UNIBET

Keskustelua internetin pokerihuoneista
HeZZu

Viesti Kirjoittaja HeZZu » 24 Tammi 2008, 21:07

Eli siis tuohan vastaa niinkö 50% contributed rakebackiä.. ei paha siis..

Toivottavasti vielä saisitte unibetin kanssa neuvoteltua että myös alta 100p erät pystys vaihtamaan.. Satunnaisella microilijalla on 50€ rakettamisessakin työtä :D

pre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pre » 24 Tammi 2008, 21:18

Onko tuohon vielä mahdollista saada jonkin sortin ensitalletus bonus?

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 24 Tammi 2008, 21:46

pre kirjoitti:Onko tuohon vielä mahdollista saada jonkin sortin ensitalletus bonus?
Unibet olisi vähentänyt bonukset suoraan rakekertymästä ja pelaajalle palautettavasta osuudesta, joten emme halunneet ottaa niitä sekoittamaan kampanjaa.

Seagul

Viesti Kirjoittaja Seagul » 24 Tammi 2008, 22:50

Minulla on vanha tili unibetillä, ja vielä viikon verran voimassa joku 500€:n bonus (4000 vip-pistettä). Voinko tästä huolimatta liittyä tähän pokerisivujen kampanjaan heti, ja alkaa kerätä ps-pisteitä, vai vaikuttaako se kenties tähän unibetin toiseen bonukseen?

Playbois

Viesti Kirjoittaja Playbois » 24 Tammi 2008, 23:14

Vielä yksi kysymys? to the ADMIN.

On tunnus ennestään UNIBETil ja siihen liittyvä jonkunlainen "firstdebo bonari" mikä nyt jostain :-' syystä jäi kesken..

Laitoin tunnukseni rakeseurantaan ja lähetin sähköpostia rakeback(at)pokerisivut.com
otsikolla: Vanha Unibetin tili

Alkavatko nyt tästä kun menen heti tämän viestin jälkeen pelaileen niin keräämäni pojot jo kertyä?
Vai odotanko jonkun sortin sähköpostiviestiä sieltäpäin? #-o

Kiitti hei jo tosi paljon etukäteen! =D>

Remmi

Viesti Kirjoittaja Remmi » 25 Tammi 2008, 00:22

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-5810 ... tml#284583 painavaa tekstiä tiedon adminilta..?! :-k

seam

Viesti Kirjoittaja seam » 25 Tammi 2008, 00:50

Remmi kirjoitti:http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-5810 ... tml#284583 painavaa tekstiä tiedon adminilta..?! :-k

Niin,

eli tarkoitatko siis sitä, että unibet kuuluu microgaming-verkkoon ja verkon säännöissä on kielletty rakeback-niminen mainonta, jota tiedon admin aikoo käydä läpi unibetin Liisan kanssa? Kyllähän tästä pokerisivujen informoinnissa aina siellä sun täällä saattaa vilahtaa tuo rakeback tai rake-vertaus. Ylläpidon olisi varmaankin syytä täsmentää mainonnassaan, että kyseessä on MÄÄRÄAIKAINEN kampanja, jossa keräämällä PS-pisteitä voi kampanjan aikana lunastaa pisteilleen vastinetta... eikä suinkaan mikään rakeback-sopimus...

:seam
Ohion ohi on vedettävä.

Eekke

Viesti Kirjoittaja Eekke » 25 Tammi 2008, 02:22

Rupesinkin tuossa miettimään, että onko 5€/10pp itse asiassa parempi tarjous kuin 60% rakeback, jonka tuossa hommasin erään toisen sivuston kautta. 8)

ps. On se vaan hyvä juttu, että kaikki asiat ilmoitetaan rakeback-sivustoilla niin selkeästi. :wink:

SalmoSalar

Viesti Kirjoittaja SalmoSalar » 25 Tammi 2008, 08:52

Eekke kirjoitti:Rupesinkin tuossa miettimään, että onko 5€/10pp itse asiassa parempi tarjous kuin 60% rakeback, jonka tuossa hommasin erään toisen sivuston kautta. 8)

ps. On se vaan hyvä juttu, että kaikki asiat ilmoitetaan rakeback-sivustoilla niin selkeästi. :wink:
Sen kuvan sain tosta täällä olevasta infosta että toi 60% rakeback toisilla sivustoilla ei oo yhtä hyvä tarjous kuin 5€/10pp... eli jos oikein ymmärsin niin muut sivut mainostaa nettorakepohjaista rakebackia (josta naapurisivuston administeri on tulistunut?) ja täällä mennään grossilla? Vai tätäkö Eekke just tarkoitit? Ylläpito hoi, oonko kartalla ja ymmärtäny asian oikein? Eli mitä hä.

Edit: tsekkailin olemassa olevia tarjouksia ja toi 60% löytyy ainakin yhdeltä saitilta johon oon joskus aikoinaan kirjautunu. Laitoin kyselyä et mikä on homman nimi kun nettovähennyksiä ei mainita ihme kyllä missään mainosteksteissä..
Ain't no thang like a chickenwang

jenjar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jenjar » 25 Tammi 2008, 11:31

Muutama kysymys myös.
Unibetillähän on VIP-shop käytössä. Voiko sitä hyödyntää tarjouksen aikana saaduilla pisteillä ilman mitään vähennyksiä?
Unibet myös lähetti tällä viikolla mailia jossa kertoi että minulla on joku ansaitse pisteitä saat automaattisesti bonusrahaa kun pelaat tietyn määrän pisteitä, niin onko tämä tarjous minulle tämän lisäksi extra bonus vai häviääkö tämä tarjous jos otan teidän tarjouksen käyttöön.

kokooja

Viesti Kirjoittaja kokooja » 25 Tammi 2008, 11:50

Millainen taso Unibetillä on NL50/NL100 shortti pöydissä? Ne ovat vissiin sen omia pöytiä johon muut Microgamingin verkossa pelaavat eivät pääse vai olenko väärässä? Nykyään kun tulee pelattua Ipokerilla.

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 25 Tammi 2008, 16:24

jenjar kirjoitti:Muutama kysymys myös.
Unibetillähän on VIP-shop käytössä. Voiko sitä hyödyntää tarjouksen aikana saaduilla pisteillä ilman mitään vähennyksiä?
Unibet myös lähetti tällä viikolla mailia jossa kertoi että minulla on joku ansaitse pisteitä saat automaattisesti bonusrahaa kun pelaat tietyn määrän pisteitä, niin onko tämä tarjous minulle tämän lisäksi extra bonus vai häviääkö tämä tarjous jos otan teidän tarjouksen käyttöön.
Kaikki bonukset vähennetään suoraan palautuksesta joten tuplahyötyä ei valitettavasti tule pelaajille.

Kysymme pisteiden käytön osalta asiaa Unibetilta, mutta voi olla että niistä ei saa käytännössä extraa.

HeZZu

Viesti Kirjoittaja HeZZu » 25 Tammi 2008, 16:32

Miten pitkään arviolta menee ennenkuin tulee tieto jotta on osallisena kampanjassa (olen siis sellainen joka omistaa tilin unibetiltä jo aikaisemmin)..? :)

Pokerisivut
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut » 25 Tammi 2008, 16:42

HeZZu kirjoitti:Miten pitkään arviolta menee ennenkuin tulee tieto jotta on osallisena kampanjassa (olen siis sellainen joka omistaa tilin unibetiltä jo aikaisemmin)..? :)
En osaa varmuudella sanoa. Pelaajalistat lähteneet Unibetille tänään, joten arvioisin että kestää 1-2 vrk.

Yakutat

Kampanja

Viesti Kirjoittaja Yakutat » 25 Tammi 2008, 17:52

Onko toi kampanja vielä käynnissä, ku ei anna tehä tiliä?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”