekirjoitukseksi siis) riittää jonkun 'virkahenkilön' nimikirjoitus. Papereihin ei tarvitse leimaa eli ei tarvitse mennä poliisilaitokselle asioimaan. Eli eiköhän meiltä jokaiselta löydy joku 'virkahenkilö' lähipiiristä joka voi sutaista puumerkit ja vahvistaa olevansa ammatilitaan esim. opettaja yms. 'Virkahenkilön' ammatin tulisi olla kopioissa näkyvissä.

Terv.

Asko/ betfair.com
kyllähän noita on löytyny, jopa notaari joskus.... ei ne tarkista, ei kylläkään pokerissa tollasii oo tullu tehtyy....

ps. pressikortti on helppo väärentää ja sillä pääsee ilmasis sisään :lol:

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 08 Tammi 2008, 21:36

OT:

Pressikortti on todellakin maailman helpoin väärentää. Tehtiin kaverin kanssa laminaattikoneella omat pressikortit n. 15 sekunnissa, ja päästiin niillä jopa APEC-huippukokouksen turvatoimien ohi.

Lihamylly

Viesti Kirjoittaja Lihamylly » 08 Tammi 2008, 21:49

dufz kirjoitti:Ei minun mielestä siellä pitäisi olla mitään sekaantumisen vaaraa että joku luulisi että aussi lompakon kautta pitäisi siirtää rahoja. Tarkemmin kun miettii niin eihän tuossa kyllä olisi mitään järkeäkään.
No ei oo, olin hätänen. Itse asiassa luulin että olen siirtämässä vedonlyöntipuolelle, sehän vaaditaan joissain paikoissa ennen kotiutusta. Mutta aika kohtuuton vaiva moisesta erehdyksestä. No, olen jo hieman leppynyt. Tais tulla päästeltyä höyryjä hieman betfairin suomipäätukeenkin(syyttä). Sieltä sain kovasti myötätuntoa, joka sekin sammutti liekkejä osaltaan. No, ei muuta kuin jotain "notaaria" tahi lutia etsimään :cry:

Eiköhän se tästä, uutta matoa koukkuun...

gozi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gozi » 08 Tammi 2008, 22:13

joo mä siirsin 100e sinne :D ne sano siel et ajokortista kuva ja visa elektronista kummaltaki puolelta ja viel jostain laskusta kuva mis näkyy mun nimi ja osote.. :DD

reeti

Re: Varokaa Betfairilla Australian lompakkoon siirtämistä!!!

Viesti Kirjoittaja reeti » 09 Tammi 2008, 12:20

Lihamylly kirjoitti:Itse tein sen, kun yritin kotiutella rahoja tililtä. Jotenkin sain kuvan että rahoja ei saa kotiutettua brittilompakosta(vain aussilompakosta), joten siirsin ausseille koko rollin(63 ekeä). No, sit tajusin et kyllähän sen ois saanu kotiutettua sieltä brittilompsasta ihan ok.No, kerroin mokastani Betfairille ja pyysin niitä josko voisivat palauttaa rahani takaisin brittipuolelle(ite sitä ei voi tehdä). Ei onnaa. Tuli posti, että mun on suoritettava joku vitun KYC-rituaali, jolla lampaannussija-aussit tajuaa kuka olen. Siihen kuuluu mm. kopio passista. Ei siinä mitään uutta.
Käy kuulemma muun muassa lääkäri/opettaja/poliisi/lakimies/notaari. :lol: :lol: :lol:
Ei ***tu!!!!

Oletkos varma, ettei itse saa siirrettyä takaisin? Joulukuussa siirsin vahingossa ison summan Australian lompakkoon. En muista enää, mikä aiheutti ko virheen; liittyi kuitenkin jotenkin kotiutukseen. Menin saman tien Australian lompakolle ja siirsin varat takaisin. Ei mitään ongelmaa!

Lihamylly

Re: Varokaa Betfairilla Australian lompakkoon siirtämistä!!!

Viesti Kirjoittaja Lihamylly » 09 Tammi 2008, 19:22

reeti kirjoitti:
Lihamylly kirjoitti:Itse tein sen, kun yritin kotiutella rahoja tililtä. Jotenkin sain kuvan että rahoja ei saa kotiutettua brittilompakosta(vain aussilompakosta), joten siirsin ausseille koko rollin(63 ekeä). No, sit tajusin et kyllähän sen ois saanu kotiutettua sieltä brittilompsasta ihan ok.No, kerroin mokastani Betfairille ja pyysin niitä josko voisivat palauttaa rahani takaisin brittipuolelle(ite sitä ei voi tehdä). Ei onnaa. Tuli posti, että mun on suoritettava joku vitun KYC-rituaali, jolla lampaannussija-aussit tajuaa kuka olen. Siihen kuuluu mm. kopio passista. Ei siinä mitään uutta.
Ei ***tu!!!!

Oletkos varma, ettei itse saa siirrettyä takaisin? Joulukuussa siirsin vahingossa ison summan Australian lompakkoon. En muista enää, mikä aiheutti ko virheen; liittyi kuitenkin jotenkin kotiutukseen. Menin saman tien Australian lompakolle ja siirsin varat takaisin. Ei mitään ongelmaa!

Juu, ei onnistu enää. Ovat vissiin tiukentaneet tuota? No ei hätää, sain tänään postissa sen koodin, joka pitää laittaa mukaan. Ja siinä sanottiin, että käy myös esim. yrityksen johtaja. Samallahan sitä vois pomolta sivulauseessa ruinata kun palkankorotusta tivaa 8)
Ei muuta ko kaislahame päälle, rasvaa nivusiin ja osallistumaan tohon aboriginaalien miehistymisrituaaliin. Suami!

tryme

Viesti Kirjoittaja tryme » 12 Tammi 2008, 19:41

Täytyy kyllä nostaa Betfairille keskisormea tästä asiasta. Reilun vuoden verran on asiakassuhde toiminut moitteettomasti, kotiutukset tulleet perille jo muutamassa tunnissa ja asiakaspalvelu on toiminut. Tein myös saman virheen että halusin pistää muutaman vedon tennismatseihin, jotka pelattiin Australiassa ja Uudessa Seelannissa ja toimenpide vaati taalojen siirtoa aussilompakkoon. No tein työtä käskettyä ja siirsin rahat sinne ja eikun veikkaamaan. Ottelut päättyivät, harvinaista kyllä, oikeisiin lopputuloksiin ja päätin sitten muutama päivä sitten nostaa reilun $300 UK lompakkoon ja sitä kautta Moneybookersiin. Sen jälkeen sitten ihmeteltiin että mikä mättää kun rahat ei liiku ja lähetin Betfairille kopion kuvallisesta henkilökortista sekä viimeisimmän veroilmoituksen. Muutaman tunnin päästä tuli ikävän oloista mailia ja englantilainen neiti ilmoitti vähän tähän tyyliin, että lähetit aivan vääriä dokumentteja: "Emme tee näillä papereilla yhtään mitään vaan sinun pitää lähettää (pitkä lista tähän papereista, joissa tarvitsee _jokaisessa_ olla jonkun virkamiehen allekirjoitus) tai muuten rahat eivät liiku mihinkään.

Ei ole innostusta älkää nyt juoksemaan kylillä hakemaan nimiä papereihin, että saisin rahoja kotiutettua, vaan jätän vastedes Betfairilla pelaamisen kokonaan ja laitan supportiin vaikka mailia että pistää aussilompakossa olevat dollarit vaikka ystävällisen supportin virkistysrahastoon taikka kengurujen suojeluohjelmaan.

My two cents ja muutama aussitaala.

Cremeza

Viesti Kirjoittaja Cremeza » 12 Tammi 2008, 21:38

itse olen joskus voittanut suurehkon turnauksen rahapalkinnon ja siinä kysyttiin juurikin nämä ajokortti, lasku ja visan kopiot siinä varotettiin siirtämistä aussi lompakkoon koska sen jälkeen tarvitaan nämä dokat. Eli allekirjotusta joltain virkanääri ihmiseltä. paska nakkki väliäkö sillä

tryme

Viesti Kirjoittaja tryme » 12 Tammi 2008, 22:01

Juu normaalia se on jos ensimmäistä kertaa kotiutettaessa pyydetään dokumenttejä, ne on aina koneella valmiina juuri sitä varten, mutta tässäkin ketjun aloittaja oli vahingossa siirtänyt rahaa aussilompakkoon ja siitä alkoi sitten hänelläkin kauhea rundi saada rahat takaisin UK lompakkoon ja käyttöön. Olen jo kesällä toimittanu Betfairille kopion henkilötodistuksesta sekä laskusta, josta ilmenee osoitetiedot. Monta vuotta on lyöty vetoa bookkereilla, jotka sijaitsevat Ausseissa ja niistä on kotiutukset tulleet suoraan pankkitilille tai moneybookersiin mitään kyselemättä. Itseäni lähinnä vituttaa Betfairin tapa "jäädyttää" varat ettei niitä saa edes pokerisoftaan siirrettyä ennen kuin on kirkossa tms. käyty täyttämässä lappuja. Näyttää vahvasti siltä että uuden bookkerin etsintä alkaa alkuviikolla ellei nuota hiluja saa tuolta liikkeelle vähemmällä vaivalla. Tälläinen viesti näkyy sivun alalaidassa kun siirtää rahoja lompakoiden välillä: "Voit siirtää Australian lompakkoon tietyn määrän varoja ja voit myös lyödä vetoja, mutta Betfairin Australian lisenssin vaatimusten takia et pysty siirtämään rahaa pois tästä lompakosta ennen kuin olet läpäissyt henkilöllisyydentarkastusprosessimme (KYC)."

Tuosta nyt käy itselleni aivan selvästi ilmi ettei mitään opettajan, papin tms. vastaavan henkilön nimiä tarvita ja sain sen käsityksen että olin hoitanut jo tuon muodollisuuden kesällä lähettäessäni kerran tietoni Betfairille ja sieltä tuli viestiä että "everythin´ ok".

No tuleepahan näillä näkymin tuettua Australian valtiota pienellä lahjoituksella ja toivotettu Betfairille hyvää jatkoa jatkossa ja toivottavasti tuollaiset asiat kirjoitetaan selvemmin nettisivuille eikä monen sivun taakse piiloon, josta ne löytää vain silloin kun on jo myöhäistä.

mikkox3

Viesti Kirjoittaja mikkox3 » 12 Tammi 2008, 23:48

Multakin veivät siirtämäni rahat tuonne. Enpä vaivautunut hakemaan notarisoituja papereita.

Vinkkinä suosittelisin että kannattaa gamblata ne rahat vaan pois sieltä.

tonzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonzza » 13 Tammi 2008, 03:35

ite oon kans nyt lähetelly helvetin monta mailia betfairiin, kun sähläsin myös yks päivä, normi henkkarit oon lähettäny ja electronista kuvan, no kaippa se pitää joku nimmari saada vielä sit, mut kaippa se toimii jos tulostaa kopion siitä passista ja siihen alareunaan pyytää ne nimmarit ja siitä sitten ottaa kuvan ja lähettää maililla? :?

tryme

Viesti Kirjoittaja tryme » 13 Tammi 2008, 22:19

Nyt sitten selvisi ettei tarvitse Betfairin suuntaan edes kuseksia enää, kävin lauantaina hakemassa nimet papereihin ja lähetin maililla ne tuonne KYC-tiimille, jotka sitten tarkistivat tiedot ja hetki sitten tuli mailia ettei, yllätys yllätys, kelpaakaan, koska kuvista ei muka saa selvää. En tiedä onko Australiassa mahdollisesti käytössä eri värit kuin täällä tai silmälasien vahvuuksissa niin paljon eroja, koska itse sain aivan hyvin selvää ko. papereista kun katsoin niitä ennen kuin lähetin ja nyt vielä sen jälkeen kun mailia oli tullut. Eli tälläistä viestiä tuli kun olin lähettänyt dokumentit:

Dear Sir/Madam

Thank you for the documentation you have recently forwarded to Betfair regarding our verification process. Unfortunately, the documents you have provided did not meet our requirements.

This is due to the following reason(s):

• The copy of the document(s) provided was unclear and therefore we were unable to verify your details.

Due the above reason(s), we still require a copy of one of the following documents to complete the validation of your account:

Personal Identification – a copy of one photo ID from the following list:
• Passport (full back page, including algorithm on the bottom)
• Driving License (full card)
• National Identification Card (photographic ID required)
• Citizenship Certificate

Address Verification – a copy of one of the following:
• Utility Bill (less than 3 months old)
• Tax Bill
• Bank Statement (less than 3 months old)

If you currently have funds in your Australian Wallet, or wish to transfer funds in the future you will need to provide us with copies of your official documents certified by a community leader, i. e. teacher, councillor, medical practitioner, dentist, pharmacist, etc.

En millään jaksa uskoa että Betfairilla olisi varaa menettää asiakkaita tälläisen takia, varsinkaan kun eivät ole ainoa vedonlyöntipörssi internetissä. Lopetan pelit tähän hetkeen Betfairilla sekä vedonlyönnin että pokerin puolella ja en pysty suosittelemaan ko. sivua kenellekkään tutulle, mikäli eivät halua järjetöntä vaivaa rahojen takaisin saamiseksi, jos se niitä nyt edes on mahdollista saada tuolta Aussipuolelta takaisin..?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”