Whitebet

Keskustelua internetin pokerihuoneista
Remmi

Re: Whitebet

Viesti Kirjoittaja Remmi » 03 Joulu 2008, 20:27

sholer kirjoitti: Mulla on joku 500 hakua päiväs hässäkkä, tais maksaa joku 30$ kuukaudes.. Tota sharkin hudia voi myös käyttää paffilla.
ite jauhan 20d-30d fulleja ja hupeja. Pittää ehkä ottaa tuo käyttöön tuo kun siirryn 50d peleihin. Tunnuttais ettei niitä kerkeiäis edes katsastaa scopesta kun pelit on jo alkaneet tai ainakin 20-30d peleissä hupeissa alkaa heti pelit.

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 03 Joulu 2008, 21:55

Hermot meinaa mennä vaikkei pitäs.. Whitella esiintyy nykyisin päävalikon "Real Money:xxx d" pelitilin summassa viivettä päivittymisessä. Eli session jälkeen summa ei välttämättä heti päivity oikein.

Ero on itsellä ja kaverillani ollut nimenomaa miinusmerkkinen eli session puolen kilon tuotto vaihtui esimerkiksi äsken tasatuloksee. Jostain syystä viimeisen pöydän tai jonkun muun pöydän loppusumma tulee tuplana tai kuitenkin virheellisesti.

Tarkistin oman session tilastot "Session Browserista", ja sinänsä summat täsmäävät, vaikka aluksi oli isompi summa pelitilillä.

Tämä vaan tiedoksi muille kohtalotovereille.
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

lainelauta

Viesti Kirjoittaja lainelauta » 03 Joulu 2008, 21:57

heksehyl kirjoitti:tein 27/11/ kotiutuspyynnon 1k kotiutuspyynnon whitebetilta moneybookers -tililleni. request on viela kuitenkin 'created' tilassa. olen lahetellyt supportille tiedustelua molemmat support@whitebet.com ja support@redbet.com mutta vastausta ei tipu.

missakohan nyt mennaan? yleensa whitebetin kotiutukset on olleet moneybookersissa parissa paivassa
Mulla sama juttu. 28/11 tein kotiutuspyynnön. Tavallista pidempään tuntuu kestävän.

HooPee

Viesti Kirjoittaja HooPee » 03 Joulu 2008, 22:03

Tein parinkilon kotiutuksen viime viikolla ja tuli 2vrk:ssa netelleriin, joten siltä osin pitäis olla kunnossa.

Oon kullu kans noista ihmeellisistä häviöistä, kannattaa olla tarkkana...

Pokerisivut2
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut2 » 04 Joulu 2008, 12:00

Whitebetiltä tuli ilmoitus, että he pahoittelevat viivettä maksuissa ja aikovat selvittää kaikkien viivästyneet moneybookers siirrot tämän päivän ja huomisen aikana.

Tepsu

Viesti Kirjoittaja Tepsu » 07 Joulu 2008, 16:59

Whitebet on siis ilmeisesti siirtynyt automaattiseen bonusten maksuun.

Oiskohan kenelläkään tietoa millasella taajuudella noita bonuksia maksellaan?

Meinaan tuli tuossa joku päivä sitten hieman epämääräinen summa cashieriin ja joillakin muilla lienee käynyt sama homma.

Vai onkohan tililleni tupsahtanut joku summa, jota ei minulle ole tarkoitettu? Siis jotain em. maksuhäiriöihin liittyvää esim.

tupe

Viesti Kirjoittaja tupe » 08 Joulu 2008, 21:07

Talletin visaelectronilla(sampo), talletusraja tuli täyteen ja nyt pitäs laittaa joku statement koodi et saa isomman talletusrajan. Koodi pitäs löytyy nettipankista mut ei löydy. Tein viikko sitten tän talletuksen ja viikon on näkynny pankin sivuilla että maksu on varauksessa. luulin et koodi näkyy kun lasku menee varauksesta pois. tänää näky et se on menny whitebetille mut ei näy mitään koodii. Onks muut löytän tän koodin?

Ja sit mikä juttu toi on toi redbetin SMS-koodi?? Sain tekstiviestil sen koodin ja yritin tehdä talletuksen mut ei pysty sinnekään, kun pitäis lähettää kuvaa ajokortista ja laskuista. Mitä vitun hyötyä tosta tekstiviesti koodista oikein on?

Yonzza

Viesti Kirjoittaja Yonzza » 08 Joulu 2008, 21:26

Tepsu kirjoitti:Whitebet on siis ilmeisesti siirtynyt automaattiseen bonusten maksuun.

Oiskohan kenelläkään tietoa millasella taajuudella noita bonuksia maksellaan?

Meinaan tuli tuossa joku päivä sitten hieman epämääräinen summa cashieriin ja joillakin muilla lienee käynyt sama homma.

Vai onkohan tililleni tupsahtanut joku summa, jota ei minulle ole tarkoitettu? Siis jotain em. maksuhäiriöihin liittyvää esim.
katoppa siirtojen historiat että mistä peräisin. bonukset tulee 100$ erissä.

Mters
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mters » 08 Joulu 2008, 22:46

Mullekkin tuli bonus 76.49 $ annoksena.. en tiedä millä periaatteella sitten laittaavat, vähän vaikeempi seurata tälleen.

Mortal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mortal » 08 Joulu 2008, 23:04

siis ainakin mulle ilmottivat tossa että maksavat kaikkien tähän mennessä kerättyjen pisteiden mukaan bonarin ja sen jälkeen alkaa tuleen automaattisesti. eli siis ne makso myös vajaat bonarit välissä pois ennen kun ottivat ton automaattisen maksun käyttöön.
Life is a bitch and hope i win!!!

Tepsu

Viesti Kirjoittaja Tepsu » 09 Joulu 2008, 02:37

Mortal kirjoitti:siis ainakin mulle ilmottivat tossa että maksavat kaikkien tähän mennessä kerättyjen pisteiden mukaan bonarin ja sen jälkeen alkaa tuleen automaattisesti. eli siis ne makso myös vajaat bonarit välissä pois ennen kun ottivat ton automaattisen maksun käyttöön.
Ahaa..ok. Kiitoksia tiedosta.

Siis vajaat on maksettu pois ja sitten kaiketi 100$ erissä?

Vaan semmosta oisin vielä kysynyt, että tekeekö noilla pisteillä niinkö yhtään mitään?

Meinaan jos ei tee, niin vois pyytää vaikka mahdollisen seuraavan täyden bonarin tilityksen kohdalla nollaan laskurit.

Absinthe

Viesti Kirjoittaja Absinthe » 09 Joulu 2008, 12:21

Ei mulle oo tullu mitään boonusta tuolta. Onko kaikilla muilla ihan ok?
...

Tippa

Viesti Kirjoittaja Tippa » 09 Joulu 2008, 15:13

Ei ole näkynyt mutta en ole vielä jaksanut asiasta kitistä.

lamppu82p
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lamppu82p » 10 Joulu 2008, 22:41

Eka 800 pistettä tuli täyteen kuinkahan nopeasti maksavat bonukset.....Oli pientä häslinkiä ton tilin avauksen kanssa.

EINSTEINFISH

Viesti Kirjoittaja EINSTEINFISH » 11 Joulu 2008, 04:02

lamppu82p kirjoitti:Eka 800 pistettä tuli täyteen kuinkahan nopeasti maksavat bonukset.....Oli pientä häslinkiä ton tilin avauksen kanssa.
aina aamu neljältä maksavat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”